Şimdi Ara

2019 SsangYong Tivoli, yeni turbo benzinli motoruyla tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Güney Koreli SUV ve pickup üreticisi Ssangyong, ürün gamını yenilemeye devam ediyor. Geçtiğimiz Mart ayında yeni Korando’yu görücüye çıkaran şirket, şimdi de kendi evinde düzenlediği bir etkinlikle 2019 Ssangyong Tivoli’yi tanıttı.
     

    ‘Yepyeni Tivoli’ sloganıyla tanıtılan makyajlı crossover’ın dış tasarımında küçük güncellemeler mevcut. Tasarımı elden geçirilen radyatör ızgarası ve yenilenen farlar, 2019 SsangYong Tivoli’nin ön yüzündeki değişimler arasında. Tamponun alt kısmında da belirgin bir değişim mevcut. Burada daha büyük bir hava girişine ve yeni üç parçalı sis farlarına yer verilmiş.

    Güney Koreli üretici, 2019 SsangYong Tivoli’nin arka kısmını değiştirirken daha tutucu davranmış. Bu kısımda yeni grafiklere sahip stoplar yer alırken tampon ve difüzörün tasarımı yenilenmiş. Ayrıca bagaj kapağındaki çıkıntının daha belirgin olması sağlanmış. Arka taraftaki plakanın oturtulacağı alan da eskiye göre biraz genişlemiş.

    Kokpitte belirgin değişim

    2019 SsangYong Tivoli’nin kabini de güncellemeden nasibini almış. Daha modern bir görünüme kavuşturulan yaşam alanında yeni 10.25 inç dijital gösterge paneli ve 9 inç bilgi-eğlence ekranı tercih edilmiş. Malzeme kalitesi yükseltilen alanda direksiyon değişmezken, kokpit kısmı neredeyse baştan aşağı yenilenmiş. Daha köşeli bir tasarım anlayışına geçiş yapan kokpitte yeni havalandırmalar yer alırken, konsolun merkezindeki fiziksel düğmelerin yerleşimi de tamamen değişmiş.

     
     

    2019 SsangYong Tivoli’nin motor gamında değişim olup olmadığına dair bir bilgi verilmedi. Fakat yeni turboşarjlı 1.5 litre benzinli ünitenin seçenekler arasında olacağı söyleniyor. Bunun yanı sıra makyajlı Tivoli’nin motor seçenekleri 1.6 litre turbo dizel ünitenin güncellenmiş bir versiyonu da bulunabilir. Söz konusu motorların teknik özellikleriyle ilgili bir açıklama yok. Fakat yeni Korando’nun kaputu altında sırasıyla 166 beygir ve 137 beygir güç ürettikleri biliniyor.

     

    2019 SsangYong Tivoli, önümüzdeki ay Güney Kore’de satışa sunulacak. Aracın kendi evindeki satış fiyatları 16,680,000 won, yani güncel kurla 12 bin 519 euro’dan başlıyor. Ülkemizde yalnızca dizel motorla satılan şimdiki Tivoli’nin 2019 model yılı başlangıç fiyatı ise 170 bin TL.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2019 SsangYong Tivoli, yeni turbo benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 SsangYong Tivoli, yeni turbo benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 SsangYong Tivoli, yeni turbo benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 SsangYong Tivoli, yeni turbo benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 SsangYong Tivoli, yeni turbo benzinli motoruyla tanıtıldı
    2019 SsangYong Tivoli, yeni turbo benzinli motoruyla tanıtıldı
     







  • Bu modeli ilk defa gördüm. Türkiye fiyatı da Maşallah dedirtiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 12 000 nerde, 170 000 nerde. Yaklaşık 85 bin tl yapıyor, ama o kadar zenginiz ki 2 parasına 1 alabiliyoruz. Bu devlet legal mafya başka birşey değil, doğrusu mafyalar bile daha insaflı.

  • 170.000 = Bir bana bir devlet babaya
  • Çok iyi görünüyor 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hamd olsun teğet girdi yine

  • 70 binlik araç 170 bine satılıyor
  • Savaşta adam gönderdiğimiz kore bile arabasını üretiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ülkenin ekonomik durumunu falan geçtim şuanda, 170.000 TL bu arabaya para vermekte ne bileyim yani...

  • "güncel kurla 12 bin 519 euro" Normal şartlarda 12 bin 519 TL'ye alabilmemiz gerekiyor biliyorsunuz değil mi? Ama biz normal bir ülke miyiz? Değiliz. Normallikten o kadar uzak bir ülkeyiz ki, sözün bittiği yerdeyiz.

  • 61 yaşındayım 10'a yakın otomobil kullandım. Bu kadar kaliteli, bu kadar güzel bir araca ilk defa rastladım. Bir defa kullan üzerinden inmek istemezsin. Emsallerine göre olağan üstü üstünlükleri olan bir suv. Bazı yorumcular bilgisizce, cahilce yorum yapmışlar. Bu araç dünyanın 1 numaralı yarış ve prestij araçlarını çizen dizayn firması Pininfarina tarafından dizayn edilmiştir. Aracın %71.4'ü kompozit çeliktir. Emsali Avrupa araçlarda bile bu oran % 21 altındadır. Motorunun trigerinde 350.000 km. ömürlü zincir sistemi vardır. Emsalleri Avrupa araçlarda hala kayış sistemi var. 5 yıl garantisi var. Almanlar bile hala 2 yıl garanti veriyor. Çünkü araçlarının çoğunu Çin'de ürettiriyor. Tivoli birçok ödül yanında Suv segmentinde dünyanın en az enerji tüketen ödülü kazanmıştır. Emsalleri 1450 kg'dan fazla ağırlığa sahip olup 1.0, 1.2, 1.4 cc motor hacminde 100 ila 115 HP gücünde olmasına rağmen Tivoli tamamına yakını kompozit çelik olduğundan 1.6 cc dev gibi motoruna, 128 ps gücüne karşılık sadece 1370 kg. ağırlığındadır. (kompozit çelik dünyada sadece 6 ülke üretmekte, pahalı bir üründür, Ülkemiz üretememektedir. Ssanyong dünyanın en ünlü kompozit çelik üreticisi olduğundan araçlarında tereddütsüz kullanmaktadır. Almanlar bile bu malzemenin pahalı olmasından dolayı alt ve orta segmentte yok denecek kadar az kullanmaktadırlar. Mercedes'in 1991 yılından bu yana kompozit çelik malzemesinin tamamını Ssanyoung temin etmektedir. Ssanyong binek araç üretmemekte tam 65 yıldır Suv ve Cip tarzı araç üretmektedir. Dünya ünlü markalarıının bile suv ve jeep tarzında araçlarının çoğunluğu Güney Kore'de üretilmektedir. jeep villeys, Chavrolet Trax, Chavrolet Captiva, Opel Mokka, Dodge Ram vb. ünlü marka ve modeller Güney Korede üretilmiştir. Güney Kore bu gün akıllı telefonları, Ssanyogn, Kia, Hyundai, Samsung araçları, Kioti, Ls, Baranson traktörleri, Kumho, Hankook lastikleri, Lg, Samsung televizyon, bilgisayar, beyaz eşya vb. dünya markası olmuş ürünleri ile dünyayı krize sürüklemiştir. Tivoliyi anlatmakla bitmez. Ülkemiz insanlarının büyük çoğunluğu normal değil, el kadar arabaya 200.000 TL verip gelir araba aldım der, otomobil duayeni olmayan Romanya, Slovakya'da üretilen Ab birliğince de binilmesinde sakınca vardır raporu tutulan araçları koşa koşa alır, öte yandan dev gibi Suv araç Tivoli'yi bilmeden kötüler. Tivoli bir prestij araçtır. Normal araç değildir. Her parçası özel üretilmiştir. Avrupa ve diğer ülkelerde dengeleri değiştirmiştir. Daha detaylı bilgi için facebook sayfama bakmanızı rica ederim. selamlar





  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Allah hayırlı ömür versin abi ben seni daha genç sanıyordum bilgi için teşekkürler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakında çıkacak koronda da bu oran %74 sanırım. ve Aisin meşhur tam otomatik şanzımanı var.Geçen hafta çarpışma testinde 5 yıldız aldı 3008 ve aircrosstan daha fazla puan alarak.https://www.euroncap.com/tr/results/ssangyong/korando/38099
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.