Şimdi Ara

2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
0
Favori
3.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Avrupa’nın en çok satan elektrikli aracı Renault Zoe yenilendi. Dün sessiz sedasız tanıtılan 2019 Renault Zoe, iç ve dış tasarımında önemli güncellemeler ve önemli derecede menzil artışıyla geldi.
     

    Dış tasarımındaki minimalist yaklaşımı sürdüren 2019 Renault Zoe, yapılan iyileştirmelerle birlikte daha dinamik bir görünüme kavuşmuş. LED gündüz farlarıyla çevrelenen yeni farlar, yeni sis farları ve hava girişleriyle sportif bir görünüm kazanan ön tampon, arkadaki LED stoplar, yenilenen renk paleti ve yeni jantlar 2019 Renault Zoe’nin dış tasarımını zenginleştiren detaylar arasında.

     

    Bataryadaki %30'luk artışla 390 km menzil 

    2019 Renault Zoe’nin iç yaşam alanı da değişimden nasibini almış. Daha kaliteli materyal kullanımının yanı sıra kokpit bölümü de adeta evrim geçirmiş. Merkezdeki 9.3 inçlik dokunmatik ekrandan kontrol edilebilen yeni bilgi-eğlence sistemi, standart olarak sunulan 10 inçlik TFT gösterge ekranı, Apple Car Play ve Android Auto desteği, USB girişleri ve kablosuz şarj ünitesi bu alanda sunulan özellikler arasında. Ayrıca, aracın klima kontrolleri ve şarj durumunu görüntüleme gibi işlemler akıllı telefon yardımıyla uzaktan yapılabiliyor.

    WLTP ölçümlerine göre 390 km menzile kavuşan 2019 Renault Zoe’nin batarya kapasitesi 52 kWh’e yükseltilmiş. Boyutlarında herhangi bir büyüme olmadan kapasitesi %30 oranında yükseltilen lityum iyon bataryaya hızlı şarj özelliği de eklenmiş. Bu sayede 2019 Renault Zoe’nin 50 kW DC şarj ile 30 dakikada 90 km, 22 kW şarj ile 1 saatte 126 km menzile sahip olması sağlanmış. Bataryanın 7 kW şarj ile tam doluma ulaşması ise yaklaşık 9 buçuk saat sürüyor.

     
     

    135 beygirlik yeni elektrik motoru

    2019 Renault Zoe modelindeki bir başka önemli yenilik de R135 adı verilen motorun eklenmesi olmuş. 135 beygir güç ve 245 Nm tork üreten motor tek kademeli şanzımanla eşlenmiş durumda. Bu kombinasyonla birlikte 2019 Renault Zoe’nin 0-100 km/s hızlanması 10 saniye sürerken, 80-120 km/s hızlanması da 7.1 saniyeye indirilmiş. Renault, söz konusu hızlanma süresinin 110 beygirlik R110 motora kıyasla 2.2 saniye daha kısa olduğunun altını çiziyor.

     

    Tek pedalla kontrol ve yeni güvenlik teknolojileri

    Yeni ‘B Modu’ adı altında Nissan Leaf gibi elektrikli araçlarda gördüğümüz tek pedalla kontrol özelliğine de kavuşan 2019 Renault Zoe’nin güvenlik teknolojileri arasında Aktif Acil Durum Freni, Şeritten Ayrılma Uyarısı, Şerit Takip Asistanı, Trafik Levhası Algılama, Kör Noktra Görüntüleme, Kolay Park Yardımcısı, Yokuş Kalkış Desteği ve otomatik uzun/kısa farlar gibi önemli özellikler bulunuyor. 2019 Renault Zoe'nin fiyatı henüz belli değil fakat aracın şimdiki versiyonu Türkiye’de 234 bin 250 TL’den satılıyor.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
    2019 Renault Zoe tanıtıldı: Yeni 135 bg'lik motor ve 390 km menzil
     







  • E bu eskisinin aynısı 😒

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • içi harika olmuş. oturma pozisyonu hala biraz yüksek deniyor. dışına farlara ufak bir dokunsalardı daha iyi olabilirdi. neyse keşke fiyatı uygun olsa da etrafta biraz daha elektrikli araç görsek.

  • Biri alır, 250.000 lira verir sonra da" 40.000km yol yabtım 800 TL ödedim. "diye konu açar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrik alamadım bu araçtan.

  • Daha iyisini bekliyordum çok fazla birşey yok 300 bin tl hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 2 sene kadar önce bir inceleme videosu izlemiştim önceki versiyonun. 130 bin tl civarındaydı. 4 yıl içinde yaptığı ekonomi ile kendini ödüyor demişti adam. Tabi baya yol yapıyordu sanırım günde 200 km ye yakın. Neyse konu önceki versiyon nasıl 250 bin olmuş 130 binden onu anlamadım. Neyse sonra tekrar düşününce anladım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dış kapının iç mandalı kullanıcısına yanıt
    200 bin liranın altında almıştı sanırım o arkadaş. Reno 250 bin lira fiyat gösterirse 180 bine de satar ancak. Reno pejo fiat bu konuda sabıkalı. Madem 100 bine satıyorsun niye liste fiyatı 150 bin lira diyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en az100bin vergi oluyor ozaman amerikanya mali degil e avrupadada vergilerle belirlenen fiyat trye girince vergi indirimine ugrayip tekrar vergilendirilmesindeki eksilme payini hesaba katmadan bile 100bin vergiye vericez ha ya renault tr nin kafasi güzel baska aciklamasi yok bi elektirikli arabaya icten yanmalilarin en alt sinifindan yuksek vergi istenmesi imkansiz olacagindan konusuyorum bunlari

  • bu arabaya verilecek para max 100k olmalı ama tabii nerdee
  • Bu ekektrik bizi çarpar. Eskiden saçı uzun aklı kısa derlerdi ya kadınlara (ne alakaysa) buna para verecek adamın aklıda saçı da kısa derim bende. Birtek saçacak prası çok. 240bin ne kadar kolay telaffuz ediliyor. Buna 240k verecek adamın burda forumda ne işi var. Aa donanım haberde haberi çıkmış gidip hemen 2 tane alayım. Bir de değil.

  • Neden bu kadar tipsiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesla katili

  • 130bin e satılan zoe ler 200km menzili varken 230bin tl ye satılan araçlar 400km menzili var. Yukarıda bahsı geçen satılan araçta 400km menzili olan versiyondan. Onun için fiyat farkları var.

    Bu araca gelirsek aslında araç makul fiyatı var. Ama döviz kurundan ötürü fiyatlar yükseliyor. Yanlış hatırlamıyorsam %3 ÖTV + %18 KDV alınıyor diye hatırlıyorum. Elektrikli araçlar şuan ülkemizde parası olanlara hitap ediyor. KDV indirimi ve teşvik gelmeden döviz Kurları böyle devam ederse kolay kolay orta sınıfa inmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dış kapının iç mandalı

    Biri alır, 250.000 lira verir sonra da" 40.000km yol yabtım 800 TL ödedim. "diye konu açar.
    Ya ne kadar sığ adamlarsınız, sence bunu alan adam bunun için mi alıyor? Az daha düşün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Laa bende ne güzel okuyom, 150bin filan yazacak diye(ne safım) 250bin dedi ya yaa :D

  • Avrupa da siradan bir B sinifi aracla yakin fiyatlarda. O zaman tercih edilir sehir ici kullanimda ancak 250 bine yakin para verip elektrik motorlu alisveris araci alinmaz. Cevreci falan da degil ama buna hic girmiyorum zaten satmayacak. Satmayan bir arac icin tartismam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tarihi boyunca 1960 model Fiat 1500'den devşirme 1961 yılında devrim yapmış daha sonra araba yapamamış aslada yapamayacak ülkenin fertleri Renault eleştiriyor.

    Te Allam.

    Araba yeterli seviyede 390km menzilli birçok aracın bir depo götürdüğü kadar götüren bir araç, ihtiyacınızı karşılıyor alırsınız yoksa almazsınız, adamlar birşeyler başarmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araca o fiyatı verenin akıl sağlığı sorunludur.

    120.000 liraya bir tane Clio alırım, 130.000 liraya 20.000 litre mazot alınıyor. Aldığım araç 6,5L/100km yaksa (Fabrika ortalama verisi 5,4 biz ona 6,5 diyelim) 307.692 km yol giderim.

    Bu aracın bataryası 52 kwh. Yani bataryası 21.5 liraya doluyor. 390 km’de 21,5 lira yakıyorsa, 307.692 km’de (Clio ile gideceğimiz mesafe) 16.692 lira yakıt tüketiminiz olacaktır. O tüketimle de Clio’nun bakımını yaptırırsınız.

    Zoe alıp farkı çıkarmak için 308.000 km yol yapmanız lazım. Ya da Clio alıp 308.000 km yapın.

    Şarj derdi yok bi kere.

    Not: Elektrikli araçlar geleceğimizdir ama bu şekilde değil maalesef.

    Zoe alan enayidir şuan. Bir avantajını göremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • twizy bile 82 bin. bu zoe 235 bin. bu ne ya.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.