Şimdi Ara

Kojima'ya Göre Death Stranding'in Devamının Yapılması Gerekli Olabilir

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  •  
    Çıkışına kısa bir süre kalan Kojima'nın yeni oyunu Death Stranding daha çıkmadan büyük tartışmalara sebep oldu. Geçtiğimiz günlerde Tokyo Game Show'da 80 dakikalık oynanış görüntüsü yayınlanan oyunda kimse nasıl bir şey bulacağını bilmiyor. Bir kesim çok emin bir şekilde kötü bir oyun geleceğini söylerken diğer bir kesim oyun dünyasının en iyilerinden birinin geleceğini savunuyor. Kojima ise oyun daha çıkmadan oyunun geleceği hakkında bazı yorumlarda bulundu.
     
    Death Stranding ile oyun dünyasına yeni bir tür (Strand Games) kazandıracağını iddia eden Kojima, bu türün anlaşılabilmesi için tek oyunun yeterli olmayacağını ve bir gelişme ve sonuca bağlanmasını gerektiğini düşündüğünü söyledi. Eğer bu türde farklı oyunların gelmesini istiyorsak daha açıklayıcı olması için bu oyunun sonuca bağlanmasını gerektiğini söyledi. 
     
    "Oyunun devamını yapacak mısınız?" diye sorulduğunda ise, "Gerçekten emin değilim ancak bu oyunun bir sürü artıları ve eksileri olacak. Devam etmemin daha doğru olacağını düşünüyorum.
    Başka projelerde mevcut, mesela TV dizisi gibi ama bunlar için biraz süre geçmesi gerekiyor. Katılmam gereken başka projeler de var ancak tek bir bedenim olduğu için aynı anda her yerde olamıyorum." ifadesini kullandı.
     
    Death Stranding, 8 Kasım'da Türkçe altyazı seçeneğiyle birlikte PlayStation 4 için çıkacak
     




  • Garip bir örnek vereyim. Geçen bir yorumcu diyordu ki; İbrahimoviç bence aktif olarak futbol oynayan, son 10 yılın en yetenekli 5 forvetinden biri. Neden Barca'da değil, neden Reale gelmedi. Neden İngiltere'de kalmadı falan diye gevelerken Rıdvan Dilmen kendisine şöyle dedi. "Çünkü uyumsuz. Çünkü dengeleri bozuyor. Sana göre iyi ama çoğunluğa göre değil"

    KOJIMA denen adamı yıllardır oyun dünyasının Steve Jobs'u gibi lanse ettiler. Dahi Japon, sanat eseri gibi oyunların adamı falan dediler. Nasıl olur da KONAMI onu kovdu dediler? KONAMI'nin büyük hata yaptığını, ağır kayıp verdiğini falan söylediler. Belki de durum İbrahimoviç gibidir, kim bilir? METAL GEAR SOLID serisinde düşmanı öldürdükten sonra bir balon ile onu gökyüzüne gönderen yapımcının hayal gücünü herkes benimsemiyor arkadaşlar. KONAMI belki de onu bu yüzden gönderdi. Herkese hitap etmiyor. Yapımcılığını üstlendiği oyunları genele bakıldığında sevilmiyor. Geçen bir arkadaşın yorumu vardı. "KOJIMA gördüğü rüyayı kalkıp oyun yapıyor, ne anlatıyor, ne hissediyor anlamıyorum, oyunlarını da oynamıyorum" demişti. Bence benzetmesinde haklı.

    Bakın GTA'ya, RDR'ye, Uncharted'a, Last Of Us'a... Bu oyunları 15 yaşındaki genç de rahatlıkla oynuyor, 55 yaşındaki adam da. Skill kasma, on bin tane özellik kazanıp bölümü geçme, yüz bin tane menü, yazı, sır, bulmaca yok. Oynanışı tadında, sürekli akışkan, ilerleye, oyuncuyu oyunda tutan bir yapıları var. Herkesçe kavranılabilir, oynanabilir, keyif alınabilir oyunlar bunlar. Ama DEATH STRANDING böyle bir oyun değil, çok karışık, çok gizemli, bol zaman isteyen bir oyun. CYBERPUNK da bu oyununun keşmekeşine dahil olacak, göreceksiniz. Oyuncuların çoğu öğrenci, bir o kadarı da iş güç sahibi. Eve geldiklerinde tüketilebilir, rahatlatıcı, keyif verici oyunları seviyorlar. Millet kanser olmak için oyun oynamıyor. Oraya git, bunu çöz, bu özelliği kazanmazsan ilerleyemezsin, bilmem ne zırhını alamazsan bölümü geçemezsin... Bunlar geride kaldı. Ama yinede DEATH STRANDING i alacağım. Farklı bir deneyim olacaktır. Umarım pişman olmam.
  • boş yapma, oyunu sal.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Oyun çıkana kadar üç günde bir ds haberi okuruz artık. Kusana kadar devam

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Ooooo tamam artık anlaşıldı. Hiç ama hiç bir şey neredeyse oyun sonuna kadar anlamayacağımız gibi, çoğu sorumuza da cevap vermeyen bir oyun olacak. Sen beni çok korkutuyorsun Kojima abi..
  • Garip bir örnek vereyim. Geçen bir yorumcu diyordu ki; İbrahimoviç bence aktif olarak futbol oynayan, son 10 yılın en yetenekli 5 forvetinden biri. Neden Barca'da değil, neden Reale gelmedi. Neden İngiltere'de kalmadı falan diye gevelerken Rıdvan Dilmen kendisine şöyle dedi. "Çünkü uyumsuz. Çünkü dengeleri bozuyor. Sana göre iyi ama çoğunluğa göre değil"

    KOJIMA denen adamı yıllardır oyun dünyasının Steve Jobs'u gibi lanse ettiler. Dahi Japon, sanat eseri gibi oyunların adamı falan dediler. Nasıl olur da KONAMI onu kovdu dediler? KONAMI'nin büyük hata yaptığını, ağır kayıp verdiğini falan söylediler. Belki de durum İbrahimoviç gibidir, kim bilir? METAL GEAR SOLID serisinde düşmanı öldürdükten sonra bir balon ile onu gökyüzüne gönderen yapımcının hayal gücünü herkes benimsemiyor arkadaşlar. KONAMI belki de onu bu yüzden gönderdi. Herkese hitap etmiyor. Yapımcılığını üstlendiği oyunları genele bakıldığında sevilmiyor. Geçen bir arkadaşın yorumu vardı. "KOJIMA gördüğü rüyayı kalkıp oyun yapıyor, ne anlatıyor, ne hissediyor anlamıyorum, oyunlarını da oynamıyorum" demişti. Bence benzetmesinde haklı.

    Bakın GTA'ya, RDR'ye, Uncharted'a, Last Of Us'a... Bu oyunları 15 yaşındaki genç de rahatlıkla oynuyor, 55 yaşındaki adam da. Skill kasma, on bin tane özellik kazanıp bölümü geçme, yüz bin tane menü, yazı, sır, bulmaca yok. Oynanışı tadında, sürekli akışkan, ilerleye, oyuncuyu oyunda tutan bir yapıları var. Herkesçe kavranılabilir, oynanabilir, keyif alınabilir oyunlar bunlar. Ama DEATH STRANDING böyle bir oyun değil, çok karışık, çok gizemli, bol zaman isteyen bir oyun. CYBERPUNK da bu oyununun keşmekeşine dahil olacak, göreceksiniz. Oyuncuların çoğu öğrenci, bir o kadarı da iş güç sahibi. Eve geldiklerinde tüketilebilir, rahatlatıcı, keyif verici oyunları seviyorlar. Millet kanser olmak için oyun oynamıyor. Oraya git, bunu çöz, bu özelliği kazanmazsan ilerleyemezsin, bilmem ne zırhını alamazsan bölümü geçemezsin... Bunlar geride kaldı. Ama yinede DEATH STRANDING i alacağım. Farklı bir deneyim olacaktır. Umarım pişman olmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ASKERTUNGA -- 17 Eylül 2019; 8:58:18 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Ya kardeşim ne değişik adam. Sun hikayeyi bitir sonra yeni bir işe giriş. Bu oyun patlayacak büyük ihtimal. Bu zamana kadar arkasındaydım ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun sağlam olacaktır hikaye / konu işleyişi hakkında şüphelerim yok.
    Ellerinde sağlam senaryo var ki Kojima kendine güveniyor ve bazı açıklamalarda bulunmuş.
    Şuan için sadece 8 Kasım'ı beklemek kalıyor sonrasın da artık gelen yorumlardan / satışlardan / İncelemelerden olumlu ve güzel sonuç alırsa devamını getirebilirler ve Sony'nin altında yeni güzel bir IP olmuş olur. :)

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Oyun sonu belli bir olguyu çözmeyecek diyor yani Kojima.
    Dark Souls gibi.
    Finallerinden pek birşey anlamazsın, "ne oldu da bitti bu oyun şimdi" diye kalakalırsın ekranın başında.
    Tutarsa devamı çıkar,yine anlamazsın sonunu.
    Ama Souls oyunlarının en büyük artısı oynanışı.
    Bakalım bu oyunda ön planda ne olacak çok merak ediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MGS zamanı hatırlıyorum her oyundan sonra Kojima 'bu son' diyordu. Yanlış hatırlamıyorsam özellikle 3'üncü oyundan sonra asla bir daha yapmayacağım demişti. Benim için MGS 3 serideki en iyi oyun olduğu için aslında orada bitse daha iyi olabilirdi. 4'de harika bir oyundu ve hep bitireceğim diye yaptığı seriyi sonlandırmak, her konuyu bağlamak için baya uğraşmıştı ama şahsen 5'e hiç gerek yoktu. MGS V çünkü pek bir şeyi de açıklamıyordu, önceden bildiğimiz karakterler ile nasıl tanıştığını ya da tam olarak iyi bir insandan bildiğimiz haline nasıl dönüştüğünü anlatmıyordu, daha çok bir ara hikaye gibiydi. Yanlış anlaşılmasın MGS 5'i aşırı seviyorum hatta MGS severlerin pek tutmadığı bir oyun olsa da bende ki yeri aynı ama demek istediğim öyle gerek olan bir oyun değildi.

    Kojima kendisini bu hale getiren bir seri için önceden hep bu son diyen kişinin DS daha çıkmadan böyle açıklamalar yapması, projesine çok güvendiğini ve bağlandığını gösteriyor bu iyi bir şey fakat artık bu tarz haberler beni oyundan itmeye başladı. Kojima kesinlikle değişik şeyler yapmıştır ve konusu eminim öyle düz bir konu değildir. Bunları eski oyunlarını oynadığımız için biliyoruz fakat forumda okuyanlar beni genelde yanlış anlıyor. Cyberpunk konusunda da yaşadık bunu eminim DS içinde böyle düşünenler olacaktır. Cyberpunk için 'şöyle böyle' dediğim zaman insanlar CD Projekt'e güveniyoruz diyorlar DS içinde Kojima için aynısını diyorlar fakat ben oyun çıkmadan önce gördüklerime göre yorum yapıyorum.

    Yorumlara bakıyorum 'şöyle olacak, böyle olacak, harika olacak' yorumları görüyorum ve haksız da değiller ama hiç bize böyle bir şey göstermediler henüz. En son gösterdikleri videoda ne anladık, pek bir şey anlamadık. Sadece baya detaylı bir oyun olacağını gördük. Konu ne tam olarak bilmiyoruz, ne yapıyoruz tam olarak bilmiyoruz ama sürekli internete ne zaman girsem DS ile ilgili bir haber görüyorum. 'Yok karakterin cinsel organa zoom yapıp bakarsak kameraya karşı yumruk atacakmış, yok bu bambaşka bir oyun türüymüş, yok diğer oyunları unutunmuş' hep bu tarz haberler görüyoruz.

    Tamam Kojima sıradan bir adam değil de bu kadar küçük dağları ben yarattım moduna giren pek kişi de görmedim bu sektörde. Oyunlara ilgili insanlar olarak ne konular, ne kavramlar işleyen oyunlar gördük hiç kimse de çıkıp Kojima gibi diğerleri oyun mu be, biz ne yaptık be açıklamları yapmadı bu kadar. İşin garibi Kojima hep sevilen saygı duyulan bir kişiydi bu sektörde ama hiç bu kadar popüler olmamıştı. MGS3 ve 4'den sonra bile. Hatta hatırlıyorum 4 çıktığı zaman oyunu oynayanların yarısı çok beğense bile ki ben de onlardandım baya bir kişi 'oyun mu oynuyoruz, video mu izliyoruz' gibi yorumlar yapıyordu. Çoğu kişi de oynanışınını genel olarak beğenmemişti. Ama yıllar geçince ayrı bir değere bindi ve şimdi Kojima tuvalete gitse haber oluyor. Popüler kültür dedikleri bu oluyor işte ne yazık ki.

    Oyunu çok severim, ederim şu an için bilemiyorum ama oynanışı gördük yani öyle dediği gibi yok başka bir tür gibi bir durum yok ortada. Gördüğümüz kadarıyla detaylı bir aksiyon oyunu işte. Karakterin silahı strand atıyor diye mi ayrı bir tür oluyor. Gitmişin mini bosslar bile koymuşun. Oyun daha çıkmadı ama oynanış bu işte. Konusu ne kadar harika olsa, hayatımızı değiştirse bile, oynanışı detaylı, hikayesi iyi bir aksiyon oyunu olacak gibi duruyor. Bir de bu türün anlaşılması için demiş ama yani oyunu 100 saat oynayıp anlamıcak mıyız? Bir de haberde bu oyunun sonuca bağlanmasını gerektiğini söyledi yani şu an açık uçlu biteceğini mi anlamamız gerekiyor. Kojima bence bu tarz bunun gibi ve 'ben bile anlamadım oyunu' gibi geçen yaptığı açıklamalar yerine düzgün İngilizce açıklayıcı bir video göstersin çünkü hype olmak yerine bu kendini beğenmişlik yüzünden iyice soğumaya başladım.
  • Ne ego var su adamda yaw.Yaptigin oyunlarin senaryosu 80lerde tuketilmis b tipi hollywood filmlerinden ote degil millet aisirdikce bunu buda kabariyor.20 senelik seriye doner artik bu oyunda sonunda 18 saat videolarla hikayeyi kendi hayal gucune gore baglar yerse diye sunar gecer
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER

    Garip bir örnek vereyim. Geçen bir yorumcu diyordu ki; İbrahimoviç bence aktif olarak futbol oynayan, son 10 yılın en yetenekli 5 forvetinden biri. Neden Barca'da değil, neden Reale gelmedi. Neden İngiltere'de kalmadı falan diye gevelerken Rıdvan Dilmen kendisine şöyle dedi. "Çünkü uyumsuz. Çünkü dengeleri bozuyor. Sana göre iyi ama çoğunluğa göre değil"

    KOJIMA denen adamı yıllardır oyun dünyasının Steve Jobs'u gibi lanse ettiler. Dahi Japon, sanat eseri gibi oyunların adamı falan dediler. Nasıl olur da KONAMI onu kovdu dediler? KONAMI'nin büyük hata yaptığını, ağır kayıp verdiğini falan söylediler. Belki de durum İbrahimoviç gibidir, kim bilir? METAL GEAR SOLID serisinde düşmanı öldürdükten sonra bir balon ile onu gökyüzüne gönderen yapımcının hayal gücünü herkes benimsemiyor arkadaşlar. KONAMI belki de onu bu yüzden gönderdi. Herkese hitap etmiyor. Yapımcılığını üstlendiği oyunları genele bakıldığında sevilmiyor. Geçen bir arkadaşın yorumu vardı. "KOJIMA gördüğü rüyayı kalkıp oyun yapıyor, ne anlatıyor, ne hissediyor anlamıyorum, oyunlarını da oynamıyorum" demişti. Bence benzetmesinde haklı.

    Bakın GTA'ya, RDR'ye, Uncharted'a, Last Of Us'a... Bu oyunları 15 yaşındaki genç de rahatlıkla oynuyor, 55 yaşındaki adam da. Skill kasma, on bin tane özellik kazanıp bölümü geçme, yüz bin tane menü, yazı, sır, bulmaca yok. Oynanışı tadında, sürekli akışkan, ilerleye, oyuncuyu oyunda tutan bir yapıları var. Herkesçe kavranılabilir, oynanabilir, keyif alınabilir oyunlar bunlar. Ama DEATH STRANDING böyle bir oyun değil, çok karışık, çok gizemli, bol zaman isteyen bir oyun. CYBERPUNK da bu oyununun keşmekeşine dahil olacak, göreceksiniz. Oyuncuların çoğu öğrenci, bir o kadarı da iş güç sahibi. Eve geldiklerinde tüketilebilir, rahatlatıcı, keyif verici oyunları seviyorlar. Millet kanser olmak için oyun oynamıyor. Oraya git, bunu çöz, bu özelliği kazanmazsan ilerleyemezsin, bilmem ne zırhını alamazsan bölümü geçemezsin... Bunlar geride kaldı. Ama yinede DEATH STRANDING i alacağım. Farklı bir deneyim olacaktır. Umarım pişman olmam.


    Eee hocam standart oyunlar isteyen gitsin onları alsın..Aradada böyle yapımlar gelmeli ama...Bence Witcher oynayan herkes bu oyunu rahatlıkla oynar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER

    Garip bir örnek vereyim. Geçen bir yorumcu diyordu ki; İbrahimoviç bence aktif olarak futbol oynayan, son 10 yılın en yetenekli 5 forvetinden biri. Neden Barca'da değil, neden Reale gelmedi. Neden İngiltere'de kalmadı falan diye gevelerken Rıdvan Dilmen kendisine şöyle dedi. "Çünkü uyumsuz. Çünkü dengeleri bozuyor. Sana göre iyi ama çoğunluğa göre değil"

    KOJIMA denen adamı yıllardır oyun dünyasının Steve Jobs'u gibi lanse ettiler. Dahi Japon, sanat eseri gibi oyunların adamı falan dediler. Nasıl olur da KONAMI onu kovdu dediler? KONAMI'nin büyük hata yaptığını, ağır kayıp verdiğini falan söylediler. Belki de durum İbrahimoviç gibidir, kim bilir? METAL GEAR SOLID serisinde düşmanı öldürdükten sonra bir balon ile onu gökyüzüne gönderen yapımcının hayal gücünü herkes benimsemiyor arkadaşlar. KONAMI belki de onu bu yüzden gönderdi. Herkese hitap etmiyor. Yapımcılığını üstlendiği oyunları genele bakıldığında sevilmiyor. Geçen bir arkadaşın yorumu vardı. "KOJIMA gördüğü rüyayı kalkıp oyun yapıyor, ne anlatıyor, ne hissediyor anlamıyorum, oyunlarını da oynamıyorum" demişti. Bence benzetmesinde haklı.

    Bakın GTA'ya, RDR'ye, Uncharted'a, Last Of Us'a... Bu oyunları 15 yaşındaki genç de rahatlıkla oynuyor, 55 yaşındaki adam da. Skill kasma, on bin tane özellik kazanıp bölümü geçme, yüz bin tane menü, yazı, sır, bulmaca yok. Oynanışı tadında, sürekli akışkan, ilerleye, oyuncuyu oyunda tutan bir yapıları var. Herkesçe kavranılabilir, oynanabilir, keyif alınabilir oyunlar bunlar. Ama DEATH STRANDING böyle bir oyun değil, çok karışık, çok gizemli, bol zaman isteyen bir oyun. CYBERPUNK da bu oyununun keşmekeşine dahil olacak, göreceksiniz. Oyuncuların çoğu öğrenci, bir o kadarı da iş güç sahibi. Eve geldiklerinde tüketilebilir, rahatlatıcı, keyif verici oyunları seviyorlar. Millet kanser olmak için oyun oynamıyor. Oraya git, bunu çöz, bu özelliği kazanmazsan ilerleyemezsin, bilmem ne zırhını alamazsan bölümü geçemezsin... Bunlar geride kaldı. Ama yinede DEATH STRANDING i alacağım. Farklı bir deneyim olacaktır. Umarım pişman olmam.</blockquote>

    Eee hocam standart oyunlar isteyen gitsin onları alsın..Aradada böyle yapımlar gelmeli ama...Bence Witcher oynayan herkes bu oyunu rahatlıkla oynar..

    Ne alaka witcher la bu oyun çok farklı aralarında bir benzerlik mi varda witcher oynayan herkes bunuda rahatlıkla oynar dedin.Witcher genel kitleye hitap eden bir fantasy oyunu.Bu oyunun daha türü belli değil.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • İkinci oyun, tesisatçı olup amerikanın kanalizasyon ve su borularını bağlamayı konu edinebilir aslında. Tüpteki çocuk çırak falan olur. Yeni bir oyun türü olur bizim için.
  • Hayatlarında ürettiği tek şey olmayan adamlar gelmiş Kojima gibi Mgs efsanesinin yaratıcısı adama laf söyleyebiliyorlar çok komik lan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: comenloot

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER

    Garip bir örnek vereyim. Geçen bir yorumcu diyordu ki; İbrahimoviç bence aktif olarak futbol oynayan, son 10 yılın en yetenekli 5 forvetinden biri. Neden Barca'da değil, neden Reale gelmedi. Neden İngiltere'de kalmadı falan diye gevelerken Rıdvan Dilmen kendisine şöyle dedi. "Çünkü uyumsuz. Çünkü dengeleri bozuyor. Sana göre iyi ama çoğunluğa göre değil"

    KOJIMA denen adamı yıllardır oyun dünyasının Steve Jobs'u gibi lanse ettiler. Dahi Japon, sanat eseri gibi oyunların adamı falan dediler. Nasıl olur da KONAMI onu kovdu dediler? KONAMI'nin büyük hata yaptığını, ağır kayıp verdiğini falan söylediler. Belki de durum İbrahimoviç gibidir, kim bilir? METAL GEAR SOLID serisinde düşmanı öldürdükten sonra bir balon ile onu gökyüzüne gönderen yapımcının hayal gücünü herkes benimsemiyor arkadaşlar. KONAMI belki de onu bu yüzden gönderdi. Herkese hitap etmiyor. Yapımcılığını üstlendiği oyunları genele bakıldığında sevilmiyor. Geçen bir arkadaşın yorumu vardı. "KOJIMA gördüğü rüyayı kalkıp oyun yapıyor, ne anlatıyor, ne hissediyor anlamıyorum, oyunlarını da oynamıyorum" demişti. Bence benzetmesinde haklı.

    Bakın GTA'ya, RDR'ye, Uncharted'a, Last Of Us'a... Bu oyunları 15 yaşındaki genç de rahatlıkla oynuyor, 55 yaşındaki adam da. Skill kasma, on bin tane özellik kazanıp bölümü geçme, yüz bin tane menü, yazı, sır, bulmaca yok. Oynanışı tadında, sürekli akışkan, ilerleye, oyuncuyu oyunda tutan bir yapıları var. Herkesçe kavranılabilir, oynanabilir, keyif alınabilir oyunlar bunlar. Ama DEATH STRANDING böyle bir oyun değil, çok karışık, çok gizemli, bol zaman isteyen bir oyun. CYBERPUNK da bu oyununun keşmekeşine dahil olacak, göreceksiniz. Oyuncuların çoğu öğrenci, bir o kadarı da iş güç sahibi. Eve geldiklerinde tüketilebilir, rahatlatıcı, keyif verici oyunları seviyorlar. Millet kanser olmak için oyun oynamıyor. Oraya git, bunu çöz, bu özelliği kazanmazsan ilerleyemezsin, bilmem ne zırhını alamazsan bölümü geçemezsin... Bunlar geride kaldı. Ama yinede DEATH STRANDING i alacağım. Farklı bir deneyim olacaktır. Umarım pişman olmam.</blockquote>

    Eee hocam standart oyunlar isteyen gitsin onları alsın..Aradada böyle yapımlar gelmeli ama...Bence Witcher oynayan herkes bu oyunu rahatlıkla oynar..</blockquote>
    Ne alaka witcher la bu oyun çok farklı aralarında bir benzerlik mi varda witcher oynayan herkes bunuda rahatlıkla oynar dedin.Witcher genel kitleye hitap eden bir fantasy oyunu.Bu oyunun daha türü belli değil.


    Witcher nasıl genel kitleye hitap ediyor, RPG ögeleriyle dolu kendini ağırdan alan bir oyun witcher..Bi ton şey var oyunda, Karışıklık hakim..Death Stranding'te böyle olacak..Onun altından kalkan bununda altından kalkar...
  • Witcherle bu oyun karşılaştırmak hata ben witcheri zevkle oynadım ama bu oyunun videoları bile sıkıcı hatta videoları tam bitiremedim bile neymiş witcherin altından kalkan bu oyunun da altından kalkarmış nereye kalkıyor anca kojima fanboylarının övüp durduğu bir balon oyun olacak benim için
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Witcherle bu oyun karşılaştırmak hata ben witcheri zevkle oynadım ama bu oyunun videoları bile sıkıcı hatta videoları tam bitiremedim bile neymiş witcherin altından kalkan bu oyunun da altından kalkarmış nereye kalkıyor anca kojima fanboylarının övüp durduğu bir balon oyun olacak benim için


    Biz ne olarak karşılaştırıyoruz kardeş sence?? Ne demeye çalışıyoruz?
  • Bu oyun da MGSV ayarında gibi duruyor ki bu çok kötü bir durum. MGSV'i bir MGS oyunu demek bile önceki oyunlara hakarettir. Şaka gibi ikinci chapter'da tam tamına 12 ana görev bölümü ilk chapter'daki ile aynıydı. Varsa yoksa millet saçma sapan Kojima ve Konami arasındaki dramaya odaklandırıldı medya aracılığıyla. Yarım yamalak oyuna sırf Kojima'nın hatrına tam puanlar havada uçuştu. Olabilecek en boktan açık dünya oyun olması da cabası. Açık dünyaydı ama ot toplamaktan başka environment ile etkileşim yoktu. Kısaca absürd elementlerle göz boyandı sadece çünkü oyunda başka da bir şey yoktu. Yok kutu ile kayma, at kakası, PAZ secret'i, Quite'in göğsü poposu, suda petek dinçöz klibi çekmesi. Bunları yenilir yutulur cinsten sağlam bir oyuna ince detaylar olarak serpiştirirdi tıpkı önceki oyunlarda olduğu gibi eyvallah, ama koca oyunun bu absürdlüklerden başka sunacak bir şeyi olmayışı oyun tarihinin en çok abartılan oyunu olmasına neden oldu.*********************************************************

    @2K Kojima'nın batı medyasında bu kadar öne sürülmesi ve bugünkü popüleritesini kazanmasının ardındaki isim Geoff Keighley'den başkası değildir.*********************************************************

    Özellikle de MGSV ile gündeme gelen Kojima ve Konami sorunsalı ki hala da bir post-mortem göremedik tam olarak neler geçti oyun geliştirme sürecinde. Kısacası Kojima MGSV'in geliştirilme sürecinde çok fazla kaynak harcaması yaptı ki bu o sıralar Konami'nin ekonomik sıkıntı içerisinde olduğu haberleri sürekli dönüyordu dolayısıyla Konami daha fazla Kojima'nın bütçeyi aşıp kaynakları çarçur etmesi yüzünden, kötü yönetimi yüzünden Konami isyan bayrağını çekip tekmeyi bastı Kojimaya. Sonra da batı medyası aldı bunu bir güzel drama kraliçesine çevirdi başta Geoff Keighley olmak üzere.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: comenloot

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    &lt;blockquote class="quote"&gt;&lt;i&gt;quote:&lt;/i&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Orjinalden alıntı: KUMANDANASKER

    Garip bir örnek vereyim. Geçen bir yorumcu diyordu ki; İbrahimoviç bence aktif olarak futbol oynayan, son 10 yılın en yetenekli 5 forvetinden biri. Neden Barca'da değil, neden Reale gelmedi. Neden İngiltere'de kalmadı falan diye gevelerken Rıdvan Dilmen kendisine şöyle dedi. "Çünkü uyumsuz. Çünkü dengeleri bozuyor. Sana göre iyi ama çoğunluğa göre değil"

    KOJIMA denen adamı yıllardır oyun dünyasının Steve Jobs'u gibi lanse ettiler. Dahi Japon, sanat eseri gibi oyunların adamı falan dediler. Nasıl olur da KONAMI onu kovdu dediler? KONAMI'nin büyük hata yaptığını, ağır kayıp verdiğini falan söylediler. Belki de durum İbrahimoviç gibidir, kim bilir? METAL GEAR SOLID serisinde düşmanı öldürdükten sonra bir balon ile onu gökyüzüne gönderen yapımcının hayal gücünü herkes benimsemiyor arkadaşlar. KONAMI belki de onu bu yüzden gönderdi. Herkese hitap etmiyor. Yapımcılığını üstlendiği oyunları genele bakıldığında sevilmiyor. Geçen bir arkadaşın yorumu vardı. "KOJIMA gördüğü rüyayı kalkıp oyun yapıyor, ne anlatıyor, ne hissediyor anlamıyorum, oyunlarını da oynamıyorum" demişti. Bence benzetmesinde haklı.

    Bakın GTA'ya, RDR'ye, Uncharted'a, Last Of Us'a... Bu oyunları 15 yaşındaki genç de rahatlıkla oynuyor, 55 yaşındaki adam da. Skill kasma, on bin tane özellik kazanıp bölümü geçme, yüz bin tane menü, yazı, sır, bulmaca yok. Oynanışı tadında, sürekli akışkan, ilerleye, oyuncuyu oyunda tutan bir yapıları var. Herkesçe kavranılabilir, oynanabilir, keyif alınabilir oyunlar bunlar. Ama DEATH STRANDING böyle bir oyun değil, çok karışık, çok gizemli, bol zaman isteyen bir oyun. CYBERPUNK da bu oyununun keşmekeşine dahil olacak, göreceksiniz. Oyuncuların çoğu öğrenci, bir o kadarı da iş güç sahibi. Eve geldiklerinde tüketilebilir, rahatlatıcı, keyif verici oyunları seviyorlar. Millet kanser olmak için oyun oynamıyor. Oraya git, bunu çöz, bu özelliği kazanmazsan ilerleyemezsin, bilmem ne zırhını alamazsan bölümü geçemezsin... Bunlar geride kaldı. Ama yinede DEATH STRANDING i alacağım. Farklı bir deneyim olacaktır. Umarım pişman olmam.&lt;/blockquote&gt;

    Eee hocam standart oyunlar isteyen gitsin onları alsın..Aradada böyle yapımlar gelmeli ama...Bence Witcher oynayan herkes bu oyunu rahatlıkla oynar..</blockquote>
    Ne alaka witcher la bu oyun çok farklı aralarında bir benzerlik mi varda witcher oynayan herkes bunuda rahatlıkla oynar dedin.Witcher genel kitleye hitap eden bir fantasy oyunu.Bu oyunun daha türü belli değil.</blockquote>

    Witcher nasıl genel kitleye hitap ediyor, RPG ögeleriyle dolu kendini ağırdan alan bir oyun witcher..Bi ton şey var oyunda, Karışıklık hakim..Death Stranding'te böyle olacak..Onun altından kalkan bununda altından kalkar...

    Witcher action/rpg fantasy, bu oyundan çok daha fazla genel kitleye hitap ediyor etmese milyonlarca satmazdı.Rpg türü artık eskisi gibi belirli bir kitleye hitap etmiyor çok sadeleştirdiler ki witchera karışık diyen birisini hiç duymadım bizim milletimiz senelerce mmorpg oynadı karışık gelmez bize.DS ise daha ne tür olacağı bilinmeyen bir oyun ortada bir kaos hakim buna benzer bir oyun dahi ak

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.