Şimdi Ara

Fransız mucit, hoverboard'uyla 'Fransa'dan İngiltere'ye' uçacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Flyboard Air isimli icadıyla son zamanlarda kendinden epey bir söz ettirmeyi başaran Fransız mucit Franky Zapata, yine ilginç bir işe imza atmaya hazırlanıyor. The Guardian'da yer alan habere göre 'Uçan Fransız', Flyboard Air'ını kullanarak Manş Denizi'ni tek denemede geçmeye çalışacak.

    Ayrıca Bkz.Fransa'nın 14 Temmuz kutlamalarına 'Green Goblin' damgasını vurdu
    Zapata'nın hedefi Fransa'nın güneyinde yer alan Sangatte'den kalkışa geçip yaklaşık 20 dakikalık bir yolcuğun ardından İngiltere, St Margaret Bay'e iniş yapmak. Zapata, The Guardian'a yaptığı açıklamalarda uçuş boyunca saatte ortalama 140 kilometrelik bir hızla hareket etmeyi planladığını söylemiş.


    Franky Zapata bildiğiniz gibi geçtiğimiz hafta Fransa'nın 14 Temmuz kutlamalarında çok etkileyici bir şova imza atmıştı. Zapata'nın bu şovunu Angela Merkel ve Emmanuel Macron gibi Avrupa'nın önemli siyasetçileri de canlı seyretmişti.

    Konuyla ilgili konuşan Zapata,"Bastille Günü kutlamalarında Flyboard Air'ın toplam kapasitesinin sadece 3%'ünü kullandım. Manş Denizi'ni geçmek için ise %99'una ihtiyacım olacak. Bu denemede başarıya ulaşma olasılığımı %30 olarak görüyorum." şeklinde konuştu.

    Franky Zapata, Flyboard Air'ını yaklaşık üç yıl önce ortaya çıkarmıştı. Green Goblin'e olan benzerliğiyle dikkat çeken ilginç hoverboard, yaklaşık 10 dakikalık bir kullanım süresine sahip. Tabi bu 10 dakikalık süre Manş Denizi'ni geçmek için yeterli olmayacak. Zapata bu nedenle Flyboard Air'ın yakıtını uçuş ortasında yenilemeyi planlıyor.

    Franky Zapata'nın ilginç denemesi 25 Temmuz Perşembe günü gerçekleşecek. Fransız mucit, deneme öncesinde her iki ülkeden de gerekli izinlerin alındığını belirtti.







  • Adamlar uçuyor, bizde ise yalnızca kafalar uçuyor

  • Biz de uçuyoruz. "Otobüste havada durdum, şahitlerim var"

  • Uçtunuz da uçmayın mı dedik

  • insallah ne yaptiginin farkindadir, ona gore hazirlik yapiyordur. zira acik denizde heleki okyanusda cok kuvvetli ruzgarlar, ters hava akimlari olur. sehir icinde, gol kiyisinda gosteri ucusu yapmaya benzemez. sonu kendi icadini gostermek icin eiffel kulesinden atlayan terziyle ayni olmasin.

  • "Havada durdum, şahitlerim var."
    -Uçan Adam Sabri

  • Elinde neden silah tutuyor? Ne anlatmak istiyor?
    Mucit güzel bir icat yapmışa benziyor ama salak bir adammış.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Elinde neden silah tutuyor? Ne anlatmak istiyor?
    Mucit güzel bir icat yapmışa benziyor ama salak bir adammış.
    milli bayram kutlamasında tanıtımını yaptı, 1789 fransız ihtilali sembolik bir şey fransız halkı için.
  • darkaura kullanıcısına yanıt
    ne yaptığının farkında değil. çünkü havadayken sistem dursa otomatikman yere çakılacak. denizin üstünde değil de karada yapsaymış bu denemeyi? adam ölümle dans ediyor zaten.. kaldı ki

    1 ) Irkut
    2 ) Airbus
    3 ) Boeing
    4 ) Bombardier
    5 ) Embraer
    6 ) Comac
    7 ) Sukhoi
    8 ) Mitsubishi

    bunlar ayakta uyurken zapata abimiz mucit olarak isimlendirilecek? kişisel gösteriden öte değil. bu konuda tek söylenecek şey, trişkadan nameler. sıfır güvenlik, aptallık demek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet kontuy

    ne yaptığının farkında değil. çünkü havadayken sistem dursa otomatikman yere çakılacak. denizin üstünde değil de karada yapsaymış bu denemeyi? adam ölümle dans ediyor zaten.. kaldı ki

    1 ) Irkut
    2 ) Airbus
    3 ) Boeing
    4 ) Bombardier
    5 ) Embraer
    6 ) Comac
    7 ) Sukhoi
    8 ) Mitsubishi

    bunlar ayakta uyurken zapata abimiz mucit olarak isimlendirilecek? kişisel gösteriden öte değil. bu konuda tek söylenecek şey, trişkadan nameler. sıfır güvenlik, aptallık demek.
    zaten cakilmis. yeni haberi geldi. sansina olumcul bir tehlike yasamamis.
  • diğer büyük firmaların böyle bir makina ile uğraşmamalarının nedeni muhtemelen güvenlik sorunları en başta olmak üzere, enerjiyi sağlayacak olan düzeneğin ancak çok kısa süreli uçuşlara izin vermesi olsa gerek. zapata bir saat uçuş yapabilecek teknolojiyi kullanıyor olsaydı daha çok ses getirirdi. keza uçmak sorun değil, havada uzun süre kalabilmek mesele. o da yetmez, sistem stop etti mi istikamet aşağı. aslında şunu yapmalı zapata: paraşüt takacak, o mekanizma ile sadece dik uçuş yapacak. yakıtı bitene kadar yükselecek. yakıtı bitince de serbest düşüş sonrası paraşütü açacak. yalnız bu da sorun. paraşüt açılmazsa yine çakılacak. rahatlık batıyor diyen deneyebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet kontuy -- 25 Temmuz 2019; 20:40:44 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.