Şimdi Ara

Ghost of Tsushima'nın Açık Dünya Haritasında 'Waypoint' Olmayacak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Geliştiriciliğini Sucker Punch'ın yaptığı 2020 yılının en çok beklenen yapımlarından biri olan Ghost of Tsushima'nın açık dünyasından yeni bir bilgi paylaşıldı. Açık dünya aksiyon gizlilik oyunu olan Ghost of Tsushima'nın açık dünya haritasında waypoint olmayacak. 
     
    Oyunun sanat yönetmeni Jason Connell, "Oyunu oynarken bir yerden bir yere gitmek istediğinizde size 'Şuradan gideceksiniz.' diyen bir şey olmayacak. Eğer bir bambu ormanı dikkatinizi çektiyse, oraya gidip kendiniz keşfedeceksiniz. Oyuncuların kararına saygı duyacağız ve onları yönlendirmeyeceğiz. Umuyoruz ki güzel ve egzotik bir şey sunacağız. Bu macera tamamen sizin seçiminiz olacak." 
     
    Ghost of Tsushima 2020 yılının yaz aylarında çıkacak ve PlayStation 4'e özel olacak.
     








  • tamam eskiden waypoint yoktu ama oyunlar koridor tarzıydı nereye gideceğin az çok belliydi. god of war gibi yarı açık dünya olur herhalde ama onda bile yan görevlerin yeri işaretleniyordu.
    kocaman haritada git bul derse çoğu insan uğraşamaz. tamam keşif güzel de atıyorum şu köyde şu adamı bul öldür. sürekli o nerede bu nerede hafiften sıkar insanı. o zaman oyuna adres sorma ekleyin. al sana yenilik.
  • Efsane bir oyun geliyor yine Sony den

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bir noktaya değinmiş yapımcı. Özellikle bu nesilde artık patlama noktasına geldiğini düşündüğüm oldukça dolu ve dağınık görsel yardımcı detayları var. Gözlerim haşat oluyor oyunları oynarken, onu loot et bunu loot et, iki saat sırt çantanda onu yerleşti obirini çıkar. Ekranın her bir köşesinde bir halta yarayan simgeler vesaire.. oyuna, senaryosuna ve asıl hissettirmek istediği hiçbirşeye odaklanamaz oldum. Oyunları inciğine boncuğuna kadar öğrenmek zorunda olmadığımız, onları sadece deneyimlediğimiz eski - okul tarzı oyunları özlüyorum. Oyunlarda artık etrafı izlemek veya çevreyi dinlemek için durup algılarımı tümüyle açmak zorunda kalmak istemiyorum. Oynanışta, yapımcıların bak şunu yaptık, şu skill ağacıda var, bak buraya da bak ağırlığına dikkat et gibi gibi tonlarca ıvır zıvırla donatmasını değil, sadece oyunu oynadığımız ve akıp gittiği, oynanışın oyuncuya bir yük değil, alınan hoş tatda bir aracı olduğu oyunlar görmek istiyorum artık.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Burdan yoğun bir hikaye anlatımı olmayacağını mı anlıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En azından koridor tipi yapıp birde koridor tipine crafiting gibi abukluk koymayacaklar bu da olumlu bir gelişme.
  • Açık dünyaysa zaten içi dolu olmayacaktır içine bi ton birbirine benzer yan görev koymasalar bari. İnfamous second son 2'ye benzer olur.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • tamam eskiden waypoint yoktu ama oyunlar koridor tarzıydı nereye gideceğin az çok belliydi. god of war gibi yarı açık dünya olur herhalde ama onda bile yan görevlerin yeri işaretleniyordu.
    kocaman haritada git bul derse çoğu insan uğraşamaz. tamam keşif güzel de atıyorum şu köyde şu adamı bul öldür. sürekli o nerede bu nerede hafiften sıkar insanı. o zaman oyuna adres sorma ekleyin. al sana yenilik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -OdATA- -- 16 Aralık 2019; 15:18:51 >
  • Waypoint olmaması iyi ama bunun için tekrar etmeyen bir açık dünya tasarımı gerekiyor

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Hoppala Oyunun haritası Odssey gibi devasa büyüklükte olursa yandık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10 numara iş.

    Eskiden bu kadar yönlendirme yoktu oyunlarda ve bu "eksikliğin", özellikle rol yapma açısından katkısı müthişti. GoT bir RYO olmayacak bildiğim kadarıyla ama açık dünyadan alınan keyfi katlayacaktır bu özellik.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRkronos

    tamam eskiden waypoint yoktu ama oyunlar koridor tarzıydı nereye gideceğin az çok belliydi. god of war gibi yarı açık dünya olur herhalde ama onda bile yan görevlerin yeri işaretleniyordu.
    kocaman haritada git bul derse çoğu insan uğraşamaz. tamam keşif güzel de atıyorum şu köyde şu adamı bul öldür. sürekli o nerede bu nerede hafiften sıkar insanı. o zaman oyuna adres sorma ekleyin. al sana yenilik.


    Oynadın mı bilmiyorum, Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth diye bir oyun vardı. Oyunda ne bir gösterge, ne harita hiçbirşey yoktu ve bir kasabanın içerisinde sora sora soruştura soruştura yolumuzu bulmaya çalışıyorduk. Bu hissiyat o zaman için çok güzel bir tad bırakmıştı bende. Bence eğer gerçekten uğraşılırsa, sağlam bir game tester ekibi ile iyi bir çalışma yapılırsa oyunun dünyasının açık dünya mı koridor mu olduğu çokta farketmez. Seni anlıyorum, o kadar alıştırıldık ki modern dönemdeki oyunların bu huyuna insanın gözü haliyle korkuyor.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • yahu onun adı Oyuncuları Zorlamak değil ki.. O Oyunculara koca haritada kaybolmamaları için YOL GÖSTERMEK.. Yardımcı olmak demek o.. Hay sizin yapacağınız işe ben..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetalpertr -- 16 Aralık 2019; 19:45:25 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • ya şu oyun hakkında bol bol haber gelsin, death stranding gibi biran evvel çıksa keşke !
  • Seçenek olmalı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gameplay videolarını hayranlıkla izledim.Bu oyunu bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.