|
Bildirim
Başka bir konuda da yazmıştım bu konu önce ticerilerde başladı, dünyada ilk olarak Mercedes kamyonlarında tip onayı alarak bunu ticarileştiren ilk firma oldu. İlk etapta otobüs ve kamyonlarda airdrag çok yüksek olduğu için devreye girecek.
Ülkemizde ise bazı sorunlar var. Mevzuat olarak ülkemiz fiziksel ayna istiyor yani bir trafik polisi bu aracı durdurup ceza yazabilir hatta bağlayabilir. Trafik polisinin bekçi murtaza anlayışına kalmış tamamen. Aynı şey otonom araçlar içinde geçerli örneğin bugün Türkiyede karayolları trafik kanunu gereği Olli benzeri sürücüsüz bir arac kullanamazsınız çünkü mevzuat sürücüyü şart koşuyor. Bazen teknolojik ilerlemelere ülkemizin teknik değil ancak idari mevzuatı yetişemediğinden komik durumlar ortaya çıkabiliyor. Bu sadece bizde de böyle değil her ülke standart tip onay prosedürleri gereğiyle tip onayı alabilir ancak her ülkenin iç trafik ve karayolu mevzuatı ile çelişen ya da geride kalan yerleri olabilir. |
ya yarım saatte 160 km mükemmel bir rakam değil mi ya?
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 28 Mayıs 2019; 20:58:12 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
|