Şimdi Ara

Yeni Hyundai STAREX

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
41.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Yeni Hyundai STAREX


     Yeni Hyundai STAREX


     Yeni Hyundai STAREX


     Yeni Hyundai STAREX


    Ayrıntılar için:
    http://tsikot.yehey.com/forums/showthread.php?t=36806



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramerturk -- 23 Nisan 2007; 15:46:38 >







  • şişirilmiş getz e benzemiş


    motorlarıda deyişecekmi acaba 100 bg lik motorda iyileştirme şart çünkü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Platinium -- 23 Nisan 2007; 15:42:41 >
  • Tasarımı 10 numara olmuş
  • Yukardaki linkte baya bi bilgi var iç görünüm falanda ama tam okuyamadım resimleri koymak için...

    Türk medyasında ilk defa DH da sanırsam galiba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramerturk -- 23 Nisan 2007; 15:44:32 >
  • bnce guzel olmamıs...
  • Tasarımı beğendim şahsen...
  • For the EU and Korean markets, the new H-1 gets the A 2.5 CRDi, a Euro-IV compliant engine which with the assistance of a Variable Geometry Turbocharger delivers 170ps and 40kg m of torque. The base gearbox is a five-speed manual but an automatic is available as an option, in either four- or five-speed versions, depending on local market requirements.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramerturk -- 23 Nisan 2007; 15:52:01 >
  • eski kasanın görünmü daha güzel bence
  •  Yeni Hyundai STAREX


    içeriside böyleymiş...
  • ABICIM TASARIMI HARIKA OLMUS ICI BIRAZ SONUK GIBI AMA DISTAN BIR HARIKA BANA GORE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebituran -- 23 Nisan 2007; 17:17:09 >
  • Önemli olan yakıt tüketimi.

    Bakalım...
  • önü başka arkası başka bir araç gibi sanki bir kopukluk var
  • 170 hp'mi? Transporter'a da fazlaydı, buna da fazla. Millet gene alacak basmak için.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ramerturk

    For the EU and Korean markets, the new H-1 gets the A 2.5 CRDi, a Euro-IV compliant engine which with the assistance of a Variable Geometry Turbocharger delivers 170ps and 40kg m of torque. The base gearbox is a five-speed manual but an automatic is available as an option, in either four- or five-speed versions, depending on local market requirements.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allforone -- 23 Nisan 2007; 17:23:31 >
  • Uhh anasını farlara bak
  • harıka olmus
    bu korelıler cok azımlı sonunda elektronıkte oldugu gıbı otomotıvdede hatrı sayılır bıryerlere gelmeyı basaracaklar...
  • yine anlaşılıyorki transporterın hala bir ciddi rakibi yok...
  • cok degişmş bambaska bişi olmus ama gayet de ii olmus
  • yeni bir akım baslıyo koca gozlu minibusler hyundai de bu akıma kendini kaptirmis

    insallah yakıt tuketimini duzeltmislerdir
  • şimdiki modeller mazotu adta içiyor bunlar nasıl bilgi varmı?
  • önü bence süper olmuş transporterlardan bile iyi
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.