Şimdi Ara

Yerli üretici Karsan, Roma Belediyesine 227 otobüs teslim etti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Yerli üretici Karsan’ın İtalya merkezli bir otobüs üreticisi olan IIA’nın (Industria Italiana Autobus) yüzde 28,6 hissesine sahip olduğu biliniyor. Şirket, bu ortaklık doğrultusunda Bursa’da ürettiği Menarinibus Citymood otobüslerinden Roma Belediyesine 5 ayda 227 adet teslimat gerçekleştirdi.



    Roma’ya teslim ettikleri araçlar dahil 2019’da toplam 90 milyon euro büyüklüğünde yeni Citymood siparişleri aldıklarını belirten Karsan CEO’su Okan Baş, yılı 500 adedin üzerinde teslimat ile kapatmayı planladıklarını dile getirdi.



    Ayrıca Bkz.Toyota'dan yeni kompakt SUV: 2020 Toyota Raize



    Okan Baş, “IIA ile işbirliğimizden bu yana gerçekleştirdiğimiz Citymood ihracatında yıl sonu itibarıyla 1.000 adedi aşacağız. Roma Belediyesi’ne teslim ettiğimiz araçlarımız haftanın 7 günü 20’şer saat yüzde 99 servis edilebilirlik seviyesiyle tam performansla kesintisiz şekilde çalışıyorlar. Bu da belediyeye karlılık anlamında büyük bir katma değer sağladığımızı gösteriyor” dedi.



    Menarinibus Citymood’un 10, 12 ve 18 olmak üzere üç farklı versiyonu bulunuyor. 12.1 metre uzunluğundaki versiyon maksimum 98 yolcu taşıyabilirken, 18 metre uzunluğundaki körüklü versiyon 146 yolcu taşıyabiliyor. Karsan’ın Bursa’daki fabrikasında ürettiği dizel ve CNG’li otobüsler, yılda yaklaşık 7,2 milyon ziyaretçiyi ağırlayan Roma’da hizmet verecek.








  • Tamamen şartnamaler ile alakalı bir durum bahsettiğiniz üreticiden bağımsız olarak, üretici siz ne talep ederseniz gerekli teknik şartlar dahilinde bu araçları size sağlar.

    Özellikle ağır ticari, hele ki otobüste esnek üretim vardır, siz üreticiden motor ya da şanzıman marka modeli belirterek dahi ürün alabilirsiniz.

    Örneğin roma belediyesi şartnamede engelli liftinin otomatik olmasını şart koşar, engelli düğmeye bastığında ya da şöför oturduğu yerden, lift otomatik açılır. Bu hem şöföre hem kullanıcıya büyük rahatlık sağlar, aynı şekilde ses ve titreşim için uluslararası standarttan daha düşük değer belirleyebilir, koltuk sayısında artırıma gidebilir. Kendi ülkesinde daha fazla servis ve parça temini olduğu için cummins motor allison şanzıman yerine Man motor zf şanzıman tercih edebilir ya da sorunsuzluk için yarı otomatik şanzıman yerine allison tork konvertörlü tam otomatik şanzıman tercih edebilir.

    Bunlar üreticiden bağımsız tamamen satın alan yerel yönetimin bakış açısı ile alakalıdır. Türkiye'de bir belediye elinden gelse tüm koltukları iptal ettirecekken roma belediyesi bu şekilde yaklaşmaz onun için yolcu konforu daha önceliklidir.

    Son olarak tabiki bu fark aracın fiyatına da yansır.
  • Roma Belediyesi nedense birden komik geldi:)

  • CoreXXX kullanıcısına yanıt
    Roma Büyükşehir Belediyesi de olurdu aslında :)

  • Onlara verdikleri otobüslerde de bize yaptıkları gibi resmen koltuksuz mu yaptılar acaba? :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Standartlar farklıdır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Roma dondurmasi

  • Roma Belediyesinin daha önceki alımıda Temsa Avenue idi, Türkiyeden araç alma konusunda yeni değiller.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Roma belediyesini nasıl bilmiyorsunuz arkadaşlar, 83 plaka hemde inanmıyorsanız admin dayılara sorun 😆😆

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt
    Tamamen şartnamaler ile alakalı bir durum bahsettiğiniz üreticiden bağımsız olarak, üretici siz ne talep ederseniz gerekli teknik şartlar dahilinde bu araçları size sağlar.

    Özellikle ağır ticari, hele ki otobüste esnek üretim vardır, siz üreticiden motor ya da şanzıman marka modeli belirterek dahi ürün alabilirsiniz.

    Örneğin roma belediyesi şartnamede engelli liftinin otomatik olmasını şart koşar, engelli düğmeye bastığında ya da şöför oturduğu yerden, lift otomatik açılır. Bu hem şöföre hem kullanıcıya büyük rahatlık sağlar, aynı şekilde ses ve titreşim için uluslararası standarttan daha düşük değer belirleyebilir, koltuk sayısında artırıma gidebilir. Kendi ülkesinde daha fazla servis ve parça temini olduğu için cummins motor allison şanzıman yerine Man motor zf şanzıman tercih edebilir ya da sorunsuzluk için yarı otomatik şanzıman yerine allison tork konvertörlü tam otomatik şanzıman tercih edebilir.

    Bunlar üreticiden bağımsız tamamen satın alan yerel yönetimin bakış açısı ile alakalıdır. Türkiye'de bir belediye elinden gelse tüm koltukları iptal ettirecekken roma belediyesi bu şekilde yaklaşmaz onun için yolcu konforu daha önceliklidir.

    Son olarak tabiki bu fark aracın fiyatına da yansır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Roma Belediyesi çalışıyor.

  • Roma'da Türk rüzgarı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    Farkındayım hocam zaten avrupalılar da bizim gibi toplu taşımada sürünüyor diye düşünecekler için yazdım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ama Saman ithal ediliyor bu ülke de .

  • Bizim belediyeler 227 otobüsü 10 yılda alamazlar...

  • Otobüs yapıp araba yapmamak

  • Karsan kar açıklıyor, Aselsan tarihi kar açıklıyor, borsa yükselişte ama nasıl oluyorsa bunların hisseleri düşüşte. Biri bana açıklasın lütfen mevzu nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Morphinz -- 6 Kasım 2019; 23:24:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    Ama Saman ithal ediliyor bu ülke de .
    Sapla samanı karıştırmamak lazım.
  • roma alıyorda bizim belediyeler neden yerli firmadan almıyorlar
  • Türkiyedeki belediyelerin tamamı zaten yerli otobüs alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.