Şimdi Ara

Volkswagen'in yeni fabrika yatırımı için Türkiye'yi seçmeyeceği iddia ediliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
3.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Volkswagen’in bir süredir gündemde olan yeni fabrika yatırımıyla ilgili yeni iddialar ortaya çıktı. Yabancı basında çıkan haberlere göre Alman otomotiv devi yatırım için görüşmelerini hızlandırdı. Öte yandan yatırım için en güçlü adaylardan biri olan Türkiye’nin, ülkede yaşanan ekonomik gelişmelerden dolayı şansını kaybettiği de gelen iddialar arasında.
     

    Geçtiğimiz aylarda Alman üretici Volkswagen’in çatısı altındaki Skoda ve Seat markaları için yeni bir fabrika yatırımı yapacağı ve Türkiye’nin en güçlü aday konumunda olduğu açıklanmıştı. Türkiye dışında Bulgaristan, Surbistan, Romanya ve Makedonya da aday ülkeler arasındaydı. Automotive News Europe’da yer alan habere göre Volkswagen, birbiri ardında yaptığı görüşmeler sonucu yeni Skoda fabrikası için aday ülke sayısını dörde indirdi.

    "Türkiye favori olmaktan çıkarıldı" 

    Haberde, Skoda’nın yeni fabrika yatırımı için seçim yapmaya çok yakın olduğu ve Sırbistan’ın favori ülke olarak öne çıktığı belirtildi. İlk etapta yatırımın favori adresi olarak görülen Türkiye’nin de iç pazarda yaşanan daralma nedeniyle favori olmaktan çıkarıldığı ifade edildi. Türkiye’de otomobil ve hafif ticari pazarının yüzde 3 daraldığı, buna bağlı olarak üretimin de yüzde 9 azaldığına dikkat çekildi.

     
     

    Volkswagen’in yeni fabrika için yaklaşık 1.4 milyar euroluk yatırım yapacağı söyleniyor. 2022’de faaliyete geçmesi planlanan fabrikada yaklaşık 5 bin kişi çalışacak. Fabrikanın açılacağı ülkenin bu yılın ilk yarısında açıklanacağı iddia ediliyor.








  • haberde eksiklik var. sırbistanın denize sınırı yok bir kere. türkiyede açılacak skoda fabrikası 2-3 yıllık krizi bahane etmez. başka sebep vardır. bir fabrika en az 25 yıl çalışır 2-3 yıl için bu coğrafyadan vazgeçmezler. aklıma küresel güçlerden birinin baskı uygulaması geliyor. başka mantıklı açıklama bulamıyorum. ki türkiyenin ihracatta 1. olduğu sektör gıda insaat tekstil değil otomotivdir. türkiye bir otomotiv sektörü ülkesi. başka sebep vardır haberi biraz daha araştırarak yapmanız gerek. böyle 1 milyar dolarlık para küresel bir olaydır. oluşan olaylarda sebepler arasına küresel unsurlarıda düşünerek sonuca varmak gerek.
    Türkiye avrupanın otomobil sektöründe baş tedarikçi konumundadır. Bi ara haber vardı. Türkiye deki birkaç saatlik elektirik kesintisi avrupadaki üretimi günlerce aksatmış. Türkiye'ye fabrika açmak çok mantıklı bir yatırım olabilirdi. Ama tabi bu kararda mantık değil, siyasi bir karar vermişler. Kötü ev sahibi ev sahibi yaparmış misali bu nedenler bizi yerli otomobil üretime itiyor. Ve bilinçlenip desteklememiz için bize bir neden veriyor. Tabi üreticilerde bu duyguları istismar edip vw fiyatına değil vw kalitesinde çok daha uygun fiyata araç imal edip satma derdinde olmalı.
  • Adalet mülkün temelidir.

  • Rezil , hain marka ne olacak ! Halkımız buna en güzel cevabı artık vw almayarak verecektir diye umuyorum . Zaten satışları düşmüştü iyice dip yapar !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alman devleti olmaz demiştir.

  • Geçmiş olsun. Ekonomi çok iyi

  • Saçma. Diğer ülkelerdeki satışlar sanki Türkiye'den çok!

  • Ucuz işçilik bile kurtarmıyor galiba.

  • Zaten Türkiyeye yatırım yapmayacaklardı, yapmazlar.. Yalandan haber yaptılar, herşeyleri yalan.. Bizim halkımız yer ancak..
  • Hazırı gidiyor. Gelecek olan vazgeçiyor. Üretim yapılmazken hazır üretim yapan yerlerde kaçıyor. Ne olacak Halimiz...

  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Şu söylediğine inanıyor musun gerçekten? Bilinçli bir halk olsaydık zaten şu anki durumda olmazdık.

  • Ne güzel.. insanlarımız da hala WW markasını ilahlaştırıp, Passatlarına,Golflerine binmeye devam etsinler.

  • Fabrikası olanlar çıkma derdinde, şahsen şaşırmadım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belliydi zaten
  • haberde eksiklik var. sırbistanın denize sınırı yok bir kere. türkiyede açılacak skoda fabrikası 2-3 yıllık krizi bahane etmez. başka sebep vardır. bir fabrika en az 25 yıl çalışır 2-3 yıl için bu coğrafyadan vazgeçmezler. aklıma küresel güçlerden birinin baskı uygulaması geliyor. başka mantıklı açıklama bulamıyorum. ki türkiyenin ihracatta 1. olduğu sektör gıda insaat tekstil değil otomotivdir. türkiye bir otomotiv sektörü ülkesi. başka sebep vardır haberi biraz daha araştırarak yapmanız gerek. böyle 1 milyar dolarlık para küresel bir olaydır. oluşan olaylarda sebepler arasına küresel unsurlarıda düşünerek sonuca varmak gerek.

  • Ölmüş eşek mezar yeri arıyor

    Öleni gömerler

  • Türkiye avrupanın otomobil sektöründe baş tedarikçi konumundadır. Bi ara haber vardı. Türkiye deki birkaç saatlik elektirik kesintisi avrupadaki üretimi günlerce aksatmış. Türkiye'ye fabrika açmak çok mantıklı bir yatırım olabilirdi. Ama tabi bu kararda mantık değil, siyasi bir karar vermişler. Kötü ev sahibi ev sahibi yaparmış misali bu nedenler bizi yerli otomobil üretime itiyor. Ve bilinçlenip desteklememiz için bize bir neden veriyor. Tabi üreticilerde bu duyguları istismar edip vw fiyatına değil vw kalitesinde çok daha uygun fiyata araç imal edip satma derdinde olmalı.

  • Niye gelsin ki? Yarın öbür gün fabrikaya el konulabilir, ya da ek vergi isteyebilirler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    terorist yada feto cu değilse kimse dokunmaz..

  • biz normal halk kaçmaya yer ararken niye gelsinler.Adalettin olmadığı ,önünü göremediğin yerde kimse yatırım yapmaz çıkarı yoksa!

  • El_domingo kullanıcısına yanıt
    Tam tersi, fetöcü ya da terörist olmalılar ki dokunmasınlar.

    Gününüzde örnekler çok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.