Şimdi Ara

Outward Oynanış Fragmanı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    IGN, açık dünya aksiyon rol yapma oyunu Outward için dört dakikaya yakın savaş odaklı yeni bir oynanış fragmanı yayınladı.

    Outward 26 Mart'ta PlayStation 4, Xbox One ve PC için çıkacak. Oyun PlayStation Store'da 179,00 TL'den ön siparişte. Diğer platformlarda henüz ön siparişe açılmadı.

    Oyunun tanıtım yazısı:


    Outward'da bir maceraperest, gezgin ve kaşif olarak oynuyorsunuz. En önemlisi, savunmasızsınız ve düşmanlarınız kadar güçle donatılmışsınız. Düşmanları, engelleri ve fantastik yaratıkları ile dolu vahşi, acımasız topraklarda hem zorlu ortamları hem de rakipleri aşmak için savaşarak ve büyü kullanarak hayatta kalmaya çalışacaksınız.

    Outward tek başınıza veya arkadaşlarınızla birlikte online veya split-screen co-op olarak oynayabileceğiniz bir açık dünya rol yapma oyunu. Sıradan bir gezgin olarak başladığınız bu macerada sert bir gezgin oluncaya kadar karakterinizi geliştirmeye devam edin. Çeşitli inanılmaz manzaralar ile karşılaşırken her bir dinamik görev ile yeteneklerinizi ilerletin.









  • Geçen ilk tomb raider'ı tekrar oynadım 2013'de çıkan okadar sıkılmışım açık dünyadan'ki oyunu 2 günde bitirdim rdr2'de bile bu kadar eğlenmemiştim problem belki açık dünya artık çünkü dünyanın açık olması sadece A noktasından B noktasına gidişi uzatıyor sonra diyorlar oyun 60 saat uzunluğunda 30 saati boş iş yapmakla geçiyor şu açık dünya işi bitmesi lazım
  • Geçen ilk tomb raider'ı tekrar oynadım 2013'de çıkan okadar sıkılmışım açık dünyadan'ki oyunu 2 günde bitirdim rdr2'de bile bu kadar eğlenmemiştim problem belki açık dünya artık çünkü dünyanın açık olması sadece A noktasından B noktasına gidişi uzatıyor sonra diyorlar oyun 60 saat uzunluğunda 30 saati boş iş yapmakla geçiyor şu açık dünya işi bitmesi lazım

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Rockstar oyunlari disinda open worlden hic keyif alamiyorum bende ne hikmetse yapimcilar cok fazla takti buna.
  • Hiç beğenmedim. Çok kötü görünüyor. 180 tl nedir yaaa. Aşırı yüksek.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • İngilizcesi olmayan arkadaşlar için söyleyeyim, oyun teknik manada zayıf ama anlatılanlara göre bayağı ilginç şeyler var (oyunu da takip ettiğim kadarı ile).

    Uyuma, yatma, kalkma, açlık gibi ögeler var...

    Yine çanta mekaniği var, üstünüzde de bir miktar eşya taşıyabiliyorsunuz ama çanta daha fazla şeyi taşımanıza olanak tanıyor, ancak yavaşlatıyor sizi ve burada hoşuma giden ayrıntı; bir savaş esnasında o çantayı sırtınızdan atabiliyorsunuz (daha çevik olmak için) ama ölürseniz gidip o çantayı bulmanız gerek, ve o çantanın başında banditler olabiliyor, tekrar ölür yada zamanında bulmazsanız, eşyalarınızın bir kısmını yada tamamını kaybedebiliyorsunuz. (Souls serisinden farklı -item bazlı- bir yaklaşım gibi geldi)

    Büyü yapmak öyle tek tuşla olmuyor, belirli materyallere sahip olmalı ve bir sigil çizmelisiniz, o alanın içerisinde yine eğitimini aldığınız büyüleri kullanabiliyorsunuz. (bayağı detaylı, meşakatli, rpg öğelerini dibine kadar kullanan bir sistem gibi geldi) crafting için uğraştık diyorlar, yine örneğin eti kısmen yenebilen hayvanları direk avlayıp yiyebiliyorsunuz ama örneğin bir çakalı öldürdünüz onun etini belli bir tarif ile pişirmeden yerseniz hasta oluyorsunuz.

    Yine dipte bir dice-roll(zar atma) mekaniği var. Yani bir savaşa gireceksiniz, o çakalın etini yerseniz hastalanma riskiniz var ama o gelecek olan statlara çok ihtiyacınız var bir şans hasta olmadan o eti yiyip savaşa daha hazır olma adına risk alabilirsiniz.

    Kamp yapma, dungeon mekanikleri mevcut. Dövüş sistemi Dark Souls vari. Block, roll, dodge, attack şeklinde. İyi oturtulduysa eğer Souls serisinin dövüşlerine laf edecek insan yoktur diye düşünüyorum. Pek çok class ve yine o classlar içinde özelleştirebileceğiniz alt classlar var.

    Bana nedense micro-managment bakımından daha iyi ayarlanmış bir Gothic oyunu gibi geldi. Hikaye de peri masalı gibi 3 yaşındaki çocuklara hitap eden B segmenti oyunlar gibi olmazda, kendine çekerse, teknik mana bir tık geri plana atılabilir. Zira uzun zamandır doya doya, dolu dolu bir RPG oynayamadık. Her şey aksiyon, her şey açık dünyada boş boş zortlatmacaya döndü. Unutmadan oyunun mottosu "sizi fantastik bir dünyada 'hiçkimse' yerine koyan oyun" gibi sizi zorlayacağına ve boş boş kahramanımsı poh pohlamalara başvurmayacaklarına dair bir motto.

    Görselleri biraz daha iyi olsa tadından yenmezdi diye düşünüyorum. Ben şahsen bir frp, crpg, rpg sever olarak takipteyim ancak beklentileri düşük tutmakta fayda var çünkü oyun 10-11 kişi tarafından düşük bir bütçe ile yapılmış (zaten belli oluyor görsellerden). Mekaniklerin vaat edildiği kadar iyi olması oyunu satın alırken ilk kriterim olacak. İncelemeleri beklemekte fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antikaruh -- 3 Mart 2019; 15:46:0 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • oyun baya güzel, piyasada çok benzeri olmayan bir tarzı var ama oyunun buglı ve optimizasyon sıkıntılı bir oyun olacağını anlamak için uzman olmaya gerek yok baya belli ediyor kendini
  • Çoğu kişinin aksine Rockstar oyunlarında da açık dünyayı sevmiyorum. Sevdiklerim, Tomb Raider, Bloodborne, Darksiders, Batman gibi her an yeni bir şeyin çıktığı ve haritanın git gide açıldığı tarzda açık dünyalar. Far Cry, MGS V ve türevlerinden de nefret ediyorum. Rdr 2 'ye bile ısınamadım hiç oynayasım yok. Açık dünyaların bazılarının, oyunlardaki bölümlerin hazırlanışındaki sanatsal dokunuşları öldürdüğünü ve sinematik deneyimi yok ettiğini düşünüyorum.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Bu oyunu takip listeme alıyorum, ilk defa duydum. Enteresan bir oyuna benziyor ama açık dünya oyunlardan bana da gına geldi. Eskiden az sayıda açık dünya oyun çıkarken, bunları oynamak keyifliydi ama artık her yer açık dünya olmuş. Bir de açık dünya yapacağız diye sağdan soldan, kıl, tüy toplatmalarına acayip gıcık oluyorum.
  • Gayet güzel böyle oyunlarda bulunmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sarohan -- 4 Mart 2019; 9:23:37 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: porsux

    Çoğu kişinin aksine Rockstar oyunlarında da açık dünyayı sevmiyorum. Sevdiklerim, Tomb Raider, Bloodborne, Darksiders, Batman gibi her an yeni bir şeyin çıktığı ve haritanın git gide açıldığı tarzda açık dünyalar. Far Cry, MGS V ve türevlerinden de nefret ediyorum. Rdr 2 'ye bile ısınamadım hiç oynayasım yok. Açık dünyaların bazılarının, oyunlardaki bölümlerin hazırlanışındaki sanatsal dokunuşları öldürdüğünü ve sinematik deneyimi yok ettiğini düşünüyorum.
    Aslında her açık dünya oyunu değil. Gothic serisini (1 ve 2) ele alalım. Birbirini tekrar eden düşman sürüleri yerine, her biri bilinçli olarak ve sayıyla yerleştirilmiş düşmanlar var. Sürekli respawn olmuyorlar (yalnızca belirli olaylardan sonra yerine yenileri geliyor ancak diyelim ki öncekileri öldürmedin, bu sefer sayıları artıyor:))

    Gothic, backtracking'e mecbur bırakacak şekilde tasarlanmış böylece bölgelere soyut bir level kısıtlaması getirilmiş. Yığınlar halinde NPC'ler yerine, her biriyle etkileşime geçebileceğin ve oyun hikayesinden parçalar öğrenebileceğin karakterler yaratılmış. Ayrıca Enviromental Storytelling dediğimiz hikaye anlatım üslubunu da yine en iyi Gothic serisi sağlar. Hem de gayet baba bir açık dünyada. Risen 1 de aynı şekilde. Sonrakiler o kalitede olmasa da iyidir.

    Şu videoda gayet iyi anlatılıyor.



    Outward'a gelince, ilk duyurulduğundan beri takip ediyorum. Umarım başarılı olur çünkü bu şekilde özenilerek yaratılmış oyunların sayısı cidden az.




  • Wayward Son kullanıcısına yanıt
    Buna benzer bir videoyu yakın zamanda Thief serisi için izlemiştim.. Videoda güzel noktalara değinilmiş kırık İngilizcem ile anladığım kadarıyla. 'Şu Hud olayı, minimap falan oyunlardan yavaştan silinse güzel olur aslında.' diyesi geliyor insanın ama sonra dil sorununu hatırlayınca hafiften irkiliyorum tabii. Gothic ve Risen hep aklımın bir köşesinde durmuş, ilgimi çekmiş yapımlar olsada ikisinide hiç oynamadım maalesef.

    Mesela şimdi aklıma geldi, Call of Cthulhu 'nun 2006 'daki oyunuda sanırım bu bahsettiğin Enviromental Storytelling olayına benziyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.