|
Bildirim
|
Oyun 2014 yılında Xbox'ın çıkışının hemen arkasından duyuruldu. Sözde Azure sunucuları kullanarak bulut üzerinden parçalanma efektlerini hesaplatacaktı, üstüne bir de DX12 güncellemesi ile Xbox One'nın gücünü ikiye falan katlayacaklardı. Sonuçta nesil sonuna kalmış, verdikleri sözleri yerine getirememiş bir oyun olarak karşımıza çıkıyorlar. Başarılı olma ihtimali pek olmayan bir oyun, şahsen hiç çıkmayacak, vaporware olacak sanıyordum ama utanma belasına çıkarıyor gibiler...
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi William Munny -- 23 Ekim 2018; 14:57:29 > < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > |
|
|