Şimdi Ara

Death Stranding'den Birkaç Yeni Ekran Görüntüsü Daha Geldi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  •  

    Kojima Productions tarafından PlayStation 4'e özel olarak geliştirilen Death Stranding, oldukça enteresan bir biçimde 2019'un en şüpheli yapımlarından biri haline geldi.
     
    Kojima'nın dehasına yerden göğe kadar inanan çoğu kimsenin dahi yayınlanan videolar sonrasında inceden bir şüpheye düştüğü Death Stranding'in piyasaya sürülme sürecine 3 ay kadar uzaktayız.

     

    Death Stranding'in Kasım ayında piyasaya sürüleceğini daha önce sizlerle paylaşmıştık. Piyasaya çıkmasına sadece birkaç ay kalan oyun bu aralar belli ki oldukça yoğun bir sürece girmiş durumda.

     

    Hideo Kojima, Twitter üzerinden yapıtığı paylaşımlarda oyunun halen gelişme sürecinde olduğu ve oynanış üzerinde çalışmalarının sürdüğünü açıkladı. Oyunu tam vaktinde piyasaya sürmek için elinden geleni yapmaya çalışan Hideo Kojima, bir yandan da yeni ekran görüntülerini takipçileriyle paylaşıyor.

     

    Kojima tarafından paylaşılan iki görsel de yine Sam Bridges'i bizlerin huzuruna getiriyor.

     

    Yayınlanan görüntülere hemen aşağıdan göz atabilirsiniz.










  • Olaylara çok farklı bakıyoruz ben Mgs serisine baktığım zaman kötü kontroller, atmosferi etkileyen saçma ufak detaylar, serinin dağılmış senaryosu, bitmek bilmryen sinematikler dışında çok fazla bir şey göremiyorum. Sırf kontrollerden dolayı Ps2'deki Mgs oyununu oynayamadım. Evet hikaye, senaryo güzel olabilir ama iyi anlatırsan güzeldir. Ama ben Witcher serisine baktığım zaman dopdolu bir oyun dünyası, karakterlerin boş değil de gerçekten oyunda bir ağırlığının olduğunun hissedilmesi, hikaye anlatırken oyuncuyu hikayeye direkt şahit oluyor gibi hissettirmesi, tutarsız olmayan eğreti durmayan oyun öğeleri, bırt diye bir yerden kutu çıkmıyor mesela. Mgs oyun dünyasına çok şey katmıştır evet ama abartılan bir seridir bence.
  • Koji reyiz koca bir balona dönüşüyorsun dikkat et.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.H.N

    Koji reyiz koca bir balona dönüşüyorsun dikkat et.
    Fanboylar imdadına yetişir merak etme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yılın balonu

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • çok kötü duruyor. ps4ümü, last of us part 2 çıksın oynayıp ertesin gün satacağım.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Yediler5 kullanıcısına yanıt
    Kojimanın yazdığı hikayeden kimsenin şüpheye düşeceğini sanmıyorum zaten. Hiç kimse bize hikayeyi anlat demiyor çünkü, herkes bize gameplay göster diyor. Bu adamın yaptığı oyunları dil bilsen de pek anlayamıyorsun çünkü, attığın videoda da anlatıcının söylediği gibi, bazı şeyleri oyuncunun yorumuna bırakıyor, ucu açık ve karmaşık bir sürü şey kurguluyor.

    Kendi de söylüyor, insanların benim yaptığım oyunları sırf eğlencesine ya da yapacak başka işleri olmadığından oynamalarını istemiyorum, daha fazlasını bulmalarını istiyorum. Oyunlarımı oynamanın sonucu olarak hayata bakış açınız değişebilir diyor. Yani 10 dakikalık Silent Hills demosundan bile bir dünya komplo teorisi üretildi forumlarda. Başarıyor yapmak istediği şeyi. Başarmasının sonucu olarak kafalar karışıyor.

    İşte bu kafa karışıklığına katlanmak istemeyen oyuncular, kütük gibi animasyonlara ve gösterilmeyen gameplaylere falan takılıyor mecburen, işin sanat kısmı ile ilgilenmiyor. Ama bu Kojima'nın hiç umurunda değil, çünkü itiraf ediyor, bir oyundan eğlencenin ötesinde bir şey bulmak istiyorsan gel diyor. Death Stranding bunu ne kadar başarır bilmiyorum ama eminim ortaya güzel bir şeyler koymuştur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Kojimanın yazdığı hikayeden kimsenin şüpheye düşeceğini sanmıyorum zaten. Hiç kimse bize hikayeyi anlat demiyor çünkü, herkes bize gameplay göster diyor. Bu adamın yaptığı oyunları dil bilsen de pek anlayamıyorsun çünkü, attığın videoda da anlatıcının söylediği gibi, bazı şeyleri oyuncunun yorumuna bırakıyor, ucu açık ve karmaşık bir sürü şey kurguluyor.

    Kendi de söylüyor, insanların benim yaptığım oyunları sırf eğlencesine ya da yapacak başka işleri olmadığından oynamalarını istemiyorum, daha fazlasını bulmalarını istiyorum. Oyunlarımı oynamanın sonucu olarak hayata bakış açınız değişebilir diyor. Yani 10 dakikalık Silent Hills demosundan bile bir dünya komplo teorisi üretildi forumlarda. Başarıyor yapmak istediği şeyi. Başarmasının sonucu olarak kafalar karışıyor.

    İşte bu kafa karışıklığına katlanmak istemeyen oyuncular, kütük gibi animasyonlara ve gösterilmeyen gameplaylere falan takılıyor mecburen, işin sanat kısmı ile ilgilenmiyor. Ama bu Kojima'nın hiç umurunda değil, çünkü itiraf ediyor, bir oyundan eğlencenin ötesinde bir şey bulmak istiyorsan gel diyor. Death Stranding bunu ne kadar başarır bilmiyorum ama eminim ortaya güzel bir şeyler koymuştur.
    Yav hocam sen de hep eleştiriyoraun diye söyleneceksin belki bana ama bu adam ne yazmış da böyle öve öve bitiremiyorsunuz? Tarkovsky mi, Fellini mi, Nolan mı, Kubrick mi ne yapmışta hikayesi süper olacak diyebiliyorsunuz? Zamanının ötesinde bir Metal Gear Solid oyunu yaptı evet o da ilk oyundu gerisi çokta bana hitap etmedi. Mgs 4 yapmıç mesela savaş ortamı atmosferi güzel, bir yerlerden bırt kutu geldi, seni farkeden adamın kafasında bırt soru işareti çıktı, Mgs V'de nesnelere balon tak hopp uça uça gitsin gerçekçilik gitti bitti uzun uzun sinema sekanslarından bahsetmiyorum bile. Bak bu oyunda da bunlar olacak, oyunlarında atmosfer konusunda çok sıkıntı olmuyor ancak yine kendisi yaptığı atmosferi saçma özellikle ekleyerek yine baltalıyor. Bu oyunun bu kadar sükse yapması da oyındaki ünlü larakterlerden kaynaklı zaten Mads Milkelsen'i çok fazla oyunda göremeyiz mesela enteresan tarafı bu işte. Neyse çıksın göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEF248198 -- 2 Ağustos 2019; 20:52:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Offf, oyunu, oyundan anlayan adama anlatacaksın. Aksi durumda olay dam üstünde saksağan hikayesine dönüyor...
  • Oynanış videosu gelse keşke 10 dk falan görsek.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Death Stranding'den Birkaç Yeni Ekran Görüntüsü Daha Geldi

    Bu ne menem bir oyundur reis?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Persona_Non_Grata -- 2 Ağustos 2019; 21:27:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çünkü Kojima tek seride kendini ispatlamıştı, tek seferde çok ünlenmek için büyük iş başarmış olman lazım. CD Project mesela sadece Witcher ile saygı kazandı ve sadece onunla biliniyor, ama gel gör ki Cyberpunk daha çıkmadan GOTY gözüyle bakılan bir oyun, halbuki pek bilmiyoruz oyunda ne var yok, o kadar geniş bir dünyada boğulmakta mümkün çünkü. Ama işte kimse böyle demiyor, aksine herkes sanat eseri diyor daha oynamadıkları bir oyuna, çünkü yapımcısı CD Project, referansı ise Witcher. 1 tane Witcher yaparsın ve herkesin güvenini kazanırsın, bu da sonraki oyunlarına referans olur, bu iş böyle.

    İşte Kojima'da aynı hesap, bir tane MGS yaptı ve başka bir şeye gerek kalmadan herkesi bağladı. Oyuna koyduğu kutu, ünlem işareti gibi daha nice cinslikler senaryoyu etkileyen şeyler değil. Elinde çok daha iyi bir animasyon teknolojisi varken, o bütün MGS serisinde robotumsu animasyonlar kullanmayı tercih ediyordu mesela. Çünkü onun derdi oyuncuları animasyonla, ya da duraksız savaş sahneleri ile bağlamak değil, bunları 2. plana atıp hikaye ile bağlamaya çalışması. Yani tarzını bu şekilde oluşturmuş.

    Bak mesela Silent Hills demosunda da hiçbir şey yok, sadece kendini tekrar eden bir koridor var ama onunla bile deli gibi sükse yapmıştı. Bir hikaye yazıyor, hikayenin altını dolduruyor ve ondan ne çıkarım yapacağını biraz sana bırakıyor, biraz kendi anlatıyor, karıştırıyor ortalığı değişik bir adam yani.

    Ben örneğin bu oyun kesin GOTY olur vs. gibi gereksiz şeyler demedim hiç, daha çıkmadan abartıp uçurmaya gerek yok ama başarılı olacağını düşünüyorum. En kötü ihtimalle MGS5 gibi olur o bile güzel, ama sanırım bu kadar uğraş ve bam başka bir hikaye ile geldiği için çok daha ciddi çalıştığını düşünüyorum bu proje üzerinde. MGS5'i geçebilir yani.




  • Olaylara çok farklı bakıyoruz ben Mgs serisine baktığım zaman kötü kontroller, atmosferi etkileyen saçma ufak detaylar, serinin dağılmış senaryosu, bitmek bilmryen sinematikler dışında çok fazla bir şey göremiyorum. Sırf kontrollerden dolayı Ps2'deki Mgs oyununu oynayamadım. Evet hikaye, senaryo güzel olabilir ama iyi anlatırsan güzeldir. Ama ben Witcher serisine baktığım zaman dopdolu bir oyun dünyası, karakterlerin boş değil de gerçekten oyunda bir ağırlığının olduğunun hissedilmesi, hikaye anlatırken oyuncuyu hikayeye direkt şahit oluyor gibi hissettirmesi, tutarsız olmayan eğreti durmayan oyun öğeleri, bırt diye bir yerden kutu çıkmıyor mesela. Mgs oyun dünyasına çok şey katmıştır evet ama abartılan bir seridir bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEF248198 -- 4 Ağustos 2019; 17:20:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MGS hakkında pek bu tarz bir görüşe rastlamadım.

    Senin tarzın değil demek ki üstad, Cyberpunk ile daha dolu vakit geçirebileceğini düşünüyorum. Death Stranding yine bir Kojima tarzı ürün olacağından seni memnun etmeyecektir çoğunlukla sevilse dahi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    MGS hakkında pek bu tarz bir görüşe rastlamadım.

    Senin tarzın değil demek ki üstad, Cyberpunk ile daha dolu vakit geçirebileceğini düşünüyorum. Death Stranding yine bir Kojima tarzı ürün olacağından seni memnun etmeyecektir çoğunlukla sevilse dahi.
    Hocam Mgs V Mgs dünyasında tam olarak hangi olayı anlatıyor? Anlayabildiniz mi gerçekten?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AEF248198

    Hocam Mgs V Mgs dünyasında tam olarak hangi olayı anlatıyor? Anlayabildiniz mi gerçekten?

    Alıntıları Göster
    MGS 5'in Phantom Pain olan ana versiyonu, yine 5. oyunun ilk ayağı olan Ground Zeroes olaylarından sonrasını konu alıyordu. Tüm detaylarını hatırlamıyorum Ground Zeroes ise MGS: Peace Walker'daki konunun devamıydı, sıra - sıra gittiği için en baştan başlamam lazım ki bu derece uzun yazmak işkence olurdu.

    MGS Ground Zeroes, Big Boss'un (naked snake, asıl boss'u 3. oyunda öldürdükten sonra big boss oldu) Peace Walker'daki olaylardan sonra Paz'ın hayatta olduğunu öğrenmesi ve Paz'ın tutulduğu Küba'da bulunan bir kampa operasyona gitmesi ile başlıyordu. Burada Big Boss ile oynuyorduk, Paz'ı kurtarmak için Militaires Sans Frontieres ajanlarından biri olan Chico'da girişimde bulunmuş ama o da yakalanmıştı. Big Boss olan Snake ile onu kurtarma operasyonuna gitmiştik, ilk Skull Face'i de burada görmüştük ki kim olduğuna dair bir dünya komplo teorisi vardı bu herifin.

    Sonunda esirleri kurtarıp helikopterlere doluşmuştuk ama her şey meğerse tuzakmış, bombalı bir saldırı sonucu Big Boss ile hareket eden neredeyse herkes ölmüştü. Phatom Pain olan MGS5, bu olayın bir kaç sene sonrasında, Snake'in hastanede uyanması ile başlamıştı. Başta bunu Big Boss zannetsekte, cerrahi müdahale ile onun görünümü verilmiş bir başka askerdi, biz oyun boyunca aslında Big Boss olan gerçek Snake ile oynamadık, onun kurguladığı bir planın sonucu olan bir başka asker ile oynadık oyunu. Hastaneden sağ çıkıp Skull Face'in peşine düştük, o da bu esnada Afganistan'da, önceki oyunlarda Otacon olarak tanıdığımız adamın yanlış hatırlamıyorsam babası tarafından geliştirilen bir Metal Gear ile, insanlara konuştukları dilleri unutturan bir paraziti yaymaya çalışıyordu.

    Oyundaki o yarı çıplak karı olan quiet'ın dilsizliğinin sebebi bununla alakalıydı. Bu aynı kadın, Big Boss'un cerrahi müdahale ile kendisine benzettirdiği komadan çıkan o ana karakteri suikaste gelmişti, ama elinden kurtulmuştuk. Bu olaylar bağlamında Ground Zeroes, paz ve chico meselesine dayanan, peace walker'ın devamı olan hikayenin sonuçlarıyla alakalı olarak skull face'i kovaladık, sonunda yakalayıp öldürmüştük. Kojima bu sefer dillerle alakalı bir can alıcı nokta planlamıştı, eski MGS'lere göre daha düz bir hikayeydi ama yine dallı budaklıydı baya. Olay örgüsü burada anlattığım gibi yani genel hatları ile.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    Olaylara çok farklı bakıyoruz ben Mgs serisine baktığım zaman kötü kontroller, atmosferi etkileyen saçma ufak detaylar, serinin dağılmış senaryosu, bitmek bilmryen sinematikler dışında çok fazla bir şey göremiyorum. Sırf kontrollerden dolayı Ps2'deki Mgs oyununu oynayamadım. Evet hikaye, senaryo güzel olabilir ama iyi anlatırsan güzeldir. Ama beb Witcher serisine baktığım zaman doğdolu bir otun dünyası, karakterlerin boş değil de gerçekten oyunda bir ağırlığının olduğunun hissedilmesi, hikaye anlatırken oyuncuyu hikayeye direkt şahit oluyor gibi hissettirmesi, tutarsız plmayan epreti durmayan oyun öğeleri, bırt diye bir yerden kutu çıkmıyor mesela. Mgs oyun dünyasına çok şey katmıştır evet ama abartılan bir seridir bence.


    MGS serisi abartılan bir seri olsaydı, senin gibi bütün oyundan anlamayan casual tipler tarafından pohpohlanıp, oynanıyordu. O yüzden dünyanın en iyi oyun serisi MGS'dir aksini iddia eden Fornite'çıdır.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Kötü olma ihtimalide elbette var ama tecrübesi sayesinde bir DLC çıkarıp oyunu toparlayabilir. Kojima bu, hatalı/kötü yerleri silip doğru/düzgün yerler eklemekten çekinmez. Yayınlayacağı bir güncellemeye bağlı herşey. Bir de bakarız yama ile oyuna keanu revees'i getirmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    MGS 5'in Phantom Pain olan ana versiyonu, yine 5. oyunun ilk ayağı olan Ground Zeroes olaylarından sonrasını konu alıyordu. Tüm detaylarını hatırlamıyorum Ground Zeroes ise MGS: Peace Walker'daki konunun devamıydı, sıra - sıra gittiği için en baştan başlamam lazım ki bu derece uzun yazmak işkence olurdu.

    MGS Ground Zeroes, Big Boss'un (naked snake, asıl boss'u 3. oyunda öldürdükten sonra big boss oldu) Peace Walker'daki olaylardan sonra Paz'ın hayatta olduğunu öğrenmesi ve Paz'ın tutulduğu Küba'da bulunan bir kampa operasyona gitmesi ile başlıyordu. Burada Big Boss ile oynuyorduk, Paz'ı kurtarmak için Militaires Sans Frontieres ajanlarından biri olan Chico'da girişimde bulunmuş ama o da yakalanmıştı. Big Boss olan Snake ile onu kurtarma operasyonuna gitmiştik, ilk Skull Face'i de burada görmüştük ki kim olduğuna dair bir dünya komplo teorisi vardı bu herifin.

    Sonunda esirleri kurtarıp helikopterlere doluşmuştuk ama her şey meğerse tuzakmış, bombalı bir saldırı sonucu Big Boss ile hareket eden neredeyse herkes ölmüştü. Phatom Pain olan MGS5, bu olayın bir kaç sene sonrasında, Snake'in hastanede uyanması ile başlamıştı. Başta bunu Big Boss zannetsekte, cerrahi müdahale ile onun görünümü verilmiş bir başka askerdi, biz oyun boyunca aslında Big Boss olan gerçek Snake ile oynamadık, onun kurguladığı bir planın sonucu olan bir başka asker ile oynadık oyunu. Hastaneden sağ çıkıp Skull Face'in peşine düştük, o da bu esnada Afganistan'da, önceki oyunlarda Otacon olarak tanıdığımız adamın yanlış hatırlamıyorsam babası tarafından geliştirilen bir Metal Gear ile, insanlara konuştukları dilleri unutturan bir paraziti yaymaya çalışıyordu.

    Oyundaki o yarı çıplak karı olan quiet'ın dilsizliğinin sebebi bununla alakalıydı. Bu aynı kadın, Big Boss'un cerrahi müdahale ile kendisine benzettirdiği komadan çıkan o ana karakteri suikaste gelmişti, ama elinden kurtulmuştuk. Bu olaylar bağlamında Ground Zeroes, paz ve chico meselesine dayanan, peace walker'ın devamı olan hikayenin sonuçlarıyla alakalı olarak skull face'i kovaladık, sonunda yakalayıp öldürmüştük. Kojima bu sefer dillerle alakalı bir can alıcı nokta planlamıştı, eski MGS'lere göre daha düz bir hikayeydi ama yine dallı budaklıydı baya. Olay örgüsü burada anlattığım gibi yani genel hatları ile.

    Alıntıları Göster
    Ah Quiet zalım Quiet ,ne kadındı be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.