Şimdi Ara

Intel Retro oyunlar için Retro Scaling çözümünü duyurdu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    İşlemci devi Intel Ice Lake kod adlı işlemcilerinin yazılım tarafında da faydalı geliştirmelere gitmeye başladı. Yeni sürücüyle birlikte eski oyunları daha keskin bir görüntüyle deneyimleyebileceksiniz.

    Mavi takımın Retro Scaling ismini verdiği özellik Retro oyunlardaki her pikseli 2x2 ya da 3x3’e kadar ölçekleyerek daha yüksek çözünürlükte objeler elde edilmesini sağlıyor. Yeni ölçekleme desteği yüksek çözünürlüklere uyarlanmamış eski oyunları oynamak isteyen yüksek çözünürlüklü panele sahip kullanıcıları mutlu edecek.

    Kısıtlı sayıda kullanıcıya sunuldu 

     
    Buna karşın Intel Retro Scaling’i yalnızca Gen11 GPU’larına has tutmuş durumda. Şu anda yalnızca 10 nm Ice Lake işlemcilerinde bulunan grafik birimi oldukça kısıtlı bir kullanıcı kitlesini temsil ediyor.
     
    Nvidia kanadında ise ölçekleme özelliği tüm Turing GPU’lu ekran kartı kullanıcılarına sunulmuştu. Haliyle ölçekleme yarışında geriye sadece AMD kalmış durumda. Firmanın hamlesi merak konusu. Mimarisel avantaj sayesinde AMD’nin daha geniş bir kitleyi sevindirmesi olası.







  • forum iyice toksik bir hal aldı. aynı teknolojiyi yarın öbürgün amd getirse (ki getirecek, çünkü bu aralar trendlerde olan bir şey), ooooo yaşasın paşam süper paşam dersiniz.

    tamam, intel aç gözlü ve kötü hamleler yapmış bir firma. ama adamlar hapşırsa "niye hapşırdın şerefsiz beni de hasta edeceksin geber o.." diyecek kıvama gelmişsiniz. bu kadarı da abartı.

    daha konunun içeriğpn ne oldugunu bilmeden saldırıyorsunuz.

    mevzu bahis konu integer scaling. eski oyunlarda yüksek çözünürlük desteği yoktur. örneğin 480p bir oyunu tam ekrana scale ettiğinizde kötü ve blurlu bir görüntü çıkar. integer scaling ise her pikseli komşu yöntemiyle büyüttüğü için daha kaliteli ve bluru az bir scale meydana gelir.

    geçenlerde nvidia bunu ekledi. amd'nin de yol haritasında integer scaling'i eklemek var

    nedir yani neyin karın ağrısı bu? bu kadar da komik olmayın
  • yeni oyunlar için ne getirmiş, hiçbir şey.

  • Neyle karsilastiracagiz off u nerde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Intel'in yeni islemci cikaramayip sacmalamasinin nedeni belli oldu. Bula bula bunu mu bulmuslar zaman harcayacak? Butun emulatorlerde var sanirim bu ozellik. Acik kodlu birine baksalarmis yeterli olurdu zaten.

  • İntel ciddi ciddi kullanıcılar işlemci alırken bu özelliği göz önünde tutacaklarını mı zannediyorlar nedir yani? Bir haltmış gibi kısıtlı sayıda kullanıcıya, 11. Nesil işlemciye has tutmuşlar ya birde. Tamam eski oyunları oynamak güzel bir şey ama cidden büyük bir özellikmiş gibi kullanabilen kişi sayısını kısıtlamakta tam İntel'e yakışırdı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burgunaydin

    Neyle karsilastiracagiz off u nerde
    Kapalı/off halini hayal ederek karşılaştıracaksın.
    İntel'in anlamsız hareketleri böyle zihin açar.(!)
  • Bu yenilik Süpermario oynarken % 50 daha fazla fps vaadediyor, eline sağlık intel, hep böyle güzel gelişmeler bekliyoruz
  • artık mario'nun 25. karesindeki
    subliminal illuminati simgesini
    hepimiz göre bileceğiz artık ! :)

  • forum iyice toksik bir hal aldı. aynı teknolojiyi yarın öbürgün amd getirse (ki getirecek, çünkü bu aralar trendlerde olan bir şey), ooooo yaşasın paşam süper paşam dersiniz.

    tamam, intel aç gözlü ve kötü hamleler yapmış bir firma. ama adamlar hapşırsa "niye hapşırdın şerefsiz beni de hasta edeceksin geber o.." diyecek kıvama gelmişsiniz. bu kadarı da abartı.

    daha konunun içeriğpn ne oldugunu bilmeden saldırıyorsunuz.

    mevzu bahis konu integer scaling. eski oyunlarda yüksek çözünürlük desteği yoktur. örneğin 480p bir oyunu tam ekrana scale ettiğinizde kötü ve blurlu bir görüntü çıkar. integer scaling ise her pikseli komşu yöntemiyle büyüttüğü için daha kaliteli ve bluru az bir scale meydana gelir.

    geçenlerde nvidia bunu ekledi. amd'nin de yol haritasında integer scaling'i eklemek var

    nedir yani neyin karın ağrısı bu? bu kadar da komik olmayın







  • https://software.intel.com/en-us/articles/integer-scaling-support-on-intel-graphics




  • Intel'in resmi ewb sitesindeki şu açıklamayı okuduktan sonra hiçbir anlamı kalmamış olan çöptür kendileri :

    quote:

    Emulated Gaming Scenarios

    Users sometimes try to play games with various emulators. Most often in these scenarios, the emulator handles scaling on its own, and this cannot be resolved using Intel’s scaling implementation.


    Kısaca eğer eski oyunları emülatörle oynamayı tercih ediyorsanız emülatörün kendi ölçeklemesini kullanması yüzünden Intel'in ölçekleme uygulaması çalışmayacaktır.
  • XBR filtreleri çok iyi.
  • intel gayet ahlaksız bir firma olduğu için sanırım

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.