Şimdi Ara

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Toyota, 2019 Los Angeles Otomobil Fuarı’ndaki hibrit boşluğunu dolduran markalardan biri oldu ve Toyota RAV4’ün plug-in hybrid versiyonunu görücüye çıkardı. ABD’de RAV4 Prime adıyla satışa sunulacak modelin şimdiye kadarki en güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4 olduğu belirtiliyor.



    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid, ülkemizde de satılan RAV4 Hybrid’i baz alıyor fakat bu versiyonda daha güçlü bir elektrik motoru ve yüksek kapasiteli lityum iyon batarya bulunuyor. Güç aktarma organları dahilindeki 2.5 litre dört silindirli motor ise 176 beygir güç ve 228 Nm tork üretiyor. Toplamda üretilen güç ise 302 beygir, yani RAV4 Hybrid’den 84 beygir daha fazla. Bu da RAV4 Plug-in Hybrid’in 0-100 km/s hızlanmasını 5.8 saniyede tamamlamasını sağlıyor.



    Ayrıca Bkz.Seat, elektrikli motosiklet konsepti e-Scooter'ı tanıttı



    Tıpkı RAV4 Hybrid’de olduğu gibi plug-in hybrid versiyonda da AWD-i isimli dört tekerlekten çekiş sistemi bulunuyor. Bu sistem, arka aks üzerindeki elektrik motorunu arka tekerleklere güç vermek için kullanıyor. Toyota RAV4 Plug-in Hybrid’in elektrikli sürüş menzili 63 kilometre. Japon üretici, bunun plug-in hybrid crossover pazarındaki en uzun menzil olduğunu söylüyor. Aracın WLTP standartlarındaki CO2 emisyonu ise 30 g/km olarak açıklandı.



    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid’in satışları 2020’nin ortasından itibaren başlayacak. Aracın fiyatı henüz belli değil. RAV4 Hybrid’in ülkemizdeki başlangıç fiyatı ise 336 bin TL.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4
    Toyota RAV4 Plug-in Hybrid tanıtıldı: En güçlü, en hızlı ve en verimli RAV4








  • Hayalimdeki araç.

  • 360.000 TL verip ekonomi kasacak adam var mı Türkiye de :d

  • Fiyata bak, çay demle.

  • Baz paket Passattan ucuz araç vergiyle ne hale gelmiş fiyat olarak
  • Kur yuksek vergide yuksek :) sonuc 20 25 bin dolarlik arabanin satis fiyatini kes

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok çok iyi ama fiyatı çok fazla :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sınıfının en yüksek mtvsi.

    2.5 litre 228 Nm tork

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dünya genelinde deli gibi satıyor, ülkemizde vergi kurbanı oluyor.

    Plug-in versiyonu ile en çok satan modellerden birisi olacaktır. (Bu mesajı yazarken araştırdım, zaten corolla ve ford f serisinin ardından 3.lüğe kadar çıkmış :) )
  • Ussuz kullanıcısına yanıt
    Bela kasacak adam vardır illaki. Bu ekonomik şarlarda.

  • Ussuz kullanıcısına yanıt
    360000tl baz fiyatlı ve şuan satılanı, bu PHEV olduğu için daha büyük batarya yüzünden çok daha pahalıya gelecektir.
    Ben 449000tl den çıkacağını düşünüyorum...

  • Bunlar ne içiyor acaba?

  • 63 km mi???? Yazım hatası olmasın orada 0 eksik gibi ????

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros

    Sınıfının en yüksek mtvsi.

    2.5 litre 228 Nm tork
    Orada verilen sadece benzin motorunun tork değeri. Elektrik motorunun torkunu da hesaba katınca ciddi bir tork değeri çıkar ortaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    63 km mi???? Yazım hatası olmasın orada 0 eksik gibi ????
    Plug-in hibrit bir araç için 63km elektrik menzili gayet iyi bir değerdir. Plug-in araçları elektrikli araçlarla karıştırmayın.

    Bu araç PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) kategorisindedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Dün abd menşeili yabancı bir forumda okudum, mevcut rav4 hibriti bayiler stokta tutamıyormuş, bunun için muhtemelen ön siparişte biter yorumu yapıyorlar o pazar için. 302 beygir hibrit ve suv. Şu anda daha amerikan spec bir araç yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DoğanGörünümlüToros kullanıcısına yanıt
    Cahil cahil konuşacaksanız bunu kendi yakın çevrenize yapın, burayı bir sürü insan okuyor kişileri yanlış yönlendirme hakkınız yok.

    Buna ek olarak da 228 Nm sadece benzinli motordan elde edilen tork, buna bir de 0 devirden itibaren eklenecek elektrikli motorun torku var. Benzinli motor ve elektrikli motorların çalışma karakteristiği farklı olduğu için klasik içten yanmalı motora sahip araçlar gibi net bir pik tork değeri verebilmek zor. Tabi istendiği takdirde pazarlama açısından bir değer verilebilir fakat bu tork değeri güç bandında 200-300 devir kadar geçerli olacağı için yanıltıcı ve etik değil.

    Hayır hepsini geçtim aracın 0-100 değeri hemen hemen Honda Civic TypeR ile aynı ve bu araç TypeR'dan 18 beygir daha güçsüz ve 350+ kilogram daha ağır ve siz kendinizce performansıyla dalga geçmeye çalışmışsınız. Gönder tuşuna basmadan önce yazdıklarınızı bir okuyun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Takumi_Fujiwara kullanıcısına yanıt
    cahilmis elektrikli araclarla ilgili senin bildigin kadar benim unuttugum var uslubun bastan yanlis.
    Yazdigimi tekrar oku once elektrikli motorundan bahseden kim! Elektrikli motoru varmis, yapmayaw bak hele sen.

    Benim elestirdigim 2.5 litre atmosferik nuh nebiden kalma motorunu performans oww yeahh super uber diye itelemesi. İ8 de de 1.5 motor var ama 320 Nm tork var. 1.5 motorla 4.4 saniyede cikiyor 100 e. Gercek plug in gercek performas gormek istiyorsan o arabaya bak.

    Bu hantal siskonun ise en performansli oldugu konu mtvsi .7500 lira mtvsi var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Biliyorum sayin hybrid hocam. 2.5 litre motor koyuyorsun 7500 lira mtvsi var bari adam gibi performansi olsun. Rs3 te de 2.5 motor var ama elektrik motoru olmamasina ragmen 4 sn 0-100 u var.
    Bu hantal atacla performans kelimesini cumle icinde kullanmak bile yanlis bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.