Şimdi Ara

SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
2.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Koreli üretici SsangYong, geçtiğimiz yıl Cenevre Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkardığı yeni pickup modeli SsangYong Musso Grand’i Türkiye’de satışa sundu. SangYong pickup modellerinin 4. Jenerasyonu olarak karşımıza çıkan Musso Grand’in başlangıç fiyatı 137 bin TL olarak belirlenmiş.
     

    SsangYong Musso Grand pickup, Türkiye’de Platinum adı verilen tek donanım seviyesiyle satılıyor. Aracın tasarımına dikkatli baktığınızda bir yerlerden tanıdık geldiğini fark edebilirsiniz. Zira SsangYong Musso Grand, markanın SUV modeli Rexton G4 ile aynı kasa yapısını paylaşıyor. Bunun yanı sıra, aracın yüksek mukavemetli 4 katmanlı şasiye sahip olduğu söyleniyor. Teknoloji ve donanımlarını da Rexton G4 ile paylaşan SsangYong Musso Grand’in özel bir kaplama ile korunan kasasında katlanabilir akıllı kancalar ve 12V güç çıkışlı priz bulunması kullanıcısına büyük kolaylık sağlıyor.

    Sürücü odaklı bir kokpite sahip olan SsangYong Musso Grand’in pek çok özelliği direksiyon üzerindeki düğmelerden kontrol edilebiliyor. Konsolun merkezinde, dikey olarak yerleştirilmiş havalandırmaların arasında 8 inç büyüklüğünde multimedya ekranı bulunuyor. Android Auto ve Apple Car Play desteğine sahip dokunmatik ekranın hemen altında klima ayarlarının yapıldığı fiziksel düğmeler, onun hemen yanında da start/stop düğmesi mevcut. Güvenlik konusunda da taviz vermeyen SsangYong Musso Grand; çift hava yastığı, elektronik hız sabitleme, ESP, fren destek sistemi, yokuş iniş kontrolü, çekiş kontrol sistemi ve devrilme koruması gibi pek çok özelliğe sahip.

     
     

    Dizel otomatikte 4x4 seçeneği 

    SsangYong Musso Grand’in kaputunun altında 2.2 litre turbo dizel motor kullanılıyor. 181 beygir güç üretebilen bu motor, 6 ileri manuel şanzımanla eşlendiğinde 400, 6 ileri otomatik şanzımanla eşlendiğinde ise 420 Nm tork üretebiliyor. Otomatik şanzımanlı versiyonunda 4x4 seçeneğiyle de tercih edilebilen SsangYong Musso Grand’in ortalama yakıt tüketimi 6.9 lt/100 km olarak açıklandı. Ön tarafında helezon yaylı çift salıncaklı, arka kısmında ise helezon yaylı beş nokta bağlantılı süspansiyon sistemi bulunan araç, bu sayede kullanıcısına binek otomobil konforu sunmayı amaçlıyor. 

    SsangYong Musso Grand fiyat listesi şu şekilde:

     Musso Grand D2.2 4x2 MT Platinum137.000 TL
     Musso Grand D2.2 4x2 AT Platinum147.000 TL 
     Musso Grand D2.2 4x4 AT Platinum157.000 TL 



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    SsangYong Musso Grand Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
     







  • araba fiyatları hep aynı ama bundan 10 sene önce bu araçlar 140 değil 40 bindi; ne kadar fakirleştik..

  • hayırlısıyla şu ülke den kurtulalım da işçi maaşımızla biz de şundan bitane alalım ...
    140 değil 22 bine MUSSO



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karaköy_soğancısı -- 20 Nisan 2019; 11:6:14 >




  • 4 çekerin vergisi çok olmasa günümüz şartlarında fiyatı iyi gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Eskide kaldı 4x4 vergisi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    Eskide kaldı 4x4 vergisi.
    eskide kaldı derken? benim hatırladığım kamyonetler 4 çeker olduğunda mtv motor hacmi üzerinden ödeniyor. değiştiyse onu bilmem.
  • Bunu alır İstanbul’da kullanır bizim millet.

  • Araç bence tam f/p olmuş pikap sevenler için iyi bir seçenek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    eskide kaldı derken? benim hatırladığım kamyonetler 4 çeker olduğunda mtv motor hacmi üzerinden ödeniyor. değiştiyse onu bilmem.

    Alıntıları Göster
    Pikapta 4x4 vergisi, binek araç bazlı alınıyor değişmedi, aşırı fahiş vergisi var.

    Bu arada 4x4 vergisi binek olsa bile tüv senede bir ticari gibi, devlet cebime giren paraya bakarım gerisi alakadar etmez diyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bununla göreve gidebilseydik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1ses1 kullanıcısına yanıt
    Eskide kaldı derken. Artık 4x4 olunca otomobil vergisi alınmıyor mu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Eskide kaldı derken. Artık 4x4 olunca otomobil vergisi alınmıyor mu?
    Karışıklık oldu.

    Araç alırken eskiden 4x4 olunca iki katı vergilendirme olurdu bunun için eskide kaldı yazdım.

    Şimdilerde 4x4 araç olsun olmasın Sadece motor hacmi baz alınarak ötv hesaplanıyor.

    Ama kamyonetlerdeki 4x4 yada 4x2 olayı yok benim bildiğim mtv de. Kamyonetlerde yüksek motor hacimleri olduğundan 2,5 3 litre üzeri gibi yüksek vergiye girdiğinden bunlar düşük ötv ile alınıyor ama düzenleme olmadığından (yen olmuşsa bilemem) Yüksek motor yüzünden Aracın litresine göre MTV senelik ödemeler çok yüksek hale geliyor.

    Kısaca çekiş sistemine göre vergilendirme yok ama motor hacmine göre MTV oranları çok yüksek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    Karışıklık oldu.

    Araç alırken eskiden 4x4 olunca iki katı vergilendirme olurdu bunun için eskide kaldı yazdım.

    Şimdilerde 4x4 araç olsun olmasın Sadece motor hacmi baz alınarak ötv hesaplanıyor.

    Ama kamyonetlerdeki 4x4 yada 4x2 olayı yok benim bildiğim mtv de. Kamyonetlerde yüksek motor hacimleri olduğundan 2,5 3 litre üzeri gibi yüksek vergiye girdiğinden bunlar düşük ötv ile alınıyor ama düzenleme olmadığından (yen olmuşsa bilemem) Yüksek motor yüzünden Aracın litresine göre MTV senelik ödemeler çok yüksek hale geliyor.

    Kısaca çekiş sistemine göre vergilendirme yok ama motor hacmine göre MTV oranları çok yüksek.

    Alıntıları Göster
    Yanlışın var, çekiş farkı var 4x4 olunca devlet binek vergisi alıyor, mtv hesaplama sitesinde panelvan ticari değil binekten bakacaksın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha yeni Isuzu DMAX aldım. Durum şöyle: bütün pikaplarda şu anda satın alırken kdv %1, ötv %4. Motor hacmi, çekiş düzeni, ağırlık vs fark etmiyor. Yine bütün pikaplarda Ankara Kızılay, İstanbul 1. Köprü geçişi yasak, muayene yılda bir, hız limitleri hepsi için ticari araç limitlerinde. Tek fark şu: pikap 4x2 ise aracın ağırlığına göre 4x4 ise motor hacmine göre(binek gibi) hesaplanıyor ve ödüyorsunuz.
  • mazot heryıl muayene mtv derken almak bitmiyorki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Galathian

    Daha yeni Isuzu DMAX aldım. Durum şöyle: bütün pikaplarda şu anda satın alırken kdv %1, ötv %4. Motor hacmi, çekiş düzeni, ağırlık vs fark etmiyor. Yine bütün pikaplarda Ankara Kızılay, İstanbul 1. Köprü geçişi yasak, muayene yılda bir, hız limitleri hepsi için ticari araç limitlerinde. Tek fark şu: pikap 4x2 ise aracın ağırlığına göre 4x4 ise motor hacmine göre(binek gibi) hesaplanıyor ve ödüyorsunuz.
    4x4 te binek gibi vergi alıyor, muayene senede bir Kızılay 1. Köprü yasak, birşey derdimde bu dini bütün müşriklere hadi neyse

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben her gün düzenli olarak o şeyleri diyorum.:)
  • iş yerinde ssangyong korando pickuplar vardı. 130.000 - 160000 km arası istisnasız hepsinin enjektörleri pert oldu.



    motorlarında da sorun çıktı. araçlar dizledi. bunları görünce bırakın ssangyongu dizel araçlardan soğudum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wustti -- 22 Nisan 2019; 2:27:33 >
  • 4x4 ün 6 aylık vergisi 3.752,50 TL x 2
    4x2 6 aylık vergisi 1.037,50 TL x 2

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.