Şimdi Ara

Bir devrin sonu: Almanya'daki tüm otobanlara hız sınırı getiriliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
1
Favori
5.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Son yıllarda küresel ısınmayla mücadele konusuna büyük önem veren Avrupa Birliği (AB) deyim yerindeyse kimsenin gözünün yaşına bakmıyor. Ulaşım kaynaklı emisyon salınımını 1990 yılından bu yana düşürmeyi başaramayan Almanya, böyle giderse yakın zamanda AB’nin ağır yaptırımlarına maruz kalacak. Bu durumun önüne geçmek isteyen hükümet yetkilileri, sürücülerin hiç hoşuna gitmeyecek bir karara imza atmaya hazırlanıyor.
     

    Mobilitenin geleceği hakkında yeni stratejiler geliştirmekle görevlendirilen bir platformun meclise sunmak üzere olduğu teklifler ortaya çıktı. Sunulacak teklifler arasında akaryakıt fiyatlarına uygulanan vergileri ciddi oranda yükseltmek, elektrikli araç satışlarına kota getirmek ve otobanlarda hız sınırı uygulamasını başlatmak gibi önemli kararlar bulunuyor. Söz konusu tasarının meclisten onay alması halinde bir devir sona erecek ve Almanya’daki tüm otobanlara 130 km/s sınırı getirilecek. Şuanda otobanların küçük bir kısmında hız sınırı uygulamasına yer veriliyor.

     
     

    Alınacak kararlar konusunda henüz değerlendirme aşamasında olan platformun raporunu mart ayında tamamlaması ve meclise sunması bekleniyor. Ancak özellikle otobanlara hız limiti getirilmesi konusunda sürücüler ve bazı politikacılardan tepkiler gelmeye başladı bile. Alman basınına yansıyan tepkilerin çoğu “Otobanlarımız özgürlüğün sembolü. Bunu elimizden alamazlar” şeklinde. Hükümet ise ülkedeki otomotiv sektörünü etkileyecek bu karar konusunda oldukça kararsız.

     








  • tahminen medyadaki haberler, tarih makaleleri üzerine fikir oluşturmuşsun. Fakat medyaki haberler ve bize öğretilen tarih kesin doğru mu ve daha önemlisi: Medya kime ait, ders kitaplarındaki müfredatı kim belirliyor? "Terör" başlıbaşına bir hükümetlerin oluşturduğu desteklediği şey. 9/11 NY kulelerine Boeing carptı diye haber çıkıyor, 1 saat içinde olayın teröristlerinin kimliği belirleniyor da koskoca Boeing ardında hiç rüzgar getirmez mi o patlama öyle mi olur veya koskoca binada kimse olmaz mı bina zemin katından kaçan tek kişi dahi nasıl olmaz, hepsini geçin dev bina uçak çarptı diye nişasta tozuna nasıl dönüşür? Yani medyada haber diye seyrettiğin şeyler aslında komedi düzeyinde saçmalık, dolayısıyla saçmalıklar üzerine oluşturduğun fikirler var, nitekim "sol görüş" diyerek aklınsıra dünyadaki kötülüklerin kaynağını bulduğunu sanıyorsun oysa ki bulduğun şey, medyanın senin zihnini programlaması ile varmanı istediği şey. Medya zihnine format atarak "sol görüş" çıktısı verecek şekilde bir program yazmış, sen o programı çalıştırıp çalıştırıp aha sol görüş te sol görüş diye tutturmuş gidiyorsun. Yarın medyada kötülüklerin sorumlusu olarak başka bir görüş gösterilse onu tutturacaksın. Aklın medyanın medyumu olmuş bir kere.
  • Almancı ak gezenler üzülmüştür.

  • Kesin bizim magandalar yüzünden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    akaryakıt fiyatlarına uygulanan vergileri ciddi oranda yükseltmek


    Allah Allah bak sen şu işe?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerinanç

    quote:

    akaryakıt fiyatlarına uygulanan vergileri ciddi oranda yükseltmek


    Allah Allah bak sen şu işe?
    Çevre için
  • nk061 kullanıcısına yanıt
    Hıhı tabi.Almanya olunca poşette olduğu gibi çevre içindi.
  • artık almanyadaki meşhur youtuber benzin 1 euro diye hava atamayacak
  • Top speed kanalları ağlıyor şuan, ayaklanıp Merkel'e mektup yollasınlar isim işi de kolay "sarı öfke" felan

  • Das ist kaputt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikli otomobillerin satışına sınır getirilmesinin sebebi de çevreye yararlı olmak mı? Garip.

  • nk061 kullanıcısına yanıt
    Avrupa'ya para lazım deselerdi halk razı olmazdı. Bu Almanya'da Avrupanın Türkiyesi. Biz mültecilere onlar Avrupalılara bakmakla yükümlü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Basit çözerler. Elektrikli araçlar için hız sınırını yine koymazlar. Hem temiz enerji için teşvik olur hem de otoyollar yine özgürlüğün sembolü olmaya devam eder.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emin KOÇ kullanıcısına yanıt
    Buradaki uygulama kota doldurma şeklinde olabilir hocam. Mesela markalara belli bir kota sunulur ve yıl içinde o kotayı doldurması istenebilir. Tabii ki bu sadece benim fikrim detaylar henüz belli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sen porsche bmw yap sonra yolların duble olmasın hız sınırlı olsun, ya öyle bir fünya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hoşunuza gidiyor galiba pahalı benzin kullanılan yerleri duyunca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu en iyi Reis çözer, halkı uyutarak karar alma ve kendini başarıyla haklı gösterme konusunda kimse eline su dökemez.

  • Yeni ve Güçlü Almanya...
  • zaten arabalarda 260 hız var ama yollar nedense 120 km sabit,ya firmalar bu hızları düşsün yada otobanlara biraz daha hız limiti verilsin.260 km hız yapıyor diye alıyorsun arabayı ama kullanamıyorsun o zaman o km sayaçlarına sabit hız en fazla 140 olsun sabit lesinler 140 da geçmesin.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.