|
Bildirim
Marka değeri bu, borsa değerinin yükselmesiyle ve tesla adıyla pazarlama yapıldığında müşterinin zihnindeki etkinliği bu değeri belirliyor. Yoksa üretimle, ciro ve karla doğrudan alakalı değil. Günümüzde sanal uygulamalar bile milyarlarca dolar değer biçilebiliyor, ancak bir habere bakar ayakları "artık kimse snapchat kullanmıyor" bir bakmışsın o değer sabaha kalmamış.
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .V. -- 14 Kasım 2019; 17:30:49 > |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 14 Kasım 2019; 23:16:4 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|