Şimdi Ara

Söylenti: Splinter Cell ve Assasin's Creed'in VR Versiyonu Geliyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
21
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  
    Ubisoft'un en köklü serilerinden Assassin's Creed varlığını artırarak sürdürse de, Blacklist sonrası sessizliğe gömülen Splinter Cell'den en son E3'te de haber alamayan oyuncuların morali hayli bozulmuştu.
     
    The Information'da ortaya çıkan habere göre Facebook, Splinter Cell ve Assasin's Creed'in VR versiyonuyla Oculus Rift satışlarında ciddi bir yükseliş elde etmeyi planlıyor. Zaten düşününce VR gözlükler de Sam Fisher'ın gece görüş gözlükleriyle oldukça benzer gözüküyor, bu da şirketin PR için kullanabileceği bir detay.
     
    Söylentiye göre; Facebook, Ubisoft ile gizli bir anlaşma yapmış durumda. Hatta bu durum Facebook'un oyunların geliştiricisi olan Ubisoft'un VR departmanlarını satın almış olabileceği anlamına bile geliyor olabilir. 
     
    Düşününce Assasin's Creed'in tıpkı Mirror's Edge gibi daha parkura dayalı bir oynanışla bezenmiş bir sürümü VR için oldukça uygun geliyor. Buna karşın Splinter Cell ile ilgili nasıl bir plan var bilemiyoruz ama belki de bu sayede yıllardır beklediğimiz Sam Fisher'a böylece kavuşuruz.
     
    Olayla alakalı makalenin tamamını okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Ancak maalesef makalenin tamamı için üye olmanız gerekiyor. 
     








  • Hayaller AAA Sam Fisher Gerçekler Lilili li li loy loy loy..
  • Sam Fisher için teleport yöntemi ile oynanan bir oyun tasarlanıyor. Oyun siper mekanikleri ve birebir dövüş mekanikleri göze çarpan detaylar. O yüzden bu mekanikler için VR kullanılır. Hâliyle özgür bir oyun olarak tasarlanmayacaktır. AC özgür bir oyun olarak tasarlanabilir. Çatılarda koşup suikast yapılan bir oyun gayet VR kontroller için uyarlanır. AC Unity VR olarak uyarlanırsa uzun süre oynanacak oyun tasarlanmış olur. Oynanış özel olarak tasarlanmış kontroller olması gerekir. Koşma/Yürüme, Zıplama için buton kullanılırken, motion sensor ile çömelme ve yerde kayma hareketleri yapılır. Böylece oynayan kişi tam olarak eforlu bir oyun oynamış olur. Sesli kontrol sistemi ile NPC diyalogları tasarlanır
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.