|
Bildirim
Hocam win 10 kötüleme niyetim yok. Ön yargılarım da yok. İki bilgisayarımda da yüklü. Biri high-end diğeri orta-alt bir bilgisayar.
Ama gel gör ki Fotoğraflar uygulaması her ilk açılışında 10 sn sürüyor. Yani koskoca 16 gm ram i i7 işlemcisi olan bir pc kıçı kırık bir fotoyu görüntülemek için neden 10sn bekler? Bir bakıyorum alt-ortaya o da 10sn de açıyor demek ki yazılımsal... Yqazılım doğası gereği hata olur da bir resmi açmak günümüzde bu kadar mı zor olur.... Çözüm ise sürekli açık tutmak. Bunu microsoft forumlarında öneriyor. Bu mu yani........ Güncelleme gelir. Boğazdan aşağı adeta boğarcasına indirir. İstemiyorum. Neden seçemiyorum? Bütün servisleri kapadım. Hizmetleri kapadım. Bir de ne göreyim... Güncellemeye çalışıp güncelleyemeyen windows %30 larda işlemci yiyor.... Bu mu kapayabilmek. Ya da neymiş kotalıysa nseni düşünüyoruz ayakları. Onu seçmeyi bulana kadar.... Ayarlar/Güncelleme tak karşıma çıksın o zaman.. 2 yılda 5 kere yerleri değişiyor ayarlar menüsünün... Enterprise lisans sorunu olmayanlar....Hmmmm. Peki ya olanlar. Parasını verecek misiniz upgrade edeyim hemen.... Telemtry hizmeti nedir, nereden kapatılaır, neden açıktır, neden böyle bir seçeneği kapamak zorundayım, benim zorum ne, Microsoft'un zoru ne gibi sorular sorular... Telemtry'yi bilmek zorunda mı gündelik kullanıcı diye aklıma gelmiyor değil... Yazılım iyidir kötüdür, 2 yılda çok iyi yere gelmiştir. Driver desteği, çekirdek güncellemeleri vs vs.. Çok farklı boyutlarda muazzam gelişmeler vardır eyvallah. Ama günün sonunda son kullanıcının baktığı da tecrübe ettiği de bunlar değildir. ya da bunlar en geri plandadır. Bana stabil çalışsın, sürekli bilgimi çalmasın, 30 tane arka plan hizmeti ne idüğü belirsiz şekilde çalışmasın, beni özgür bıraksın ister güncelleyeyim ister güncellemeyeyim. çok kritik güvenlik güncellemesi gelince uyarsın tavsiyede bulunsun, ya da gelsin intel amd kullanmayın açıkları var desin -yerseeeeeen---.... Kısacası dürüst olsun. Dürüst mü değil. Tekel mi evet. Kaliteli mi evet. Eksikleri var mı evet. Niyeti kötü mü. EVET.... |
Klasik tayfa devamı:
- Her zaman en son çıkan en iyidir. - Ben zaten o kadar değersizim ki beni izlesinler, isterlerse dosyalarımı silsinler, dosyalarımda 5 para etmez. Eula neymiş hö. - Hayır o son güncelleştirmeyi hatalar var diye microsoft bile kabul etsede, geri çeksede, ben etmiyorum, en son güncelleştirme en iyidir. Bana gönderin kuracam. - Sonra Win 11 çıkınca Win 10 un aslında ne kadar kötü olduğundan 180 derece dönerek bahsetmeye başlarım ve win 11 in aslında ne kadar süper olduğunu överim, böyleyim ben, bedava mirosoft reklam manyağıyım. - Bir ara microsoft bile en nefret edilen tarayıcıyı ürettiklerinihttp://browseryoulovedtohate.com/ diye web sitesi açıp, artık biraz daha az nefret edebilirsiniz diye tanıtmasına rağmen, tüm tarayıcılar arasında en az css, html kodlarını anlayabiliyor olmasına rağmen ben ie/edge den başka bir şey kullanmam. - Şu hala bitmeyen ve %0.1 lik pazar payına sahip olan Windows Phone'un o %0.1 ini yapan benim. Evet, microsoft bile başarısız olduğunu kabul etti ama ben HAYIR kabul etmiyorum. Tabi Windows o kadar iyi ki telefonum bile Windows. |
sadece dosya silmesi değil ki sorun Kernel çekirdeği de yalama işlemcinin anası ağlıyor çalışmaya başladı mı sürekli %100 cpu kullanımı oluyor ve saatlerce düzelmiyor 6 çekirdek işlemci Ryzen 2600 ve samsung 960 NVME disk olmasına rağmen önceden diski köklerdi artık disk yerine işlemciyi köklüyor Microsoft artık güncelleme ve özellik işini bırakıp tamamen STABİLİTE olayına odaklanmalı.
|
Windows 10'a ve 8'e bir türlü ısınamadım. Yeni nesil diye kullanıyoruz ama hiçbiri Windows 7 gibi olmadı olamaz da...
|
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MRT_ -- 7 Ekim 2018; 14:9:14 > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|