Şimdi Ara

honda hrv tavsiye edermisiniz?? (43. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.051
Cevap
24
Favori
472.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • 2016 da çıkacak olan dizel 1.6 yı bekliyorum, fiyat da uygunsa kesinlikle tercih edeceğim araç,



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Beyler 2006 HRV ile ilgili ÖNEMLİ bir sorum olacak !
    Arkadaşımdak HRV yi (4x2, LPG li) kullanıyorum ve kalkışlarda CİDDİ bir SARSINTI ve TİTREME geliyor araçtan, motordan değil ! acaba CVT şaanzımanın yağı bitti kavrama mı sorun yapıyor !
    EK bir soru daha: Gaz pedalında binek bir araç gibi ince ayar yapmak çok zor, dişli, kemikli bir gaz pedalı var. Verdiği his tam olarak şöyle sanki gaz pedalı dişli bir sistemi çeviriyorda dişliler pastan yapışmış...
    İlk sorum için değerli yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar çok endişeliyim.
  • artenis kullanıcısına yanıt
    Cok buyuk ihtimalle kalkış kavrama kitinden.Şanzuman yağını ihmal etmek büyük sorunlar çıkarır...Yağı değiştirirken 2 kere değiştirmede fayda var bu sorunlar başladığında...Milletin dediğinin aksine şanzuman yağı 60 binde değil 20 binde değişir.Hatta bana soracak olursan 15 binde değiştirmek en sağlıklısıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Cok buyuk ihtimalle kalkış kavrama kitinden.Şanzuman yağını ihmal etmek büyük sorunlar çıkarır...Yağı değiştirirken 2 kere değiştirmede fayda var bu sorunlar başladığında...Milletin dediğinin aksine şanzuman yağı 60 binde değil 20 binde değişir.Hatta bana soracak olursan 15 binde değiştirmek en sağlıklısıdır.

    O zaman çoktan geldi de geçti... teşekkür ederim öneriniz için yalnız iki kere değiştirmek derken neyi kastettiniz ?
    Gaz pedalı konusunda yukarıdaki yazdıklarım hakkında ne düşünüyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi artenis -- 22 Eylül 2015; 0:33:56 >
  • iki kere değiştirmek derken neyi kastettiniz bende merak ettim
  • artenis kullanıcısına yanıt
    İki kere değiştirmek yani yağ değişimini yapın.Biraz kullanın bir kaç gün sonra tekrar değiştirin.Şanzuman filtresini temizlersiniz bu şekilde.Gaz pedalı kalkış kavrama kitinden olma ihtimali yüksek.
  • Yağ ile şanzımandaki filtreyi değiştirsek 2 kere değiştirmekten daha iyi sonuç vermez mi ?
  • artenis kullanıcısına yanıt
    Filtre dediğim şanzuman beyni ile alakalı olduğu için beyni değiştirmen gerekir..Oda biraz tuzlu kardeşim..2-3 bin felandır sanırım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Filtre dediğim şanzuman beyni ile alakalı olduğu için beyni değiştirmen gerekir..Oda biraz tuzlu kardeşim..2-3 bin felandır sanırım..

    Peki, ben bunu bilmiyordum, teşekkür ederim.
    Dün gece bütün kullanma klavuzunu okudum; CVT şanzıman yağı: Honda ATF-Z1 şiddetle önerilmiş klavuzda gidip bununla değişim yapcağım
  • artenis
    arabanın bogaz kelebegini , subap ayarına sonrada gaz ayarına bir baktır bunlarda etkili
    bogaz kelebegi rölantisi bozuk gibi yapar(titreme tekleme)
    subap ve gaz ayarı bir butun iyibilen biri baksın
    gaz teli tam bir takoz ama ikitelli organizede yapıyorlarmış araştırıyorum yaptıranlar cok memenun (1 kişiyle konuştum)( ben sıvı gliserinle yagladım 10 gunde aynı oldu)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgursana

    artenis
    arabanın bogaz kelebegini , subap ayarına sonrada gaz ayarına bir baktır bunlarda etkili
    bogaz kelebegi rölantisi bozuk gibi yapar(titreme tekleme)
    subap ve gaz ayarı bir butun iyibilen biri baksın
    gaz teli tam bir takoz ama ikitelli organizede yapıyorlarmış araştırıyorum yaptıranlar cok memenun (1 kişiyle konuştum)( ben sıvı gliserinle yagladım 10 gunde aynı oldu)


    Evet bu gaz pedalı sıkıntılı çok... kütük gibi... Binek arabalarda yağ gibi 1mm 1mm gaza basmaya alıştım, bunda 5cm lik aralıklarla ayarlanıyor... Ustanın biri (opel servisinde) o pedaller ''öölee yaaa'' demişti :D
    Diğer ayarlarıda not aldım teşekkür ederim.
  • opel servisinde ne işin vardı...!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: artenis

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Filtre dediğim şanzuman beyni ile alakalı olduğu için beyni değiştirmen gerekir..Oda biraz tuzlu kardeşim..2-3 bin felandır sanırım..

    Peki, ben bunu bilmiyordum, teşekkür ederim.
    Dün gece bütün kullanma klavuzunu okudum; CVT şanzıman yağı: Honda ATF-Z1 şiddetle önerilmiş klavuzda gidip bununla değişim yapcağım

    Kardeşim kesinlikle ve kesinlikle ATF-Z1 CVT den başka yağ kullanma..Sakın ama sakın....
  • herkese iyi günler, 2005 model hrv için 32 33 bin iyi bir fiyatmı sizce, km si 150 bin falan
  • sskanser S kullanıcısına yanıt
    KM önemli değil kardeşim..Şanzumanda bir sorun yoksa gözü kapalı al.
  • hocam selamlar bende 2003 model cvt sanzumanlı bir hrv aldım. 226 binde. Şanzuman yağı serviste yeni değişmiş.
    Giderken devirde oynama şanzuman geçişlerde titreme vs hiç bir sorunu yok. Düz yolda gayette ii gidiyor.
    Benim sorum şu. Rampa yukarı giderken araba devirlenior ama devirlendiği kadar gitmiyor sanki. Birde motor cok bağırıyor gibi. Normali mi bu benimkindemi arıza var sizce ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    opel servisinde ne işin vardı...!


    Opel vectra'm ile devamlı orda vakit geçiririm, yine uğramıştım o gün HRV ile o kadar kızma üç nokta ünlem falan
  • kızgınlık değil onlar...merak
  • selcukakdogan57 S kullanıcısına yanıt
    Normal..HRV lerin torku dizel 4x4 lere nazaren düşük..
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.