Şimdi Ara

Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
11.108
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Dacia modellerinin motor yelpazesindeki yenilenme süreci devam ediyor. Değişimin merkezinde bu kez markanın SUV modeli Duster bulunuyor. İkinci nesil Dacia Duster, 2020 model yılı ile birlikte yeni TCe 100 benzinli motor seçeneğine kavuşacak.
     

    2020 Dacia Duster’ın motor gamına eklenecek yeni TCe 100 benzinli motor, 1.6 litre atmosferik ünitenin yerini alarak giriş seviyesine adını yazdıracak. Renault Nissan ortaklığının en yeni ürünü olan 1.0 litrelik üç silindirli motor 100 beygir güç ve 160 Nm tork üretecek. Yalnızca 5 ileri manuel şanzıman seçeneğiyle gücünü ön tekerleklere aktaracak TCe 100 motor, yakıt tüketimi ve CO2 emisyon değerlerini de aşağıya çekecek.

    2020 Dacia Duster’a eklenecek yeni TCe 100 motor, turbo sayesinde yerini aldığı motora göre hem daha tepkisel hem de enerji verimliliği daha yüksek bir ünite olacak. Bunu da 4 Nm artan maksimum tork değeri ve bu değere 2,750 dev/dak’da ulaşması sayesinde başaracak. Hatırlayacak olursak, yerini aldığı motor maksimum 156 Nm tork üretiyordu ve bu değere 4,000 dev/dak’da ulaşabiliyordu. TCe 100 motora sahip 2020 Dacia Duster’ın 0-100 km/s hızlanması 12.5 saniyede tamamlanırken, maksimum hızı da 168 km/s olacak.

     
     

    Dacia tarafından yapılan açıklamaya göre, TCe 100 benzinli motor yerini aldığı atmosferik motora kıyasla yüzde 18 daha az yakıt tüketimi ve emisyon salımına sahip olacak. Bu değerler WLTP ölçümlerine göre sırasıyla 5.5 lt/100 km ve 125 g/km şeklinde açıklandı.

     

    TCe 100 motorlu 2020 Dacia Duster, Avrupa’da 12 bin 490 euro’dan başlayan fiyatlarla satışa sunulmuş durumda.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
    2020 Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
     



  • 1.0 tce 100 bg 160nm 1.6 yerine sunulan giriş seviyesi motoru. 1.6 16v motordan torku daha iyi. dusterın baz pakette 1.3 tce 130 bg 240 nm tork ve techroad özel seri 1.3 150bg 250 nm tork motorları da var.

    1.0 TCe, 0.9 tce gibi çok nokta enjeksiyonlu ve yağ eksiltmeye yapmayan lpg uyumlu sorunsuz bir motor.
  • 0.9 yeterdi ne gerek var şimdi 1.0 falan
  • nikony kullanıcısına yanıt
    Biz iterdik hocam, motora ne gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye’de tutmaz vergisi fazla gelir yok mu motorsiklet motorlu 600 cc

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçen otomatik vitesini kullandım da bu kalıba göre daha oturaklı bir sürüş beklerdim.
  • 2 silindir yeterdi ne gerek var 3 silindire 😂 tam lpg için motor işte tak lpg yi 6-7 litre ortalama tüketimle tasarrufun kralını yaparsın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 tane at verseler onlar çekerdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.0 seat ibiza kullanmıştım 90km aşağısı eyvallahda azıcık gaza dokandın mı 7litreden az yakmıyordu valla, ama 1.9tdi golf 5litreden de fazla yakmıyordu hemde agresif kullanımda, at arabası gibi tin tin giderek mi az akıyolar anlamıorum

  • Bu motor olmamış,bu kasaya göre bence torku çok düşük.200nm tork ya da en azından bir 180 nm civarı tork olmalıydı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokuşta klima açarsak kalır bu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Artık bu da "Efsane" Niva gibi iki günde bir arıza yapar .

  • Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Bu motor olmamış,bu kasaya göre bence torku çok düşük.200nm tork ya da en azından bir 180 nm civarı tork olmalıydı.
    1.0 tce 100 bg 160nm 1.6 yerine sunulan giriş seviyesi motoru. 1.6 16v motordan torku daha iyi. dusterın baz pakette 1.3 tce 130 bg 240 nm tork ve techroad özel seri 1.3 150bg 250 nm tork motorları da var.

    1.0 TCe, 0.9 tce gibi çok nokta enjeksiyonlu ve yağ eksiltmeye yapmayan lpg uyumlu sorunsuz bir motor.
  • Yok olmaz öyle kaldırın motoru at koyun yerine.

  • Bide nitro bağlatcan buna of.. Geleceğin şahinleri bunlar..

  • Düşük hacim, yüksek devir, daha fazla sürtünme, daha fazla aşınan malzeme.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: interwap

    Düşük hacim, yüksek devir, daha fazla sürtünme, daha fazla aşınan malzeme.
    1.6 motor 4000 devirde 156nm tork üretirken 1.0 tce 160nm tork 2750 dd. yüksek devir??
  • 1.0 diye küçümsemeyin, adam işe yaramayan motoru arabaya yerleştirip markasını lekelemek ister mi? Onca mühendis yapmıştır hesabını, bizi ilgilendiren, kısmı 100km de maksimum yakıt tüketimi ve aracın maliyeti..

  • lpg uyumu varmı onemlı olan o
  • 2020 de avrupanın yarısı elektrıklı arac olacak bızde hala cc muhabbetınden vergıden kacmaya calsııyoruz
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.