- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Mage isimleri
Bu konudaki kullanıcılar:
 
13
Cevap
84844
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


136 Mesaj
4 Mayıs 2007; 13:54:39 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Mage İsmi Söylermisiniz
|
_____________________________



168 Mesaj
4 Mayıs 2007; 13:58:32 

Che_Guevera
Haan
Benden fazla çıkmaz en iileri buydu
|


 
826 Mesaj
4 Mayıs 2007; 13:59:19 

"BenMageim" :D
Mage ismi diye bişey yoktur içindne ne geçiyosa onu yaz. Mesela nikin gini LegendMage yaz
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Mayıs 2007; 14:06:56 


quote:

Orjinalden alıntı: RODEOMUSTAFA

"BenMageim" :D
Mage ismi diye bişey yoktur içindne ne geçiyosa onu yaz. Mesela nikin gini LegendMage yaz


+++...

ßnce mage ismi assas ismi çok saçma... Dark adında bi assas da var mage de peki bunun mage yada assas ismi oldugunu nerden anlayacaksın? Öyle şey olmaz sanki burda kız erkek cinsiyetine göre isim seçiyosun !
|


295 Mesaj
4 Mayıs 2007; 14:16:33 

CERNOBİL koy faciyasıda vardı hatta
|
_____________________________



 
463 Mesaj
4 Mayıs 2007; 14:37:52 

YaklasmaYakarım olsun veya YaklaşmaKitlerim falan
|
_____________________________

Victoria Concordia Crescit


503 Mesaj
4 Mayıs 2007; 14:49:54 

KilitlerCarparim koy.
|
_____________________________

Kurallara uygun imza


478 Mesaj
4 Mayıs 2007; 14:56:23 

GelmeHaaNovaIndiririmKafana senibitplerimaklindurur pisks
|
_____________________________

...


4663 Mesaj
4 Mayıs 2007; 15:00:52 

DontPlayingWithFire , Bezelye Kafa , GaçLaNovaGeliyo Aklıma Gelenler Bunlar.
|


 
3830 Mesaj
4 Mayıs 2007; 15:16:34 

novam_balgam_gibi

MaGeCiK (ORC İSE)

DontWorryYouWillDie

PUPPIE
|
_____________________________



674 Mesaj
4 Mayıs 2007; 15:17:31 

MeTeORTiMeS
|
_____________________________

DonanımHaber Orjinal Kullanıcılar Kulübü


1792 Mesaj
4 Mayıs 2007; 15:19:43 

quote:

Orjinalden alıntı: yellowboyy

[font="Arial"]DontPlayingWithFire

Bence güzel isim
|
_____________________________




863 Mesaj
4 Mayıs 2007; 15:20:20 

ChronicMage
|
_____________________________

V3-Akara


1286 Mesaj
4 Mayıs 2007; 16:29:43 


quote:

Orjinalden alıntı: yellowboyy

DontPlayingWithFire


özentilikte son nokta ares patriot clanının semi-paper magesi olan DontPlayWithTheFire'nin nicki bu Yanlıs yazmıssın ayrıca bunu kullanabilmen icin flame olman gerek
|
_____________________________



Eski nick : FahrenheiT
En Beğenilmeyen Yorumlar
Yoruma Git
BenMageim" :D
Mage ismi diye bişey yoktur içindne ne geçiyosa onu yaz. Mesela nikin gini LegendMage yaz
RODEOMUSTAFA - -1
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR4
0.500