Şimdi Ara

Milyon dolarlık süper otomobil Koenigsegg Jesko, tanıtıldığı gibi yok sattı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
2.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Kısa süre önce geride bıraktığımız Cenevre Otomobil Fuarı’nın en etkileyici süper otomobillerinden biri olan Koenigsegg Jesko, bu iddiasını satışlardaki başarısıyla da taçlandırdı. Jesko modelinden sınırlı sayıda üretmeyi planlayan İsveçli marka, daha fuar bitmeden tüm araçların satıldığını açıkladı.
     

    Yalnızca 125 adet üretilecek Koenigsegg Jesko modellerinden her birinin vergiler hariç 3 milyon dolar değerinde olduğu açıklanmıştı. Koenigsegg tarafından yapılan açıklamada, 83 adetin daha Cenevre’deki fuar başlamadan önce, geriye kalan 42 adetin de tanıtımdan sonraki 5 gün içerisinde satıldığı ifade edildi.

     

    Markanın şimdiye kadarki en yüksek hacimli üretim modeli

    Sınırlı sayıda üretilen süper otomobillerin kısa süre içerisinde tükendiğini düşündüğümüzde bu açıklama pek de ilginç gelmeyebilir. Ancak Koenigsegg’in şimdiye kadarki en yüksek hacimli üretim modeli olan Jesko’nun bu kadar hızlı satılması İsveçli marka için büyük anlam ifade ediyor. Jesko’nun üretimine 2020 yılından itibaren başlanacak ve her hafta bir otomobil üretilecek.

     
     

    Koenigsegg Jesko 

    Agera RS modelinin yerini alacak süper otomobil, ismini markanın kurucusu olan Christian von Koenigsegg’in babasından alıyor. Tasarımıyla büyük beğeni toplayan Koenigsegg Jesko’da yoğun modifikasyondan geçirilmiş çift turbolu 5.0 litre V8 ünite bulunuyor. Kullanılan yakıt türüne göre beygir gücü 1,262 ile 1,578 hp arasında değişen hiper otomobilde 1,500 Nm maksimum tork bulunuyor. “Light Speed Transmission” (LST) adı verilen yeni 9 ileri multi-clutch şanzıman kullanılan aracın maksimum hızı 482 km/s olarak açıklandı.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
    1600 beygirlik Koenigsegg Jesko, tasarımı ve özellikleriyle görenleri büyüledi
     







  • O hızı taşıyabilecek lastik de vardır sanırım.
    Ayrıca o hızı dolu depoyla kaç dakika sürdürebiliyor?
    Bugatti Veyron gibi 8dk 'da depoyu bitiriyordur sanırım.
    O hızda depo ve lastik uzun süre dayanamaz.
    Lastik ve yakıt masrafı çok olur diye almadım ben

  • 482 nedir? Oldu olacak 500’e bağlayan şunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar 5 litre ve 8 silindirden 1578 beygir güç alıyor, Bugatti ise 8 litre, 16 silindirden 1479 beygir güç alıyor.

    Koenigsegg>Bugatti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shkoksal -- 20 Mart 2019; 20:46:20 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DigitalKral D kullanıcısına yanıt
    482 km/h hızla 8 dk gidebilecek yol buldun da lastik masrafını düşünmek kaldı di mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scutigeromorpha

    482 km/h hızla 8 dk gidebilecek yol buldun da lastik masrafını düşünmek kaldı di mi
    Bak onu hiç düşünmemiştim.
    iyi ki almamışım o zaman




  • 482 km, yer uçağı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Regera en iyisi şanzıman yok araçta hemde hibrit

  • shkoksal kullanıcısına yanıt
    6 silindirli 3.0 motorlu supradan yaklaşık 2000 beygir alınabiliyor. sanayi ustaları> Koenigsegg diyebilir miyiz hocam
  • Avrupada 3.000.000$

    Bu aracı Türkiyeye olduğu gibi getirsen 16.500.000₺vergiler hariç, mtv sini katmadan ötv KDV, KDV nin ötv'si ile 24.000.000₺ olur, yıllıkta 41.000₺ mtv verdin mi koenigsegg Jesko sahibi olabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFABFCB25 -- 20 Mart 2019; 22:1:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrKattchup kullanıcısına yanıt
    Onlar bu gezegenden değil, kıyaslayamayız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Avrupada 3.000.000$

    Bu aracı Türkiyeye olduğu gibi getirsen 16.500.000₺vergiler hariç, mtv sini katmadan ötv KDV, KDV nin ötv'si ile 24.000.000₺ olur, yıllıkta 41.000₺ mtv verdin mi koenigsegg Jesko sahibi olabilirsiniz
    Ondan sonra köprü trafiğinde 13 km/h ortalama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanılan yakıt türüne göre derken neyi kastediyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haber doğru. zar zor kaptım 1 tane

  • Bende talip oldum geçen kredi çıkmadı vazgeçtim sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hesabinda milyondolarlar olan 20 milyona yakin insan var dunyada. Bu arabadan 1 milyon tane uretseler onlar da hemen satilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Ondan sonra köprü trafiğinde 13 km/h ortalama

    Alıntıları Göster


    Yalnız eksik yapmışım fiyatı, biz bi kendimize bi devlete almıyor muyuz?

    Neden 24.000.000₺ yazdımki, 33.000.000₺ fiyat etiketi olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nardo ringde yapardır o kadar hızı ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kimse bu otomobilleri 400km hızla gitmek için almıyor telaş etmeyin. Bu tür otomobillerin alınma amacı, sadece sahip olmak (zaten kolleksiyoncuların ilgi alanındadır) ve ara sıra yüksek hızları yaşamaktır.

  • 1 tanesini ben aldım e5'te yardıracağım 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.