Şimdi Ara

2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 280 beygir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  •  

    Dördüncü jenerasyona geçiş yapan 2019 Ford Focus’un geçtiğimiz yıl tanıtılmasının ardından gözler daha sportif olan ST versiyonuna dikilmişti. Geçtiğimiz aylarda casus fotoğraflarını gördüğümüz 2019 Ford Focus ST üzerindeki örtü bugün kalktı. Dünya prömiyerini 2019 Cenevre Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirecek 2019 Ford Focus ST, iki farklı motor seçeneğiyle satışa sunulacak.
     

    Ford Focus ST’nin kaputunun altındaki 2.0 litrelik benzinli ünite 2019 model yılıyla birlikte yerini 2.3 litrelik yeni bir motora bırakmış. 5,500 dev/dak’da 280 beygir güç ve 3,000 dev/dak’da 420 Nm tork üreten motor sayesinde eskiye nazaran %12 oranında güç ve %17 oranında tork artışı sağlanmış. Markanın yaptığı açıklamaya göre 2019 Ford Focus ST bu değerlerle birlikte 0-100 km/s hızlanmasını 6 saniyenin altında tamamlıyor.

     

    Yapılan açıklamaya göre 2019 Ford Focus ST’de elektronik sınırlı kaydırmalı diferansiyel kullanılıyor. Bu da aracın çekiş gücü ve dengesini geliştirmenin yanı sıra farklı sürüş modlarından yararlanmasını sağlıyor. 2.3 litrelik benzinli ünitede ayrıca “anında güç aktarımı”nı mümkün kılan anti lag teknolojisine de yer veriliyor. Sport ve Track sürüş modlarında aktif olan bu sistem, turbo beslemeli motorlarda meydana gelen “turbo lag”ı azaltıp daha hızlı bir şekilde gaz tepkisi elde etmek için kullanılıyor.

     

    Focus'taki en güçlü dizel 

    2019 Ford Focus ST, benzinli ünitenin yanı sıra 2.0 litre EcoBlue turbo dizel motordan da güç alıyor. 3,500 dev/dak’da 187 beygir güç ve 2,000 dev/dak’da 400 Nm tork üreten bu motorun, Ford Focus’ta şimdiye dek kullanılan en güçlü dizel olduğu söyleniyor. Her iki motor da standart olarak rev-matching özelliğine sahip 6 ileri manuel şanzımanla eşlenirken, 7 ileri otomatik şanzıman da opsiyon listesinde yer alıyor. Manuel şanzımanın rev-matching fonksiyonu istendiği takdirde devre dışı bırakılabiliyor. Otomatik şanzımanda da vites kulakçıkları ve Adaptif Vites Yönetimi özelliği bulunuyor.

     

    Yeni C2 mimarisi üzerine inşa edilen 2019 Ford Focus ST’nin süspansiyon ve fren sisteminde de güncellemeler yapılmış. Yerden yükseklik 10 mm azaltılırken, süspansiyonlar standart modele göre önde %20 oranında arkada ise %13 oranında daha sert hale getirilmiş. Ayrıca elektrik destekli direksiyon sisteminin de standart Focus’tan %15 daha hızlı olması sağlanmış. Frenlemeyi iyileştirmek için ön tekerleklerde çift pistonlu kaliperlerle birlikte daha büyük fren disklerine ve Electric Brake Booster teknolojisine yer verilmiş.

     

    2019 Ford Focus ST’nin önümüzdeki yaz Avrupa’da satışa sunulması bekleniyor.  

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
    2019 Ford Focus ST tanıtıldı: 2.3L EcoBoost ile 276 beygir
     







  • Bizim millet marka hastasidir. Bu aracin hic bir yanı 5 kuruş etmez. 1.6 litre de 270hp guc ureten yag yakmayan veya piston kirmayan pug sport imzali 308 var. Öte yandan 2.0 litre 320hp ureten doch vtec typer var. Sen ecoboost diye adini firfirlayip anca 280 güc uretebiliyorsun. Bunlarla ugrasacagina git 1.5 - 1.6 motorlarinda ki su sogutma problemini, depo catlama problemini cöz. Ben hayatimda bir kere ford kullandim ve pismanligim anlatilmaz yasanir.
  • Yine hacim vergisine yenik düşen bir araba.

    Şu 280 beygiri 1.2 motora yapın arkadaş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 litrelik ecoblue dizel motor benim 2 tonluk son model ford ranger pikabı uçuruyo, bu arabayı herhalde kanatlandırır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Yine hacim vergisine yenik düşen bir araba.

    Şu 280 beygiri 1.2 motora yapın arkadaş.
    Ondan sonra muhtemel başlıklar;
    - Arkadaşlar aracım piston kırdı nerde tamir ettirebiliriz?
    - Arkadaşlar motorum bitmiş 50.000kmde motor biter mi servis sandık motor koymak istiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0-100 6 saniyenin altında dedi...
    10 saniyenin altında bile hiç arabam olmadı.
    Dizelin torkuyla uçuyor kaçıyor diyorum sütçü beygirlerine
    Araba muhteşem olmuş da Tr ye gelse heralde 400-500 bin çekerler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vergi yüzünden fiyatı 2. El Maserati ve porsche fiyatında olacak. Tek tük satar ancak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ne egeaymis arkadas masallah her arabayi benzetiyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nice car but expensive

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Önden tatlı olmuş da arkasında pek bir numara yok.

  • Naptin hocam 1.2 motordan o gücü çıkar mı? Çıkar çıkmasınada o motor bloğunun anası ağlar... Şuan günlük kullanıcılar için 120-150 hp turbo benzinli araçlar fazlasıyla yeterli diye düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirARSLAN

    Naptin hocam 1.2 motordan o gücü çıkar mı? Çıkar çıkmasınada o motor bloğunun anası ağlar... Şuan günlük kullanıcılar için 120-150 hp turbo benzinli araçlar fazlasıyla yeterli diye düşünüyorum.
    İroni hocam ironi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.3 lt motordan 280 beygir guc elde etmek su an basari degil basarisizliktir, adamlar 2.0 litre motordan cok daha yuksek gucler elde ediyor, bkz. Honda civic typer, mercedes a45 amg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axiprens -- 18 Şubat 2019; 15:52:1 >
  • 308 Gti 1.6 Thp 270 bg. Vergi avantajıda var. Ne biliim. Alacagimizdan degilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qral623

    Ne egeaymis arkadas masallah her arabayi benzetiyorlar

    Muhtemelen egeayi dizayn ederken muhendisler butun araclardan esinlenip ortaya karisik yapmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim millet marka hastasidir. Bu aracin hic bir yanı 5 kuruş etmez. 1.6 litre de 270hp guc ureten yag yakmayan veya piston kirmayan pug sport imzali 308 var. Öte yandan 2.0 litre 320hp ureten doch vtec typer var. Sen ecoboost diye adini firfirlayip anca 280 güc uretebiliyorsun. Bunlarla ugrasacagina git 1.5 - 1.6 motorlarinda ki su sogutma problemini, depo catlama problemini cöz. Ben hayatimda bir kere ford kullandim ve pismanligim anlatilmaz yasanir.

  • Bunun önceki neslinde drift modunu tanıtalım derken ellerine yüzlerine bulaştırıp bazı bölgelerde yasaklanmıştı, param olsa hothatch sınıfında tercihim kesinlikle Ford'dan yana olmazdı.

  • niye o radyo düğmesi şeklindeki vitesi buna koymamışlar?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.