Şimdi Ara

Monster Hunter: World Satışları 13 Milyonu Aştı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Capcom, Monster Hunter: World kutulu dağıtım miktarı ve dijital indirme satışları toplamının dünya genelinde 13 milyonu aştığını duyurdu.

    Bu miktar Şubat ayının başlarında 11.9 milyon olarak duyurulmuştu.

    Capcom 13 milyonluk satış başarısını kutlamak adına, yukarıdaki görselde görebileceğiniz oyun içi içeriklerin bulunduğu ücretsiz bir paketi 25 Temmuz - 29 Ağustos tarihleri arasında tüm oyuncuların günlük oyuna giriş bonusu olarak alabileceğini açıkladı.

    Monster Hunter: World 26 Ocak 2018'de PlayStation 4 ve Xbox One için; 9 Ağustos 2018'de PC için çıktı. Genişleme paketi Iceborne 6 Eylül'de PlayStation 4 ve Xbox One için; bu kış PC için çıkacak. Iceborne yeni Quest Rank, canavarlar, yerler, hareketler ve ekipmanlar içerecek ve Monster Hunter World'ün sonundan devam eden yeni tam bir hikaye sunacak.  








  • Zevkler ve renkler meselesi. Bende mesela anlamam şu gta 5 ve call of duty denen çöplerde insanlar ne bulurlar, ama millet tapıyor resmen işte dedim ya renkler zevkler. Ayrica oyun kendini tekrar etse oynanmaz bu kadar, demekki bisey var oynatan o da coop ve loot yonunden leziz bir oyun oluşu. Oyunda birşeyler elde etmek için gelistirmek icin yapiyorsunuz gayette oynatiyor.
  • Hak eden kazanır çok güzel söz oyun efsane

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı canvarı 15 defa kesmece similatörü.

    Bazı oyunlarda şeytan tüyü mü var, nedir ? Optimizasyon/ Performansı da rezaletti, konsollarda bile.

    Şu oyunun kendini tekrar edişini başka bir oyun yapınca "Auwwww" (ki bende sevmem) ama MH yapınca "oyyy".

    4 saat oynadım bayılıyordum az kalsın. Millet ne buluyorsa bu oyunda, çok garip.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antikaruh -- 18 Temmuz 2019; 11:6:26 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Şu dlc bir çıksada temizinden "1000" saat daha gömsem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Antikaruh kullanıcısına yanıt
    Zevkler ve renkler meselesi. Bende mesela anlamam şu gta 5 ve call of duty denen çöplerde insanlar ne bulurlar, ama millet tapıyor resmen işte dedim ya renkler zevkler. Ayrica oyun kendini tekrar etse oynanmaz bu kadar, demekki bisey var oynatan o da coop ve loot yonunden leziz bir oyun oluşu. Oyunda birşeyler elde etmek için gelistirmek icin yapiyorsunuz gayette oynatiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Loukas kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum, GTA 5 ve CoD'u en fazla eleştirenlerdenim ama bu konuda Monster Hunter'ın da farklı olduğuna inanmıyorum. Kendinizi geliştirmek zorundasınız çünkü bir sonraki yaratık ister istemez o statları istiyor. Yani aslında lineer bir oynanış var ama bu rpg mekaniği altına gizlenmiş. Bir dark souls değil yani, oyunu nasıl bitirirsen bitir mantilatesi söz konusu kesinlikle değil.

    O item kasılacak, o armor seti tamamlanacak. Her yaratığı 5-10 defa kesmek gerekiyor. Zaten 9-10 tane unique model var. Bütün oyun -birde yaratıkların kaçtığı güzergahla beraber- 8-10 tane yaratıkla 100 defa kapışmak üzerine kurulu olmuş oluyor.

    Bu patternı çözerseniz büyüsü kaybolup gidiyor oyunun. İki defa denedim, ikisinde de yok yani. %50 save ile tekrar denedim belki farklı bir şeye dönüşüyordur oyun diye yok.

    Oyunun felaket hantal hali ve, optimizasyon sorunları da bu konuda yardımcı olmuyor. Görselleri de öyle ahım şahım değil.

    Gerçekten çok zorlanıyorum insanların bu oyundan ne bulduğu ile ilgili. Dost Kayaoğlu bile yerden yere vurmuştu incelemesinin sonuna kadar ancak sonlarda o da itiraf etmişti bağımlı ettiğinin, sürekli kendini oynattırdığını oyunun.

    İşte o sekansa girmek gerekiyor sanırsam. Tuhaf bir oyun. Kanınıza girdi mi oynatıyor sanırsam. Aynı yaratığı 20 defa kesmek lafını duyunca tansiyonum düşmüştü zaten.

    Ufak bir alıntı redditten:

    Plain and Simple: You don't like grindy games.

    Monster Hunter is a grind game, you grind to get materials to make stronger armors and weapons, you gather ingredients and other resources to make said grind easier and then you reach a point where you basically pray to the RNG Deities that you get good decorations and Streamstones so that you can make a good set to literally destroy everything that stands in your path. That is the main goal with these type of games, WORK , GRIND and SUFFER (the type of suffer where you don't get the drop that you want of course) to become the strongest you can possibly become.

    Grind, grind, grind.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antikaruh -- 18 Temmuz 2019; 11:36:2 >




  • Antikaruh kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle eksik yönleri var oyunun haklısın. Mesela dediğin gibi canavar sayısı çok yetersiz ve bazı seyler random olmuyor. Canavarlarin kaçış yollari vs. Bazen olmayinca olmuyor sevemeyince sevemiyor insan demekki.oyun seni içine çekememiş. Ama oyunda farkli bir şeytan tüyü var kontrolleri kabız mesela bazen verem ediyor ama bırakamıyorsun işte. Bu yıl Zelda Breath of Wild dan sonra en cok oynadığım oyun Monster Hunter oldu. Bir şans daha verebilirsin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düm düz grind yani amelelik oyunu. Oynayana bir şey demem de asla oynamayacağım bi tür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Switch için gelsede satışları artsa
  • Amelelik oyununa da hardcore oyuncular oynar bunu dediniz ya

    İşinize gelmeyince casualsınız deyip geçin tabii. Bu, oyunun amelelik yaptırmadığı anlamına gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu yorumları yapmanızın tek sebebi sağdan soldan okuduğunuz ve izlediğiniz rehber videolarından kaynaklandığını anlayabiliyorum.

    Buraya uzun uzadıya neden bir canavarı 30-40 kere kesip, aldığım zevkte azalma olmadığını anlatmayacağım.

    Eğer anlayabilirseniz bu oyun kendini tekrara düşürsede neden mi oynatıyor? Çok basit.

    Çünkü oyundaki her silahın kendine has özellikleri mevcut.Hepsi birbirinden zevkli ve bu oyunu özel yapan tek husus diyebilirim.

    Eline alıp GreatSword ile oyunu bitirirsen tabikide bir canavarı 3 veya 4. kez kesmek istemezsin. Dene Longsword'u,Sword and Shield'i,Hammer'ı,hafif veya ağır silahları ve tüm bunlara çek bir build bak bakalım oynanış süren nasıl 300-400 saati buluyor.

    Bu bağımlılık değil bu oyunun sunduğu tüm özelliklerden sonuna kadar yararlanma.
    Benim için bağımlılık Souls oyunlarıdır,MHW ise keyif oyunudur.

    Keyif almıyorsan ve keyif alan adama amelelik yapıyor dersen araştırmadan birdaha oyun alma derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaratıc1KLAVYE -- 18 Temmuz 2019; 16:18:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bir grinding oyununu kendini tekrar ediyor diye eleştirmek?!

    Bence bu jenerasyon çıkan en iyi coop grinding oyunudur ve hak ettiği başarıyı da yakalamıştır.Solo oynadığınız takdirde fazla keyif alamayabilirsiniz bu gayet normal zaten end game questlerini tek başınıza tamamlayabilmeniz mümkün değil.

    Mhw arkadaşlarınızla koordineli bir şekilde taktik yapmanız ve herkesin ayrı bir build ile rol alması gereken oldukça zorlayıcı ve bir o kadar da keyifli bir oyundur.

    Oyunda 14 çeşit silah tipi ve 36 tane monster bulunmakta içerik anlamında inanılmaz geniş ve aynı zamanda kullanıcı dostu olan bir yapımdır.Silahların mekanikleri birbirinden tamamen farklı olmakla birlikle hepsinin kullanımı da fazlasıyla tatmin edicidir.

    36 tane monster'ın farklı zorluklar da ve varyasyonlarda versiyonları bulunmaktadır ayrıca capcom bunların 6'sı da sonradan ücretsiz olarak ekleyip çoğu oyuncunun takdirini kazandı.Aynı zaman da Witcher 3 ve Final Fastasy ile crossover yaparak behemoth ile leshen,ancient leshen'içeren çok başarılı questleri de oyuna gene ücretsiz olarak eklediler.

    Kısaca; oyunu 2 saat oynayıp kapatan ya da duyduklarıyla bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan tiplerin canavar kes geç diyerek basitleştirebileceği en son oyundur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WalterSullivan -- 18 Temmuz 2019; 17:20:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.