Şimdi Ara

Almanya'nın Stuttgart kentindeki dizel yasağı 1 Nisan'da başlıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Avrupa’nın pek çok şehrinde dizel otomobillerin giriş çıkışının yasaklanması tartışılıyor. Almanya’nın Stuttgart şehrinde ise tartışma evresi çoktan geride kaldı. Şehirdeki dizel otomobil yasağı 1 Nisan’da, yani sadece iki gün sonra başlıyor.
     

    Geçtiğimiz yıl Alman Çevre Koruma Örgütü’nün dizel motorlu araçları yasaklatma talebi mahkemeye taşınmış ve İdari Mahkeme Stuttgart kentinde dizel motorlu araçların kullanılmasının en kısa sürede yasaklanmasına hükmetmişti. Reuters, kent genelindeki dizel yasağının önümüzdeki hafta başlayacağını belirtti. Buna göre, Euro 4 motorlu dizel araçlar Stuttgart’a giremeyecek.

     
     

    Yapılan açıklamaya göre, söz konusu yasak sadece dışarıdan şehre girmek isteyenleri değil, Stuttgart’ta ikamet eden kişileri de kapsıyor. Bu da şehir merkezinde yaşayan insanların dahi önümüzdeki haftadan itibaren Euro 4 motorlu araçlarını kullanamayacağı anlamına geliyor. Euro 5 motorlu araçların durumu şimdilik belirsiz. Fakat 2020’nin başından itibaren onların da yasak kapsamına gireceği kesin. 2021 yılının sonundan itibaren ise sadece özel izne tabi araçların kent merkezine girebilmesi söz konusu olacak.

     

    Yetkililer yasak konusunda bazı istisnaların bulunabileceğini söylüyor. Fakat şimdilik bu istisnaya dahil olmak için aranan özellikler açıklanmış değil.

     







  • Haberi kırpıp işlerine gore yazmasınlar ve böyle muameleyle karsilasmasinlar. Haber ne euro 5 motor un altında olan dizel araçların şehre birisi yasaklanmış. Euro5 ne zaman cıkmış 2011 civarı. Yani bu modelden aşağısı giremez diyor. Adam ne yazmış dizeller giremeyecek. Amaç ne peki bu adamın haberi değiştirerek yazmasının?
  • Bizde hâlâ yaya geçidini tartışıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yorumlar için geldim. 20 dk'da yorum gelmemiş...

  • Yasak olan bölgelerde yaşayan euro 4 sahibi kişileri kapsamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizdeki kapkara dumanla gezen Corsa 1.7'leri falan görseler direk Almanya'dan yasaklarlardı heralde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu marka dizel motor satışı yapmıyor artık yasaklanmaya başlar Avrupa ülkelerinde artık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu dizel satışını bitirmez aksine daha da artırır. Dizel kullanmak isteyen adam bunu görünce hemen ben ikna oldum mu diyecek euro4 olanı satar yenisini alır en ucuz polo dizel 17 bin euro dan başlıyor almak da zor değil.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: escudo76

    Bu mesaj silindi.
    Hayırdır dostum, bu nasıl bir üslup ? Haberi yazan editör asker arkadaşın falan mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKattchup

    Bu dizel satışını bitirmez aksine daha da artırır. Dizel kullanmak isteyen adam bunu görünce hemen ben ikna oldum mu diyecek euro4 olanı satar yenisini alır en ucuz polo dizel 17 bin euro dan başlıyor almak da zor değil.
    Euro4 dizeli kime satar? Çöpe atar yenisini alır deseniz tamam ama ikinci el dizel euro4 aracı kimse almaz Almanyada şu anda.
  • caspento kullanıcısına yanıt
    Hocam hadi sizin için atar diyim ne fark eder
  • Biyturs_OnSr kullanıcısına yanıt
    Haberi kırpıp işlerine gore yazmasınlar ve böyle muameleyle karsilasmasinlar. Haber ne euro 5 motor un altında olan dizel araçların şehre birisi yasaklanmış. Euro5 ne zaman cıkmış 2011 civarı. Yani bu modelden aşağısı giremez diyor. Adam ne yazmış dizeller giremeyecek. Amaç ne peki bu adamın haberi değiştirerek yazmasının?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biyturs_OnSr

    Hayırdır dostum, bu nasıl bir üslup ? Haberi yazan editör asker arkadaşın falan mı ?

    Haberi yazan duzgun yazarsa hakaret de isitmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NRW benim icin onemli.

    euro4 gelecek gelmeyecek deniyor.

    euro5 alicam niyetim var...

    aslinda bmw euro4 x5 ler 10.000 euro civarinda. yarin gidip alasim var bilsem ki en az 3 sene kullanicam...
  • Güzel euro 5 altında dpf yok euro 5 altı bizde de yasaklanmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar bizden o kadar ilerdeler ama biz onları kıskanıyoruz.

    İşte bunlar hep
    Almanya'nın Stuttgart kentindeki dizel yasağı 1 Nisan'da başlıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OverClocK1ng -- 30 Mart 2019; 0:8:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2EF209ABE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Biyturs_OnSr

    Hayırdır dostum, bu nasıl bir üslup ? Haberi yazan editör asker arkadaşın falan mı ?

    Haberi yazan duzgun yazarsa hakaret de isitmez.

    Alıntıları Göster
    Türkiyenin koca koca gazetelerinin İnternet sayfalarında ne başlıklar var bir bilsen...
    Bence başlıkta problem yok, ortada Stutgart şehrine ait bir dizel yasağı var mı, var. Tüm dizeler yasaklanıyor dememiş mesela.
    Ben de açıkçası dizelin sadece ama sadece kamyon otobüs iş makinesinde kullanılmasından yanayım, bildiğin zehir bu dizel denen nane.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    Sen dizele karşısın diye falan haber yapılmasında bir sakınca yok oylemi ? Dpf yada adblue olmayan araçların şehre girisi yasaklandı diye bir başlık daha doğru olmazmiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=F7ZIsdn9Hwshttps://www.youtube.com/watch?v=8vEfdEBTw-k
    Benim anlamadığım cevaplanmasını istediğim şey şu; neredeyse yeni sayılabilecek arabaları hurdaya ayırıp, onların yerine karbon salınımı ''daha düşük'' araç almak sandığımız kadar çevreci mi? Şimdi bir an için yenilerin eskilerinden kilometre başına %1-3 her neyse daha çevreci olduğunu varsayalım veya rakam daha yüksek olsun önemli değil. Peki yeni arabaların üretimi için ne kadar enerji(dolayısıyla karbon salınımı),su harcanıyor? Yeni araç üretimi için dünyaya yayılan çeşitli gazlar ve enerji tüketimini hesaba katarsak bu araç değişimi aradaki farkı kaç yılda çıkaracak?
    Benim şahsi fikrim şu. Çevre mevre ne gelişmiş ne de geri kalmış toplumların/devletlerin umurunda. İşin arkasında sadece kapitalizm var deyip geçmek de pek yeterli gelmiyor. Kapitalizm+Zeitgeist daha olası.





  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.