Şimdi Ara

Baykar tarafından geliştirilen Akıncı İHA piste çıktı: İşte paylaşılan görüntüler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Baykar tarafından geliştirilen Akıncı İHA piste çıktı: İşte paylaşılan görüntüler



    Baykar tarafından geliştirilen Akıncı İHA’nın göklere yükselmeden önceki test süreci hızla devam ediyor. Uzun uçuş süresi ve büyük yük yaşıma kapasitesiyle dikkat çeken Akıncı İHA, yapılan yer testleri kapsamında yürümeye başladı.



    Türkiye’de imal edilmiş en büyük İnsansız Hava Aracı olacak Akıncı’nın yer testi görüntülerini paylaşan Baykar Savunma Teknik Müdürü Selçuk Bayraktar, “Yer testleri tam gaz devam ediyor. Yürümeye başladı. Yakında koşacak ve uçacak inşallah. Dua bekleriz” şeklinde not düştü.






    Akıncı İHA özellikleri



    Baykar tarafından geliştirilen Akıncı, 4,5 ton kalkış ağırlığına, 20 metre kanat açıklığına sahip olacak. Çift türbin motorlu tahrikle görev yapacak Akıncı, 900 kilogram harici, 450 kilogram dahili faydalı yük taşıyabilecek. İHA, milli uydular üzerinden kontrol edilebilecek.



    Baykar tarafından geliştirilen Akıncı İHA piste çıktı: İşte paylaşılan görüntüler



    Akıncı'da Milli Görüş Hattı ve Uydu Haberleşme Sistemi, Milli Elektronik Destek Podu, Milli AESA (Çok Amaçlı Hava Radarı, Sentetik Açıklıklı Radar, Meteoroloji Radarı) Radarı gibi donanımlar olacak. Akıncı, başta yerli mühimmatlar olmak üzere çeşitli mühimmat konfigürasyonlarıyla görev yapabilecek. Araç, MAM-L, MAM-C, Cirit, L-UMTAS, Bozok, MK-81, MK-82, MK-83, Kanatlı Güdüm Kiti (KGK)-MK-82, Gökdoğan, Bozdoğan, SOM-A gibi mühimmat, füze ve bombayla donatılabilecek.



    Akıncı İHA’nın yıl sonuna kadar ilk uçuşunu yapması öngörülüyor. Test sürecinin başarıyla tamamlanmasının ardından 2020 yılı içerisinde Türk Silahlı Kuvvetleri’ne teslimat başlayacak.




    Kaynak:







  • Ben de diyorum neden hep bu şahıs? Damat sonuçta. Ama diğer damat düşünülürse bence böyle damatları öpüp başımıza koyalım.

    Diğer taraftan Volvo 3 milyar dolara satıldığı zaman Koç ya da Sabancı çok rahat satın alabilirdi. Ama yerlilik misyonu olmayan şirketler bunlar. Daha çok yabancıların ürünlerini Türk pazarına sokarken iştirakçi oluyorlar.
    Sadece bir aile türkiyenin savunma sanyinde carpan etkisi yaptı..adamların bi geçmişine bakın,okuyun bu seviyeye gelene kadar yaşadıklarını öğrenin ..minnet duymamız başımız üstünde taşımamız gerekirken sırf adam tayyip erdoğanın damadı diye tuu kaka yapmak hakkaten büyük haksızlık sonuç güneş balçıkla yıkanmaz...
  • Neden hep bu sahis! Yokmu baskasi ? Nedir bu tekelcilik!?

  • Kimsenin elini kolunu bağlamıyorlar. KOÇ' lar TOSUN' lar istese en iyisini çok önceden yapmıştı fakat mevzu farklı.

  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    neden hep bu şahıs.neden %90 windows işletim sistemi kullanılıyor. nedir bu tekelcilik

  • Linux turevleri o kadar bolki insanlar niye tercih etmiyor . PC isletim sisteminde TEKELCILIK yoktur. Insanlar ve sirketler Linux turevlerine esasli desteklemiyor. Yani Windows isletim sistemleri de-facto bir haldir hatta oyle ki Windows 7 bile bir ara epey populerdi tipki eskiden Windows XP de oldugu gibi .. Ama hepsi de ilk ciktigi zamanlarda tepkiler cekmisti :) Simdi ise her biri kendi zamaninda belki de bazilari icin halen efsane klasik isletim sistemleri olmustur! Zaman cok acimasiz affediyor otesi el ustun de tutturabiliyor ..

    Bugun homurdananlar yarin bastasi yapacaklardir...


    Habere donersek :)




    Rekabet olmadigi RTE ye her turlu yakin diye bu firma one cikiyorsa ulkede firsat esitsizligi had safhadadir denilebilir. Yani mesele biri basaracaktine fark eder sonuc onemli olandir diye birileri bakabilir ama nice yeni nesillerin ve mevcut yatirim yapacaklari da kesin caydirmaktadir! Adalet vicdan meselesi ...




  • kanatlarin altdan baslayip v seklinde yukari yukselmesi ilginc. kanadin yukselme nedeni belli, motorlari daha yukari cekip pervane icin yer acmak ama bunun icin niye daha karmasik bir kanat egimi vermek yerine direk govdeye tepeden baglanti yapmamislar. uydu baglantisina engel olmamasi icin mi acaba.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart1978

    Linux turevleri o kadar bolki insanlar niye tercih etmiyor . PC isletim sisteminde TEKELCILIK yoktur. Insanlar ve sirketler Linux turevlerine esasli desteklemiyor. Yani Windows isletim sistemleri de-facto bir haldir hatta oyle ki Windows 7 bile bir ara epey populerdi tipki eskiden Windows XP de oldugu gibi .. Ama hepsi de ilk ciktigi zamanlarda tepkiler cekmisti :) Simdi ise her biri kendi zamaninda belki de bazilari icin halen efsane klasik isletim sistemleri olmustur! Zaman cok acimasiz affediyor otesi el ustun de tutturabiliyor ..

    Bugun homurdananlar yarin bastasi yapacaklardir...


    Habere donersek :)




    Rekabet olmadigi RTE ye her turlu yakin diye bu firma one cikiyorsa ulkede firsat esitsizligi had safhadadir denilebilir. Yani mesele biri basaracaktine fark eder sonuc onemli olandir diye birileri bakabilir ama nice yeni nesillerin ve mevcut yatirim yapacaklari da kesin caydirmaktadir! Adalet vicdan meselesi ...
    RTE 17 yıldır iktidarda. eğer suç RTE de ise 17 yıl önce birçok İHA yapan firmanın şimdi iflas etmesi gerekirdi. nerede iflas eden bu İHA firmaları




  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    Bu yanıtın siyasi tarafı olabilir ama damat olmadan önce de UAV yapıyordu ve bu adamdan çok çok daha önce UAV projelerine başlamış olan vakıf şirketleri Baykar'ın envantere uçak sokmasından çok çok sonra envantere ürün sunabildi. Ayrıca 2010'dan önce doğuda terörün çok daha aktif olduğu yıllarda dağdaki askerler ile gezip bölgeyi tanımaya çalışıyordu, bununla ilgili fotoğraflar da internette var.

  • darkaura kullanıcısına yanıt
    onu bende merak ediyorum. şu haliyle bir kartal kanadına benziyor. gayet özgün bir tasarım. kimse şu ülkenin iha sının kopyası diyemez.

  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    Ben de diyorum neden hep bu şahıs? Damat sonuçta. Ama diğer damat düşünülürse bence böyle damatları öpüp başımıza koyalım.

    Diğer taraftan Volvo 3 milyar dolara satıldığı zaman Koç ya da Sabancı çok rahat satın alabilirdi. Ama yerlilik misyonu olmayan şirketler bunlar. Daha çok yabancıların ürünlerini Türk pazarına sokarken iştirakçi oluyorlar.

  • Habere bakıyorum sonra yorumlara bakıyorum sonra tekrar habere bakıyorum. Yazılım hatasımı var baska konunun yorumları buraya gelmış diyorum sonra tekrar habere bakıyorum tekrar yorumlara bakıyorum........

  • gcb1903 kullanıcısına yanıt
    3 milyar dolar verecek kapasite yok bunlarda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Inşallah nükleer bombaları da üretmeye başlarız.

  • damatlarda olmasa memleket şahlanamayacak.

  • Şunu bir türlü anlayamıyorum
    Neden bunca şey üretirken bir araba üretemiyoruz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efrayim E kullanıcısına yanıt
    Araba üretmek zor değil sen garajında bile üretirsin fakat içten yanmalı devri geçti ayrıca dünyada kabul görmüş marka yaratmak artık zor... elektirikli araç üretme devrini kaçırmazsak belki bişiler yaparız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam daha kendimize yapamıyoruz kaldı ki sen dışarıdan bahsediyorsun. En azından bir yap benzin dizel vs fark etmez bi kendi insanına ucuzdan ver bakim bi ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    Klavyeden sallamak yerine sende yap aslan parçası..

  • O misyona sahip değiller. Şimdiki halleri sahip değil. Bir zamanlar 20 30 yıl önceye kadar öyleymiş. Şimdi daha yüksek kâr getiren yabancı pazarını sokuyorlar ülkeye sadece.

    Yoksa Koç ve Sabancı 3 milyar dolar kredi çekecek şirketler.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.