Şimdi Ara

Porsche, elektrikli spor arabası Taycan'ın fiyatını açıkladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
3.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Porsche, fiyat etiketi 90 bin ila 130 bin dolar arasında değişecek Taycan elektrikli otomobil serisi ile elektrikli araç pazarına girmeye hazırlanıyor. Alman otomobil devinin daha önce Mission E olarak adlandırılan ancak piyasaya Taycan olarak sürülecek bir elektrikli spor otomobil üzerinde çalıştığı biliniyordu. Araç standart Taycan, dört tekerlekten çekişli Taycan 4S ve serinin en üstünde konumlandırılacak Taycan Turbo olmak üzere üç farklı donanım seviyesi ile sunulacak.

     

    Ayrıca Bkz.Volkswagen, elektrikli araçlar için taşınabilir şarj istasyonu üretecek
    Porsche'nin açıklamasına göre otomobilin baz modeli 90 bin dolar fiyat etiketi taşıyacak. Dört çekişli Taycan 4S'in ise 90 ila 100 bin dolar arasında bir fiyatla satılacağı belirtildi. En üst model olan Taycan Turbo'yu satın almak isteyenlerin ise 130 bin doları gözden çıkarması gerekecek. Otomobillin 600 beygir güce ve 482 km'den fazla menzile sahip olacağı da gelen haberler arasında.

     



    Ön siparişe büyük rağbet var


    CNET'e bağlı Road Show yayınının editörü Alex Roy, Twitter hesabı aracılığı ile Porsche'den aldığı bir e-postanın ekran görüntüsünü yayınladı. Yukarıdaki tweet'ten de görebileceğiniz gibi fiyatların tümü bizzat şirketin kendisinden alınmış durumda. Otomobil 2020 yılında satın alınabilecek ancak şirketin Kuzey Amerika CEO'su Klaus Zellmer, ön siparişlere inanılmaz talep olduğunu belirtti.

     

    Zellmer yakın zamanda Road Show ile yaptığı röportajda, ön sipariş verenlerin tamamının otomobili satın alması durumunda aracın ilk yıl için tükenebileceğini söyledi. Taycan satın almak için kayıt yaptırmak isteyenlerin Porsche’nin web sitesi üzerinden 2.500 dolar depozito yatırması gerekiyor.







  • Bizde 90 bine sümbül bile vermiyorlar artık

    Ama şu var orda 90 bini olan yeri geliyor sümbüle biniyor ama insan gibi yaşıyor, geziyor tozuyor, kaliteli yaşıyor. Evet arkadaşlar o muazzam seviyeye hiç gelemeden ölüp gideceğiz, zaten şu an son sürat geriye gidiyoruz büyük ihtimal ortaçağ gibi ölürüm ben
    Birisi tesla demiş diğeri almanlar hala far yapıyor demiş. Sanki piyasa bu elektrik işine tamamen hazır da. Pil twknolojikerinin ve şarj altyapısının durumu ortada. İstanbul gibi bir şehirde günde 1 milyon aracın şarj edildiğini düşünün. Nerede nasıl olacak bu iş? Elektrik üretimi de ayrı bir dert. Kömür yada doğalgaz yakıp elektrik üretmekle olmuyor bu işler. Daha ölü dinazor suyunun ömrü bitmedi, o nedenle ana üretici firmalar doğal olarak işi ağırdan alıyorlar. Tamamen dışarıda da kalmak istemiyorlar tüm enerjilerini de bu işe yatırmıyorlar. Daha far tasarımından yenecek çok ekmek var bu dünyada.
  • Teslayi tebrik etmek lazim, gercekten endustriye yon verdiler. En yakin rakibinden en az 3 yil ileride. Ve zaman gecmesine ragmen daha iyi secenekler piyasaya cikamiyor, en fazla teslayi geriden takip ediyorlar.

  • Türkiye’de 1 milyondan başlayacak sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vaybe, o zamana dolar en en iyi ihtimalle 6 olur. Bu da 540.000TL yapar. Bizdeki araç vergisi "kendine araba alıyorsan bir tane de bize al" mantığında olduğundan bu da yaklaşık 1.100.000TL yapar en iyi ihtimalle yine. Ha 540'ımda yok o başka ama hani o belki loto hayaliyle falan yine hayaller arasına girebilir, diğer türlü hayalimde bile yeri yok.

  • Düşünsenize bu araba bizde de 90 bin birim paraya denk gelse, biz de gönlümüze göre binsek de hayali ile yaşamasak. Güzel olmaz mıydı ya.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Halen Tesla diyo yav.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanlarda senelerdir ha elektirikli araba yaptı ha yapacak yok menzili şöyle olacak diyor hani nerde? Cins cins konsept tasarım yapmaktan ileri gidemediler.Birde sektörün lideri olacağız falan diyorlar,sanki Teslada eli boş duracak. Almanlar elektrikli aracı bırakıp içten yanmalı motorlu araçlarının farlarını değiştirip yeni model diye piyasaya sunmaya devam etsin.


    Aynı modeller arasındaki 3 farkı bulunuz (farlar hariç):

    2010 911 GT3:
    Porsche, elektrikli spor arabası Taycan'ın fiyatını açıkladı


    2018 911 GT3:

    Porsche, elektrikli spor arabası Taycan'ın fiyatını açıkladı

    2012 Passat:

    Porsche, elektrikli spor arabası Taycan'ın fiyatını açıkladı

    2018 Passat:

    Porsche, elektrikli spor arabası Taycan'ın fiyatını açıkladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 29 Aralık 2018; 19:14:47 >




  • Birisi tesla demiş diğeri almanlar hala far yapıyor demiş. Sanki piyasa bu elektrik işine tamamen hazır da. Pil twknolojikerinin ve şarj altyapısının durumu ortada. İstanbul gibi bir şehirde günde 1 milyon aracın şarj edildiğini düşünün. Nerede nasıl olacak bu iş? Elektrik üretimi de ayrı bir dert. Kömür yada doğalgaz yakıp elektrik üretmekle olmuyor bu işler. Daha ölü dinazor suyunun ömrü bitmedi, o nedenle ana üretici firmalar doğal olarak işi ağırdan alıyorlar. Tamamen dışarıda da kalmak istemiyorlar tüm enerjilerini de bu işe yatırmıyorlar. Daha far tasarımından yenecek çok ekmek var bu dünyada.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Celonfix kullanıcısına yanıt
    İnsanlar o far tipi değişmediği için 911 serisini ikon olarak görüyor zaten. Neden değiştirmedikleriyle ilgili araştırma yapmanızı öneririm.
  • BANA EN ÇOK KOYAN BENİM SKODA ALACAĞIM PARA BİRİMİNE ADAM "P O R Ş E" ALIYOR
    **********
    OFFFF OFFFFF



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dere.beyi -- 30 Aralık 2018; 14:16:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKattchup

    İnsanlar o far tipi değişmediği için 911 serisini ikon olarak görüyor zaten. Neden değiştirmedikleriyle ilgili araştırma yapmanızı öneririm.

    Passatıda bu yüzden alıyorlar galiba .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 997 ile 991 i sırf fotoğraftaki görüntüsüne bakarak kıyaslayan ve arada hiç bir fark olmadığını ima eden birine ne denebilir ki?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bizde 90 bine sümbül bile vermiyorlar artık

    Ama şu var orda 90 bini olan yeri geliyor sümbüle biniyor ama insan gibi yaşıyor, geziyor tozuyor, kaliteli yaşıyor. Evet arkadaşlar o muazzam seviyeye hiç gelemeden ölüp gideceğiz, zaten şu an son sürat geriye gidiyoruz büyük ihtimal ortaçağ gibi ölürüm ben

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • dere.beyi kullanıcısına yanıt
    Bunun sana koyduğunu CAPSLOCK olmadan da anlayabilirdik.

  • Symbol parasına bu arabayı almak. İnsana şaka gibi gelıyor ama oyle.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celonfix

    Almanlarda senelerdir ha elektirikli araba yaptı ha yapacak yok menzili şöyle olacak diyor hani nerde? Cins cins konsept tasarım yapmaktan ileri gidemediler.Birde sektörün lideri olacağız falan diyorlar,sanki Teslada eli boş duracak. Almanlar elektrikli aracı bırakıp içten yanmalı motorlu araçlarının farlarını değiştirip yeni model diye piyasaya sunmaya devam etsin.


    Aynı modeller arasındaki 3 farkı bulunuz (farlar hariç):

    2010 911 GT3:



    2018 911 GT3:



    2012 Passat:



    2018 Passat:

    911 serisi için konuşacak olursak zaten aracın bu tasarımı sevildiği için çok değiştirilmiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Unutmayın Avrupada üretilen elektrikli araçların giriş vergisi çok düşük ! Yani bizde en ucuz Porsche olacak bu araç bu sistemle girerse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spider_hip kullanıcısına yanıt
    Yanlış hesap bağdattan dönermiş. 1.100.000 TL vergi olacak + 540.000 TL ekle. Ettimi 1.650.000 TL bu direk kur çevirisi buna bayi kar payı, ithalatçı kar payı. vs. vs. eklendiğinde 2 milyon yakın bir satış fiyatı olur.

    off offf

  • draw1907 kullanıcısına yanıt
    Tam elektrikli otomobillerde vergi düşük. %18 kdv + %15 ötv hesaplayın. (Ki bu bile çok fazla bence, maksimum %15 olmalı otomobilde vergi)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.