Şimdi Ara

2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Otomotiv devlerinin birbirinden ilginç konsept araçlarla karşımıza çıktığı 2019 Tokyo Otomobil Fuarı’nda yeni nesil Honda Jazz da sahne aldı. 2020 Honda Jazz, Avrupa pazarında yalnızca e:HEV adı verilen hibrit motor seçeneğiyle satılacak.



    2020 Honda Jazz’ın genel gövde yapısına ve ölçülerine baktığımızda selefinden çok da uzaklaşmadığını görüyoruz. Tasarımın detaylarına indiğimizde ise karşımıza önemli değişiklikler çıkıyor. Örneğin; pek çok üreticinin ön farları incelttiği günümüzde, Honda’nın tercihi Jazz’ın farlarını büyütmek olmuş. Izgara bölümü küçültülen 2020 Honda Jazz’ın ön/arka tampon tasarımında ve stop lambalarında da köklü bir değişikliğe gidilmiş.



    2020 Honda Jazz, satışa sunulduğu pazara bağlı olarak Basic, Home, Ness, Crosstar ve Luxe adı verilen donanım paketlerine sahip olacak. Kabinde kullanılan malzemelerin kalitesi ve dış tasarımdaki bazı detaylar bu seçeneklere göre değişiklik gösterecek. Örneğin; Basic paketinde kumaş koltuklar bulunurken, en tepedeki Luxe paketinde gerçek deri koltuklar, yumuşak dokulu malzemeler ve krom detaylar karşımıza çıkacak.



    Ayrıca Bkz.Nissan'ın gelecekteki tasarım dilini gösteren Ariya konsepti ile tanışın



    Yeni Crosstar paketi ile crossover esintileri



    Seriye yeni eklenen Crosstar paketi ise 2020 Honda Jazz’a crossover görünümü kazandıracak. Artırılan yerden yükseklik, entegre tavan rayları, farklı ızgara tasarımı, çamurluk ve eteklerdeki plastik eklentiler ile 16 inçlik alüminyum jantlar Crosstar paketinin kendine has tasarım unsurları arasında. Kabin tarafında ise su geçirmez döşemelere yer verilecek.





    2020 Honda Jazz’ın kabininde, farklı renklerin tercih edilebileceği çift tonlu temaya yer verilmiş. Araçtaki bilgi-eğlence sistemi, yeni LCD dokunmatik ekrandan ve direksiyondaki multimedya tuşlarından kontrol edilebilecek. Akıllı telefonlardan aşina olduğumuz kullanışlı bir arayüze sahip olacağı söylenen sistemde kablosuz Android Auto ve Apple CarPlay desteği de bulunacak. Ekranın hemen altında klima ayarlarının yapılabildiği fiziksel düğmeler bulunurken, orta konsolda USB girişleri, 12v güç çıkışı ve elektronik park freni gibi detaylar yer alacak.



    Avrupa'da e:HEV logosunu taşıyan ilk Honda



    2020 Honda Jazz’da kullanılacak güç aktarma organlarının detayları henüz belli değil. Fakat aracın e:HEV rozetini taşıyacak ilk Honda modeli olduğu biliniyor. Bu rozet, gelecekte diğer modellerde de kendini göstermeye başlayacak. Yeni nesil Jazz, yalnızca ‘gelişmiş iki elektrik motorlu hibrit sistem’ adı verilen e:HEV seçeneğiyle satılacak. Yeni geliştirilen bu sistemin sürüş performansına ve yakıt ekonomisine katkıda bulunduğu, bunu yaparken de sürüş deneyiminden ödün vermediği söyleniyor.



    2020 Honda Jazz’ın Avrupa satışına 2020’nin ortasında başlanacak. Aracın fiyatı henüz belli değil. Güncel modelin Türkiye fiyatları 126 bin 100 TL’den başlıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak
    2020 Honda Jazz tanıtıldı: Yalnızca hibrit motorla satılacak



    Kaynak:https://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressreleases/193623/all-new-jazz-leads-electrification-charge-for-honda







  • Hic unutmam 4-5 sene once bir gun uzun yolda gidiyoruz yanimizdan bir pejo 407 ve bir 308 gecti. Dedik ki bu fransizlar araba yapmayi beceremiyor abi. Tasarimlar berbat. O zamanlar civic falan baya populer tabi.

    Aradan yaklasik 5 sene gecti, fransiz arabalarindan zerre hoslanmayan biri olarak ben donup donup bakiyorum yeni pejolara. 308, 3008 vs hepsi harikulade. Hele yeni 208 ve 508 tam bir tasarim harikasi olmus.

    Bu 5 senede ne olduysa fransizlar harika isler yapmaya basladi, japonlar ise surekli geri gidiyor. Yeni corolla, yeni cazz vs. Bir tek civic hala guzel cizgisini koruyor. Almanlar ise rolantide gidiyor. Golf hala ayni golf, ne cok iddiali ne cok cirkin. Vag grubu genel olarak iddiasiz ama ama risksiz dumduz cizgisini koruyor. Bmw desen guzeldi, hala guzel. Kisaca son 4-5 senede otomotiv sektorunun “tasarim acisindan” kaybedeni acik ara japonlar, kazanani ise fransizlar. Tabi sadece tasarim olarak bu dediklerim, teknik acidan degil.
  • Hibrit motor iyi hoş da çok çirkin olmuş be.

  • peki tasarımın berbatlığı
  • içi güzel de dış tasarım aşırı demode

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu arabayı çok beğeniyordum ama şimdiki kasada ne bileyim bi iticilik var. Tabi bide yakından görmek isterim

  • Bir önceki modelde ön kısımda gereksiz bir agresiflik vardı, far tasarımı vs. Bu daha şirin, yerinde olmuş aracın ruhuna uygun.

  • Hic unutmam 4-5 sene once bir gun uzun yolda gidiyoruz yanimizdan bir pejo 407 ve bir 308 gecti. Dedik ki bu fransizlar araba yapmayi beceremiyor abi. Tasarimlar berbat. O zamanlar civic falan baya populer tabi.

    Aradan yaklasik 5 sene gecti, fransiz arabalarindan zerre hoslanmayan biri olarak ben donup donup bakiyorum yeni pejolara. 308, 3008 vs hepsi harikulade. Hele yeni 208 ve 508 tam bir tasarim harikasi olmus.

    Bu 5 senede ne olduysa fransizlar harika isler yapmaya basladi, japonlar ise surekli geri gidiyor. Yeni corolla, yeni cazz vs. Bir tek civic hala guzel cizgisini koruyor. Almanlar ise rolantide gidiyor. Golf hala ayni golf, ne cok iddiali ne cok cirkin. Vag grubu genel olarak iddiasiz ama ama risksiz dumduz cizgisini koruyor. Bmw desen guzeldi, hala guzel. Kisaca son 4-5 senede otomotiv sektorunun “tasarim acisindan” kaybedeni acik ara japonlar, kazanani ise fransizlar. Tabi sadece tasarim olarak bu dediklerim, teknik acidan degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çirkin ördek 🦢 yavrusu ahada bu işte.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gelmiş geçmiş en çirkin honda

  • 2020 değil de 2000 jazz diye lanse etseler güzel tasarım olurdu

    Fakat 20 yıl geç kalmışlar, olmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni civic gibi tasarım harikası yakışıklı bi arabayı tasarla üret hayran bırak kendine, sonra ne yaptınız, beddua mı aldınız tasarım bölümünde çalışanlar mı öldü ne oldu arkadaş civic te honda buda honda ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni civic gibi tasarım harikası yakışıklı bi arabayı tasarla üret hayran bırak kendine, sonra ne yaptınız, beddua mı aldınız tasarım bölümünde çalışanlar mı öldü ne oldu arkadaş civic te honda, buda honda ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tasarımı çok çok kötü
  • Sıradan çirkin görünmek için özel çaba harcamışlar.

  • Hibrit yapalımda ne kadar çirkin olursa olsun diye uğraşmış Honda tasarımcıları. Çok kafa yordukları belli

  • gitarist308 G kullanıcısına yanıt
    Tam tersi. Son 4-5 yılın kazananı bariz japonlar.

    Peogeot daha önce de güzel tasarımlara imza atıyordu. 406, 207, 307, 308(eski kasa) zamanına göre iddialıydı. Son zamanlarda çok iyi noktaya geldi, bunda hemfikiriz.

    Japonlarda peugeot gibi. Toyota eski kasaları ruhsuz, sıradandı. C-hr, camry, corolla, auris, rav4, yaris ile eski kasalarını yanyana koyun, farkı görün.

    4-5 yıl önceki civic'e bir bakın, bir de şimdikine bakın.

    Mazda desen zaten güzeldi, üzerine ekledi.

    4-5 yılın kaybedeni bariz almanlar. Yenilik sunamadılar. Bir tek mercedes
  • Bence olması gerektiği gibi tatlı olmuş tasarımı. Kullanım rahatlığı küçük ama ferah olmasının üstüne bide şirin tasarımla iyi satabilir. Bu arada artık canlı görmeden de bişey diyemeyiz gözümüze daha farklı gelebilir tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda tasarım ekibini mi değiştirdi? Stajer öğrencilere falan mı tasarım yaptırıyorlar acaba? Gerçekten her model gamında bu kadar geriye giden bir marka daha yoktur!

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.