Şimdi Ara

Ford Fiesta ve Ford Focus'un hibrit seçeneği 2020'de satışa çıkıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

    Son dönemde ürün gamını elektriklendirme konusunda yoğun mesai harcayan Ford, hibrit seçeneğine yer verdiği modeller arasına yenilerini eklemeye hazırlanıyor. Yapılan açıklamaya göre, Avrupa’daki Ford Fiesta ve Focus modellerinde 2020 yılından itibaren hibrit seçeneği sunulacak. Konuyla ilgili detaylı açıklama, şirketin 2 Nisan’daki Go Further etkinliğinde yapılacak.
     

    48V hafif hibrit teknolojisi yakıt tüketimini azaltacak 

    Fiesta EcoBoost Hybrid ve Focus EcoBoost Hybrid adıyla önümüzdeki yıl satışa çıkacak modellerde 48V hafif hibrit teknolojisine yer verilecek. Ford’un iddiasına göre bu teknoloji yakıt tüketimini azaltmakla kalmayacak, otomobilin daha güçlü ve tepkisel olmasını da sağlayacak.

     

    48V hafif hibrit teknolojisine yer verilen iki modelde de standart alternatörün yerini kayış tahrikli marş jeneratörü alacak. Bu parçanın görevlerinden biri, frenleme ve salınım esnasında 48 volt lityum iyon bataryayı şarj etmek olacak. Bir diğer görevi de, normal sürüş ve hızlanmalarda üç silindirli 1.0 litre EcoBoost motora destek vermek olacak. Bu sistem aynı zamanda aracın diğer elektronik aksamlarına da güç verecek.

     

    Hibrit modellerin öngörülen yakıt tüketimi ve CO2 salınım verileri 

    Ford’un belirttiğine göre, Fiesta ve Focus modellerinde kullanılan hibrit teknolojisi turbo lag sorununu da hafifletecek. Bu da mühendislerin 1.0 litre EcoBoost’tan daha fazla güç elde edebilmek adına daha büyük turbo kullanabilmesine olanak verecek. ABD’li üretici henüz Ford Fiesta hibrit ve Focus hibrit modellerinin performans verilerini açıklamadı. Fakat öngörülen yakıt tüketimi ve CO2 salınım verileri şu şekilde:

     

     

    • Ford Fiesta EcoBoost Hybrid à 4.9 lt/100 km yakıt tüketimi à 112 g/km CO2 salınımı
    • Ford Focus EcoBoost Hybrid à 4.7 lt/100 km yakıt tüketimi à 106 g/km CO2 salınımı

     

    ABD’li üretici binek modellerini elektriklendirmenin yanı sıra ticari araç sınıfında da hibrit teknolojisine yer verecek. Önümüzdeki yıl Fiesta ve Focus modelleriyle birlikte Transit, Transit Custom ve Tourneo Custom modelleri de hibrit versiyona kavuşacak. Bu modellerin öngörülen yakıt tüketimi ve CO2 salınım verileri de şöyle:

     

     

    • Transit EcoBlue Hybrid                à 7.6 lt/100 km yakıt tüketimi à 144 g/km CO2 salınımı
    • Transit Custom EcoBlue Hybrid   à 6.7 lt/100 km yakıt tüketimi à 139 g/km CO2 salınımı
    • Tourneo Custom EcoBlue Hybrid à 7.0 lt/100 km yakıt tüketimi à 137 g/km CO2 salınımı

     

    Ford’un konuyla ilgili tüm detayları açıklayacağı Go Further etkinliği 2 Nisan Salı günü Türkiye saati ile 18:15’te başlayacak.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
    2018 Ford Focus tanıtıldı, işte özellikleri ve fiyatı
     







  • Ne hibridmiş arkadaş..Benzini sonuna kadar kullanmak için harcanan mücadeleye bak..Ya bu Tesla'dan Allah razı olsun, bu artık zombileşmiş araba markaları kaybolsun gitsin..Şu zombilerin hala batmamasının sebebi Tesla gibi vizyon sahibi üreticilerin bir şekilde üretimine ket vurmayı bugüne kadar başarabilmiş olmaları..Bu arada ufak bir bilgi, dünyada fosil yakıtlı araçlar üretilmeden önce, ilk üretilen araçlar elektrikliydi..Ta ki Standard Oil'in sahibi David Rockefeller, petrolden para kazanmak için fosil yakıtlı motorları destekleyene kadar :)..Dünya bu ve bunun gibi pez*rin yüzünden 100 sene ve petrol rezervini kaybetti :)

  • Hibriti mibriti boşverde şu yeni focusla, fiesta ne seksi araba.
    Fiyatları düzgün olsada yollarda daha fazla görsek, alsak binsek.
    Her taraf beyaz megane, easy egea dolu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala hybrit diyor diyor vizyonsuz lar.o da 2020..Bunlar gibi koca kafalılar yüzünden içten yanmalıda kalıp çağ atlamadı otomotiv sektörü... Tesla 10 - 0 Diğerleri

  • Ford hibrite geçiyor yakında benzin mazotlu araç kalmayacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ya daha yeni çıkan fiestaların arka tekerlerde kampana var.öpeyim hibriti.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0245653D0

    ya daha yeni çıkan fiestaların arka tekerlerde kampana var.öpeyim hibriti.
    Yine de sınıfının en iyi 2 modelinden biri olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    Fren mesafesinde ve genel kullanımda en ufak bir fark yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Yine de sınıfının en iyi 2 modelinden biri olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    Fren mesafesinde ve genel kullanımda en ufak bir fark yok.

    Alıntıları Göster
    Peş peşe 4-5 fren yaptıktan sonra aynı mı peki fren mesafesi? Ya da yüklüyken? Madem kampanaları artık disk kadar iyi; neden tüm modellerde kampana kullanılmıyor?
  • ZETEC SE kullanıcısına yanıt
    bence eski kasaları daha güzeldi..
  • Aslında LPG-Benzin araçlar da Hybrid daha doğrusu melez. Yani aynı anda birden fazla yakıt türünü kullanan tüm araçlar hybrid daha Türkçe melezdir.

  • Elektrikli iyi hoşta 5-10 bin dolar pahalı hala, %25 daha fazla maliyete sahip ve pahalı satılıyor. İşini görüyorsa en nihai kararı para ve maliyet belirler. Batarya maliyetleri düşünce zaten tüm üreticiler Elektrikliye geçecek. Sanki Elektrikliyi son teknoloji sanma hastalığı var herkeste. Halbuki çok daha basit motor karmaşıklığı ve teknolojisi açısından. Tesla nın esas avantajı yazılım şu an. O konuda klasik otomobil üreticilerinden çok önde. Ama onlarda farklı yazılım devleriyle birlikte hareket edecekler muhtemelen. Google, Uber sürücüsüz araç yazılımlarına ciddi para harcadılar. Ben esas Elektrikli araçlarda patlamayı Çinden bekliyorum. En büyük batarya üreticileri orada. Çok fazla yatırım var Çinde her alanda.

  • xxxx1 kullanıcısına yanıt
    hibrit :D direkt elektrikli demek değil

  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Peş peşe 4-5 fren yaptıktan sonra aynı mı peki fren mesafesi? Ya da yüklüyken? Madem kampanaları artık disk kadar iyi; neden tüm modellerde kampana kullanılmıyor?

    Alıntıları Göster
    Araba bugün itibariyle 1 yaşını doldurdu ve 32 binde.

    Bahsettiğiniz koşullarda da kullandım en ufak sorun yaşsmadım.Detaylı testlerden sonra aldık zaten arabayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Araba bugün itibariyle 1 yaşını doldurdu ve 32 binde.

    Bahsettiğiniz koşullarda da kullandım en ufak sorun yaşsmadım.Detaylı testlerden sonra aldık zaten arabayı.

    Alıntıları Göster
    Hocam siz anlayamazsınız zaten farkı. Farkı anlamanız için ölçümler yapmanız gerekir.

    Ancak disk fren sistemi daha geç ısınır ve daha kolay soğur, su gibi etkenlerden daha az etkilenir.

    Fiesta gibi bir araçta kampana olması ciddi bir dezavantaj değildir, benim itirazım sadece "en ufak fark yok" ifadesine idi.




  • Hay bin hibrid...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.