Şimdi Ara

Megane RS Trophy-R, Honda Civic Type R'ın Belçika'daki rekorunu da kırdı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Honda Civic Type R’ın tüm dünyayı dolaşarak farklı pistlerde kırdığı rekorlar yavaş yavaş el değiştiriyor. Yeni Renault Megane RS Trophy-R, Japon hot hatch’in Spa-Francorchamps pistindeki rekorunu geçmeyi başardı.
     

    Nurburgring’de elde ettiği süreyle bu pistin en hızlı önden çekişli üretim aracı olan Renault Megane RS Trophy-R, şimdi de bu başarısını Belçika’da bulunan bir başka piste taşıdı. Renaultsport’un test pilotu Laurent Hurgon’un kullandığı Fransız hot hatch, turu 2:48.338 gibi etkileyici bir süreyle tamamlayarak Civic Type R’ın rekorunu 5 saniye farkla kırmayı başardı.

     
     

    Belçika’da yeni bir rekora imza atan hot hatch’in kaputu altında tıpkı Megane RS Trophy’deki gibi 300 beygirlik 1.8 litre turbo motor bulunuyor. Fakat Trophy-R ondan 130 kilogram daha hafif ve daha aerodinamik bir araç. Renaultsport, yeni Trophy-R’ın egzoz sistemi, frenleri, lastikleri, süspansiyon sistemi ve koltukları için sırasıyla Akrapovic, Brembo, Bridgestone, Ohlins ve Sabelt gibi alanının önde gelen firmalarıyla çalıştı.

     

    Renaultsport’un yalnızca 500 adet üretileceğini duyurduğu yeni Megane RS Trophy-R’ın fiyatı 55 bin euro’dan başlıyor. Bu da standart Megane RS modelinden 16 bin 700 euro daha pahalı olduğu anlamına geliyor.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Megane RS Trophy-R, Honda Civic Type R'ın Belçika'daki rekorunu da kırdı
    Megane RS Trophy-R, Honda Civic Type R'ın Belçika'daki rekorunu da kırdı
    Megane RS Trophy-R, Honda Civic Type R'ın Belçika'daki rekorunu da kırdı
    Megane RS Trophy-R, Honda Civic Type R'ın Belçika'daki rekorunu da kırdı
    Megane RS Trophy-R, Honda Civic Type R'ın Belçika'daki rekorunu da kırdı
    Megane RS Trophy-R, Honda Civic Type R'ın Belçika'daki rekorunu da kırdı
    Megane RS Trophy-R, Honda Civic Type R'ın Belçika'daki rekorunu da kırdı
    Megane RS Trophy-R, Honda Civic Type R'ın Belçika'daki rekorunu da kırdı
     







  • Bir saçma düşünce daha. Porsche'de süre yaparken 911'in peşine bir sürü takısı olan model çıkartıyor. Lambo 3 farklı versiyon Aventador ile çıktı piste. Aynı şekilde Huracan.

    Bu Megane standart değil mi ? Fabrikadan bu haliyle çıkıyorsa konuşacak bir şey yok. Eğer bu araba standart değilse normal Type-R'da standart değil Elegance Civic'e göre.
    Biraz arastirin da oyle yaziniz bir zahmet..

    Rekoru kıran yeni Honda Civic Type-R modelinin de arka koltuklara sahip olmadığını, bundan kaynaklı eksik ağırlığın ise Roll-Cage yani takla barı ile dengelendiğini belirtmeden geçmeyelim.

    Yapılan bu açıklamamanın yanında aracın lastiklerinin aracın standart lastikleri olduğu da net bir şekilde belirtilmiş..( Alintidir )
    Sadece 500 Adet uretilen arac standart mi oluyor?

    Standart Megane Rs ile Type'r ' ı karsilastirmak en dogrusu..

    Seri uretim araclar cunku..

    Lambo,Porsche,Ferrari vs bunlar super Fast otomobiller, Fiyat olarak herkesin ulasacagi araclar degiller,marka reklami icin 10 model de cikartir pist rekorunu kirmak icin..Farkli kulvar..
    Anlayamadım, kendi kendini yanlışlıyorsun. 911 GT3 RS'ler falan rekor kırarken, karşılarına Huracan Performante'ler çıkıyor, pista Ferrariler, Nismo GTR'lar çıkıyor. Üstelik bunların çoğu 500 adetten falan fazla üretiliyor, bu Megane kadar limitli üretim bile değiller. Bu Megane standart değil, Trophy bile değil, Trophy-R, doğrudan rece spec, arka koltukları olmayan, roll-cage'li, slick lastikli, herşey sökülmüş, neredeyse 2 kat fiyat farkı olacak Type-R ile. Bu aracın tek rakibi benzer mantalite ile hazırlanmış Golf Clubsport R olabilir. Type-R olamaz.
  • Adamlar zamanında ne araç yapmış, Type R çıkalı 3 sene olacak hala Type R'ın derecelerini daha yeni yeni özel versiyon araçlarla kırmaya çalışıyorlar.

  • Rekor kırmak için araba üretmiş heralde adamlar. Bu haberler Honda'nın standart Type-R ile nasıl amansız hızlı bir otomobil ürettiğini göstermekten başka birşeye hizmet etmiyor.
  • Standart Megane Rs rekoru kiramiyor demek ki..Halbu ki Honda Type'r Standart bir arac..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55 bin euro verilir mi lan megana :) kafayi yemisler 70 bine zaten corvette z1 felan satiliyor :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronicfarm

    Adamlar zamanında ne araç yapmış, Type R çıkalı 3 sene olacak hala Type R'ın derecelerini daha yeni yeni özel versiyon araçlarla kırmaya çalışıyorlar.
    Çok saçma bir düşünce. Arabalar her sene kasa değiştirmiyor. Şimdi Type-R'da bu rekoru kırmak için yeni kasası çıkana kadar bekleyecek. Nereden baksan 5 sene. Ne alaka şimdi ? Bu Megane'ı süper bir araba mı yapıyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 26 Temmuz 2019; 13:54:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Standart Megane Rs rekoru kiramiyor demek ki..Halbu ki Honda Type'r Standart bir arac..
    Bir saçma düşünce daha. Porsche'de süre yaparken 911'in peşine bir sürü takısı olan model çıkartıyor. Lambo 3 farklı versiyon Aventador ile çıktı piste. Aynı şekilde Huracan.

    Bu Megane standart değil mi ? Fabrikadan bu haliyle çıkıyorsa konuşacak bir şey yok. Eğer bu araba standart değilse normal Type-R'da standart değil Elegance Civic'e göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 26 Temmuz 2019; 13:58:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronicfarm

    Adamlar zamanında ne araç yapmış, Type R çıkalı 3 sene olacak hala Type R'ın derecelerini daha yeni yeni özel versiyon araçlarla kırmaya çalışıyorlar.
    O Honda, Renault’nun 2009 temelli Megane 3 RS ile aldığı rekorları elde etmek için Type R’ın çıkışını kaç kere erteledi haberiniz var mı? :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Sadece 500 Adet uretilen arac standart mi oluyor?

    Standart Megane Rs ile Type'r ' ı karsilastirmak en dogrusu..

    Seri uretim araclar cunku..

    Lambo,Porsche,Ferrari vs bunlar super Fast otomobiller, Fiyat olarak herkesin ulasacagi araclar degiller,marka reklami icin 10 model de cikartir pist rekorunu kirmak icin..Farkli kulvar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 26 Temmuz 2019; 14:7:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Anlayamadım, kendi kendini yanlışlıyorsun. 911 GT3 RS'ler falan rekor kırarken, karşılarına Huracan Performante'ler çıkıyor, pista Ferrariler, Nismo GTR'lar çıkıyor. Üstelik bunların çoğu 500 adetten falan fazla üretiliyor, bu Megane kadar limitli üretim bile değiller. Bu Megane standart değil, Trophy bile değil, Trophy-R, doğrudan rece spec, arka koltukları olmayan, roll-cage'li, slick lastikli, herşey sökülmüş, neredeyse 2 kat fiyat farkı olacak Type-R ile. Bu aracın tek rakibi benzer mantalite ile hazırlanmış Golf Clubsport R olabilir. Type-R olamaz.
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Adamlar yeni kasa çıkardı ve Type R'ın rekorlarına yaklaşamadı sonra Trophy çıktı o da geçemedi şimdi de Trophy-R. Bu aracın arka koltukları bile yok.
  • Ya arkadas nereye varmaya calisiyorsun adamlar cikmis 5 sn fark atmis ve bu farki 20 bg daha az gucle yapmis .Saygi duyacagina hemen bir camur atayim bir yerine. Tamam Honda fanisin ama birazda makul olun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tayyar'a yetişmek için kırk türlü hile hurda yapıyor adamlar. Seri üretim diyebilmek için 500 tane de üretmiş çakallar. :)) Ulen Tayyar ne madara ettin şu Avrupalıları. :))
  • Ne saçma fanlar var bu forumda ya.Eski megane rs rekorunu 2009 yılında kırmıştı. Üzerinde Honda’nın rekorları tekrar eline alması 2015-2016 yılına kadar mümkün oldu. Rekoru eline alan tepe r modelinde arka da ekstra roll cage , klima tertibatı tamamen sökülmüş üstüne standart jant yerine daha küçük ebatlı jant ile piste soktular sabahın köründe kimseler yokken.

    Ancak fabrikadan çıkışlı rollcage,klimasız ve küçük lastik ebatlı tepe r maalesef üretilmiyor. Honda tarihin rezilliğini yaptı kimsenin haberi yok.

    Renault kullanmıyorum ama tebrik ederim ayarı güzel vermişler. Almanya pisti için özel çekilen videosunda özellikle meganın klimasını göstermişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vengace

    Ne saçma fanlar var bu forumda ya.Eski megane rs rekorunu 2009 yılında kırmıştı. Üzerinde Honda’nın rekorları tekrar eline alması 2015-2016 yılına kadar mümkün oldu. Rekoru eline alan tepe r modelinde arka da ekstra roll cage , klima tertibatı tamamen sökülmüş üstüne standart jant yerine daha küçük ebatlı jant ile piste soktular sabahın köründe kimseler yokken.

    Ancak fabrikadan çıkışlı rollcage,klimasız ve küçük lastik ebatlı tepe r maalesef üretilmiyor. Honda tarihin rezilliğini yaptı kimsenin haberi yok.

    Renault kullanmıyorum ama tebrik ederim ayarı güzel vermişler. Almanya pisti için özel çekilen videosunda özellikle meganın klimasını göstermişler
    Biraz arastirin da oyle yaziniz bir zahmet..

    Rekoru kıran yeni Honda Civic Type-R modelinin de arka koltuklara sahip olmadığını, bundan kaynaklı eksik ağırlığın ise Roll-Cage yani takla barı ile dengelendiğini belirtmeden geçmeyelim.

    Yapılan bu açıklamamanın yanında aracın lastiklerinin aracın standart lastikleri olduğu da net bir şekilde belirtilmiş..( Alintidir )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya bu yarış işleri biraz da pilota bakmıyormu?Neden bu şekilde değerlendirme yapıldığını anlamış değilim.

    Genel anlamda yarış oyunları için de benzer düşüncedeyim.
    Pilot yarıştırıyorsan hepsinin altına aynı arabayı vermek lazım.Pilot iyi araba kötü.Ne oldu şimdi iyi arabayı kullanan daha mı iyi pilot yani şimdi?
    Marka yarıştırmak zor tabi bu durumda herkese aynı pilotu veremezsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerinanç -- 26 Temmuz 2019; 15:39:45 >
  • herkes uzman, he canım fabrika çıkışı araba ile yapıyor honda süresini. böyle bir deneme için tüm araçlar mümkün olduğu tüm ekstraları kullanır neden kullanmasın.

  • Vengace V kullanıcısına yanıt
    1. kez okudum güldüm
    2. kez okudum kah kaha attım
    3. kez okudum cevap vermeyim boşver dedim
    4. kez okudum dedim bari birkaç soru sorayım
    Sorum şu 'Rekoru eline alan tepe r modelinde arka da ekstra roll cage , klima tertibatı tamamen sökülmüş üstüne standart jant yerine daha küçük ebatlı jant ile piste soktular sabahın köründe kimseler yokken.
    Ancak fabrikadan çıkışlı rollcage,klimasız ve küçük lastik ebatlı tepe r maalesef üretilmiyor. Honda tarihin rezilliğini yaptı kimsenin haberi yok. ' böyle bir bilgi paylaşmıssın nerden biliyon orda mıydın ? neye dayanarak bunu diyon garip garip kaynak olmadan yazılan asılsız paylaşımlar. Neymiş Honda tarihinin rezilliğini yapmış kimsenin haberi yok senin bunlardan nerden haberin var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Biraz arastirin da oyle yaziniz bir zahmet..

    Rekoru kıran yeni Honda Civic Type-R modelinin de arka koltuklara sahip olmadığını, bundan kaynaklı eksik ağırlığın ise Roll-Cage yani takla barı ile dengelendiğini belirtmeden geçmeyelim.

    Yapılan bu açıklamamanın yanında aracın lastiklerinin aracın standart lastikleri olduğu da net bir şekilde belirtilmiş..( Alintidir )

    Alıntıları Göster
    O roll cage in amacı koltukların sökülmesiyle oluşan ağırlığı dengelemek değil. Amaç yol tutuş ve rijitlik kazandırmak. Yani koltuk söktük ama ağırlık kattık anlamında yapılan bir olay değil. Aynısını Renault da yaptı mesela ;)

    Honda yapınca ağırlığı dengeledi, Renault yapınca arka koltukları bile söktü denilmesi de ne kadar objektif sizlere kalmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 26 Temmuz 2019; 16:26:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vengace

    Ne saçma fanlar var bu forumda ya.Eski megane rs rekorunu 2009 yılında kırmıştı. Üzerinde Honda’nın rekorları tekrar eline alması 2015-2016 yılına kadar mümkün oldu. Rekoru eline alan tepe r modelinde arka da ekstra roll cage , klima tertibatı tamamen sökülmüş üstüne standart jant yerine daha küçük ebatlı jant ile piste soktular sabahın köründe kimseler yokken.

    Ancak fabrikadan çıkışlı rollcage,klimasız ve küçük lastik ebatlı tepe r maalesef üretilmiyor. Honda tarihin rezilliğini yaptı kimsenin haberi yok.

    Renault kullanmıyorum ama tebrik ederim ayarı güzel vermişler. Almanya pisti için özel çekilen videosunda özellikle meganın klimasını göstermişler
    Evet hondanın rekoru eline alması 6 7 sene sürdü ama bu sırada 2011'de japonyada deprem oluyodu 9,5 şiddetin de (dünyada gerçekleşen en büyük 2.deprem diye kabul ediliyor) deprem yetmezzmiş gibi bide tsunami oldu, o tsunamide gidip fukishimadaki bi nükleer santralde sızıntı meydana getirdi. yani okadar sıkıntı arasından adamlar 3 4 sene sonra megane rs'ten rekoru geri aldı.

    Ayrıca sürücünün güvenliği düşünülerek eklenen roll cage'in ağırlığı dengelemek amacıyla type r'in koltukları ve klima sisteminin söküldüğüyle alakalı bilgiler mevcut zaten. Günün sonunda klimasız arka koltuksuz roll cage'li typer ile klimalı arka koltuklu type r aynı ağırlığa denk gelicektir




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.