|
Bildirim
|
Oyunun tek özelliği ilerleyip düşmanları kesmekten ibaretken kombat sisteminin "doğru zamanda kaç ve vur" dan ibaret olması... Souls oyunlarının neden bu kadar hayranı var anlamıyorum.
|
Souls serisinde oyunu kolaylaştıran mekanik Kalkan ve Büyücülüktü.
Bloodborne'da ise stamina bolluğundan ötürü Dodge en önemli mekanikti.Oyunu biraz daha zorlaştırmıştı ama daha havalı hissettiriyordu. Sekiro'da ise Parry oyunun en önemli özelliği olacak.O yüzden çarpıcı bir zorluk çıkabilir.Parry her oyunda vardı ama zor olduğundan riskliydi ve fazla tercih edilmiyordu.Ödülü ise çok büyüktü.Oyunu daha zor yapsa bile Parry yaptığın zamanki kombolar oyunun zevkini zirveye çıkaracak. Oyunda multiplayer olmayacağı söylendiği için adam çağırıp boss kestirme devri de bitti. From Software oyuncuları yavaş yavaş eğitti artık bu oyunda sınav yapacak.Bu oyunu bitirdiğinizde serinin size sunduğu her mekaniği üst seviyede yaptığınızı kanıtlamış olacaksınız. Ve evet her yere GOTY yazdıracağız. |
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > |
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > |
|
|
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr_Zer0 -- 16 Ocak 2019; 1:36:16 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > |