Şimdi Ara

Apple, kötü MacBook klavyelerini tamir etmek için servis hizmetini hızlandırıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MacBook, MacBook Air ve MacBook Pro klavyeleri bildiğiniz üzere ilk günden bu yana problemli. Farklı jenerasyonları ortaya çıkarılmış olsa da hâlâ sorunları tam olarak çözülemeyen klavyelerin tamiri için Apple teknik servisleri hızlanıyor.  
    MacRumors raporuna göre Apple, bu klavyelerin tamirinde artık çoğunlukla ertesi gün teslim yapıyor. Normalde bu klavyesi arızalı MacBook’ları tamir merkezine gönderen firma, bu tamiri direkt mağazalarda yaparak işlemi hızlandırdı.  
    Apple kelebek klavyeleri, ince laptop profiline sığdırılmak adına tasarlandılar. Bu klavyelerin büyük sıkıntısı ise tuşların arasından bir şekilde giren küçük toz ya da parçacıklar, tuşları kullanılamaz hâle getiriyor. Kullanıcıların çoğundan gelen şikayetlere göre tuşlar beklenmedik anlarda çalışmaz hâle gelerek kullanıcıların hayatlarını etkiliyor. 
    Apple bu klavyelere bağlı olarak yakın zamanda bir özür dilemişti. Bu özürde kullanıcıların “ufak bir kısmının” en yeni nesil klavyeyle bile problemler yaşadığı belirtilmişti. Klavyelerin durumu böyle olsa da neyse ki firmanın garantisi biten cihazları da kapsayan tamir programı hâlâ devam ediyor.
      







  • Apple'ı savunmayacağım ama aklıma kronik sorunlara kullanıcı hatası diyen firmalar geldi. LG deki ekran problemleri, Samsung daki sararmalar, GM'nin şarj soketinin sorunlu olması vs.

  • "Jenerasyonlardır" diye ürettiğiniz absürt kelime yerine, nesillerdir deseniz, daha güzel olur ve Türkçe'mizi bu kadar bozmazdınız.

  • Samsung kullanıcısıyım daha önce iphone kullanırken şarj cihazı ve kulaklıkta sıkıntı oldu verdim servise yenisini verdiler.Samsungda kulaklık bozuldu kullanıcı hatası dediler üstelik kulaklık samsung galaxy s5 telelefonumu aldıgımda kutudan çıkan kulaklık ve ilk kullanmamda cızırtı geldi tek kullanmada kullanıcı hatası olmaz dedim ama tabi her zama ki gibi sonuç kullanıcı hatası dediler.
    O yüzden apple bu konuda kendini aşmış müşteriyi kendine bağlamayı biliyor gayette doğru yapıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dakika geçmiyor ki Ayfonla ilgili kötü bir haber çıkmasın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.