Şimdi Ara

Detroit'in Yapımcısı David Cage: 'Gerçekçilikte Çıtayı Çözünürlük Değil, Işıklandırma Belirleyecek'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  
    Fahrenheit, Detroit: Become Human ve Heavy Rain gibi sinematik anlatımın ön planda olduğu farklı yapımların yapımcısı olmasıyla oyun dünyasında yer edinen David Cage, oyunlarda 'gerçekçilik' hissini, sürekli artan çözünürlük değerlerinin değil ışıklandırma teknolojisinin gelişmesinin vereceğini söylüyor.
     
    Quantic Dream'in her yeni oyunuyla birlikte çıtayı yükselttiğini biliyoruz. GameSpot'a konuşan Cage fikirlerini şu sözlerle beyan etti: 
     
    "Her yeni oyunla birlikte teknoloji de gelişiyor, bununla birlikte oyuncular da oyundaki gerçekçiliğin daha ileri bir düzeyde olmasını istiyor. Biz de yıllardır fotoğraf gerçekçiliği hakkında konuşuyoruz ve bu gerçekçiliği yakalamaya çalışıyoruz. 
     
    Ben de bu konuda kilit noktanın ışıklandırma olduğunu düşünüyorum. Son günlerde çokça tartıştığımız yeni bir teknoloji var: Adı 'Işın İzleme' (ray tracing)
     
    Bu teknolojinin gelecekte çok ses getireceğini düşünüyorum çünkü yansımaları, aydınlatmayı ve gölgeleri tamamen üst seviyeye taşıyacak. Gelecekte oyunların arasında çözünürlükle alakalı bir savaş olacağını düşünmüyorum. Bugünlerde insanların 8K teknolojisi hakkında konuştuğunu çok iyi biliyorum ancak bunun bir sonraki rekabetin başlangıcı olacağını düşünmüyorum. Bir sonraki savaş aydınlatma, aydınlatma, aydınlatma!"  
     
    Aşağıdaki videodan geçmişten günümüze Quantic Dream oyunlarının evrimini izleyebilirsiniz.








  • Evet ışıklandırma gölgelendirme gerçekçiliği doku kalitesinden daha fazla artırıyor ama oyuncular acaba gerçekçi grafikler istiyor mu? Lol dota fortnite en çok oynanan oyunlar hiçbiri gerçekçi grafik barındırmıyor. Single tarafta da witcher zelda ilk aklıma gelenler. Bunlarda gerçekçiden ziyade masalsı tonları var. Evet witcher yanlış okumadın
  • Evet ışıklandırma gölgelendirme gerçekçiliği doku kalitesinden daha fazla artırıyor ama oyuncular acaba gerçekçi grafikler istiyor mu? Lol dota fortnite en çok oynanan oyunlar hiçbiri gerçekçi grafik barındırmıyor. Single tarafta da witcher zelda ilk aklıma gelenler. Bunlarda gerçekçiden ziyade masalsı tonları var. Evet witcher yanlış okumadın

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Fazla gerçekçilikte iyi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekçilik o kadar önemli değil hikayesini düzgün anlatsın yeter

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 90'ların sonu sonu 2000'li yılların başındaki oyunlardaki hızlı grafik gelişimini son yıllarda göremedik.Ray Tracing'in çok iddaalı olduğu söyleniyor, Ryzen 5 işlemciler gayet başarılı çıktı ve yeni nesil konsollarda yolda.Bakalım bunların sonucunda bizleri neler bekleyecek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    Fazla gerçekçilikte iyi değil.


    De mi? Crackdown 3 ayarı bir şey yeter sana :D
  • Yani.. Seni severiz abicim de bunu 2010'lu genç bi oyuncu arkadaşımıza da sorsak bu cevabı verir. 4K GTA3 oynuyorum gözlerim kanıyor ama nostalji işte :D
  • PS5'te Detroit'den daha iyi grafikler görsek yeter. Yeni nesilde Voice Acting ve mekanikler de gelişiyor. CGI kalitesine çok yaklaştık
  • Adam hakli fazla gercekcilikte iyi degil bütün oyunlar birbirine benzer.Cogu kisi kendini ögle kaptirirki gerceklik ile sanalligi birbirine karistirabilir olmuycak seyler degil yani :)))

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AEF248198

    Fazla gerçekçilikte iyi değil.
    Haşa şirktir fazla gerçekçilik, Mutlak 0 değişik bir kardeşimizsin sen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    PS5'te Detroit'den daha iyi grafikler görsek yeter. Yeni nesilde Voice Acting ve mekanikler de gelişiyor. CGI kalitesine çok yaklaştık


    Hocam kurban olam daha neyi iyi göreceğiz herifler gerçekten bi tık sahte görsellik sundu. AA sorunu yok, Frame düşüşü yok, çözünürlük yeterli. Bunun bi tık üstü bu ayarların üstüne 30 değil 60+ fps de oynamak :D
  • Onu bunu bilmem de, Yeni nesilde oyunlar Uncharted 4-GOW-Forzanın iki katı daha iyi gözükse bile bana yeter, 8K işin fantazisi..Gta gibi oyunlarda RT'nin çok katkısını göreceğiz, Oyundaki araçların üzerlerindeki yansımalar, Binaların camları, ıslak zeminlerin yansımaları,Patlamalar gibi şeyler çok daha iyi olacaktır..Zaten 4K çok yeterli bir çözünürlük, Full Hd bile 43 inc TV'yi aşmadığımız sürece gayet net gözüküyor(Tabi tv'nin 1080p olması şart, 4K tvlerde çamur oluyor 1080p...Ondan sonra 1080p'ye laf atıyorlar.) Yeni nesilde çözünürlük degil grafikler konuşulacak, Bu konudada ben Sony'nin daha üstün olacağını düşünüyorum, Çünkü adamlar donanımı kullanmasını çok iyi biliyorlar..
  • Bu yeni nesil oyuncuların kafasına giremeyecek bir şey demiş David Cage. Millet çözünürlük, fps arasında arafta kalmış, etkileşim, ışıklandırma, oynanış mekanikleri gibi temel ögeleri görmezden geliyorlar. Vereceksin bunlara 8K Minecraft, oturup 24 saat oynayacaklar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İdrak İstimlak -- 30 Temmuz 2019; 9:55:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ray tracing teknolojisi ucuzlayıp örnekleri artmalı ama kaç sene içinde gerçekleşir, next gen ile tam anlamıyla görebilir miyiz belli değil.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.