Şimdi Ara

Apple, web reklamlarını tamamen özel hâle getirmeye çalışıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Apple’ın kişisel veri gizliliğini korumaya yönelik çabaları, hiç beklenmeyen alanlara kadar ilerliyor. Apple’dan John Wilander tarafından açıklanan yeni sistem ile Gizliliği Koruyan Reklam Tıklama Niteliği özelliği, reklamcıların ihtiyaç duyduğu analitik verileri kullanıcı gizliliğini ihlal etmeden sunacak. Tıklama verilerini bu sisteme göre ziyaret edilen sayfa toplayacak, daha sonra 24-48 saat arası bir gecikmeyle reklamcıya teslim edecek. Bu gecikme sayesinde profil çıkarma engellenmiş olacak.
    2019 yılının ilerleyen dönemlerinde kullanıma sunulacak bu özellik, Safari’de varsayılan olarak aktif olacak ve şimdiden önizleme şeklinde sunuluyor. Apple’ın hedefi, bu sistemi gerçek bir web standardı hâline getirmek üzere World Wide Web Konsorsiyumu tarafından düzenlenen Web Platform Kuluçka Topluluğu Grubu etkinliğinde sunmak.
    Reklam verenler bu teknolojiyle şüphesiz pek mutlu olmayacak. Bu platformlar her ne kadar reklamların ne kadar kazanca dönüştüğünü görebilecek olsa da gerçek zamanlı alışkanlık takibi yapılamayacak. Reklamcılar ayrıca içeriklerini ne zaman ve nerede sunmaları gerektiğini kestirmekte zorlanacak. Apple’a göre bu dezavantaja değer, çünkü kullanıcılar gizliliklerini korumak için reklam engelleyici kullanmak ve çerezleri engellemek gibi daha keskin yollara kayıyor.
     







  • Sonuna kadar apple diyorum.Adamlar ürünü sattık iş bitti demiyor.Resmen hayatının tan ortasına giriyor.İyi ki apple var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ilk defa applea sempati besledim şuan

  • "ipil tim bir kihrimin iyi ki virsin"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xloud -- 26 Mayıs 2019; 10:21:47 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.