Şimdi Ara

^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^ (343. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.142
Cevap
101
Favori
1.421.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 341342343344345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiat2001brava F kullanıcısına yanıt
    yardımcı olabıldıysem ne mutlu. sorununuzun çözüldüğüne sevindim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarpoon

    siz bir an önce o ustanızı değiştirin derim. ıkı hafta kadar önce sılındır kapak contası değiştirdim. aracın üzerınde fabrıkada takılan yanı 15 senelık conta vardı resmen su kanalı dıye bırsey kalmamış çürüyüp parçalanmış.
    kapakta yamukluk olmadığı ıçın taşlamaya gıtmedı temızlık yapıldı bı adet orj silindir kapak contası + ekzoz boğaz contası 150 tl yaptırdım. normalde 250 tl, aracın işlerini yapan usta arkadaşım olduğu için 100 tl ve conta paralarını almadı. haa.. olduda kapak atık olsaydı taşlamaya gıdecektı sıbop ayarı ve taşlama 100 tl tutuyor. hesabını sız yapın. sızde extra işlem yapılmadı ıse oha denecek cınsten bır ücret alınmış..


    yok hocam başka hiçbirşey yapılmadı. Silindir kapağı değiştirdi işte bildiğim kadarı ile. Silindir kapaği pahalı dedihttps://unluoto.com.tr/urunler/1791/silindir-kapagi-fiat-tipo-uno-palio-14-8v sanırım fiyatlar ortalama bu kadar. İstanbulda bildiğiniz sağlam bir usta varsa tavsiye ederseniz gidebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarpoon

    siz bir an önce o ustanızı değiştirin derim. ıkı hafta kadar önce sılındır kapak contası değiştirdim. aracın üzerınde fabrıkada takılan yanı 15 senelık conta vardı resmen su kanalı dıye bırsey kalmamış çürüyüp parçalanmış.
    kapakta yamukluk olmadığı ıçın taşlamaya gıtmedı temızlık yapıldı bı adet orj silindir kapak contası + ekzoz boğaz contası 150 tl yaptırdım. normalde 250 tl, aracın işlerini yapan usta arkadaşım olduğu için 100 tl ve conta paralarını almadı. haa.. olduda kapak atık olsaydı taşlamaya gıdecektı sıbop ayarı ve taşlama 100 tl tutuyor. hesabını sız yapın. sızde extra işlem yapılmadı ıse oha denecek cınsten bır ücret alınmış..


    ilk yazdığım yazıda sadece conta demişim silindir kapağı da dahil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-205C35EA3 -- 18 Aralık 2015; 14:57:19 >
  • S.a kolay Gelsın Beyler İyi Forumlar. Bundan 2 Hafta Once Fiat Uno Aldım. İlk Aracım oldu Anlyacagnız Aractan Pek Anlamam ustaya goturduk araci motoruna bakti kaportasina bakti iyi guzel dedi aracin parasini verip aldim. Baska hic bir yerine baktirmadim unodan anlayan arkadaslar yardimci olabirmi oncelikli olarak aracin ne gibi bakimlarini yaptira bilirim. Arac 220km de benzim lpg li Yalnız ufak bı sorun var. Kalorıferi Acıyorum Yan cam buğ cözücü Kanallarından Hava Gelıyor. Ama Ön cam buğ Cözücü Kanalından Hava Gelmıyor Sizce sorunu Ne olabılır Yardım edermısınız ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hyperx2011 -- 19 Aralık 2015; 3:48:59 >
  • Arabadan anlayan yokmu :S

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hikmetokcu

    quote:

    Orijinalden alıntı: tarpoon

    siz bir an önce o ustanızı değiştirin derim. ıkı hafta kadar önce sılındır kapak contası değiştirdim. aracın üzerınde fabrıkada takılan yanı 15 senelık conta vardı resmen su kanalı dıye bırsey kalmamış çürüyüp parçalanmış.
    kapakta yamukluk olmadığı ıçın taşlamaya gıtmedı temızlık yapıldı bı adet orj silindir kapak contası + ekzoz boğaz contası 150 tl yaptırdım. normalde 250 tl, aracın işlerini yapan usta arkadaşım olduğu için 100 tl ve conta paralarını almadı. haa.. olduda kapak atık olsaydı taşlamaya gıdecektı sıbop ayarı ve taşlama 100 tl tutuyor. hesabını sız yapın. sızde extra işlem yapılmadı ıse oha denecek cınsten bır ücret alınmış..


    ilk yazdığım yazıda sadece conta demişim silindir kapağı da dahil.

    yine çok fazla kdv dahıl 402 tl kapak 30 tl conta hadı 20 tl de antıfırız diyelim gerısı işçilikmi..? asıl mesleğim mekanikerlik. ancak bıraktım yapmıyorum . az bucuk anlarım esnaflıktan o kadar i,şçilik isterken acaba ustanız hiç utanmadımı..? çetrefılı bır işçiliği olsa hadı neyse dersınız ama işçiliği gayet basıttır uno sılındır kapak değişiminin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redcanNAs

    S.a kolay Gelsın Beyler İyi Forumlar. Bundan 2 Hafta Once Fiat Uno Aldım. İlk Aracım oldu Anlyacagnız Aractan Pek Anlamam ustaya goturduk araci motoruna bakti kaportasina bakti iyi guzel dedi aracin parasini verip aldim. Baska hic bir yerine baktirmadim unodan anlayan arkadaslar yardimci olabirmi oncelikli olarak aracin ne gibi bakimlarini yaptira bilirim. Arac 220km de benzim lpg li Yalnız ufak bı sorun var. Kalorıferi Acıyorum Yan cam buğ cözücü Kanallarından Hava Gelıyor. Ama Ön cam buğ Cözücü Kanalından Hava Gelmıyor Sizce sorunu Ne olabılır Yardım edermısınız ?


    kalorıferın havayı dağıtmak ıçın torpıdo altında plastık boruları var onlar cıkmıstır yerınden. normalde cıkmaz ancak kurcalanırsa çıkar. torpıdo sökulmusse yada bır darbe aldıysa toplanırken gelısı guzel toplandıysa çıkar. ıkıncı secenek kalorıfer duğmelerının arka tarafıbda tellerı vardır pallerı kontrol etmek ıçın onlar ya yerınden cıkmıstır yada çok sert cekıldı ıse tırnakları kırılmıstır.


    aracını yenı almıssın kazasız belasız kullan , ancak km yuksek ılk yapacağın iş trıger setını ve gergı bılyasını değiştirmek olsun. sonrasında yağını ve yağ fılıtresını değiştirıp şanzıman yağını kontrol ettırırsın. ve frenlerını ayarlatıp balata durumlarına muhakkak baktır , unonun frenlerı bıraz zayıftır




  • Teşekkürler yardımların için yarın gidip oto sanayide baktiracagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu unoların 70s olanları değil de 70sx 96-97 model gibi olanlarından alsam nasıl olur? Enjeksiyonsuz, sx model bir uno yine tüple sıkıntı çıkarır mı?
    70s modelleri donanım olarak çok fakir. Elektrikli cam bile yok arabada.
  • Indigo I kullanıcısına yanıt
    70S harici tüm modeller enjeksiyonludur.

    70s karbüratörlüdür ve tüpte hiç sorun oluşturmaz.

    70s sahibiyim elektrik cam sis farı sonradan da yaptırılabilinir.

    Hidrolik direksiyon bile takıyorlar.

    Herşey paraya bakar.
  • Arkadaşlar hayırlı geceler. Bende de 1996 Uno 70 sxie modeli var. Kış lastiği almayı düşünüyorum. Şuan aracın üzerinde 155/70/13 Ebatta yaz lastikleri var. Hem görünüm olarak çok ince hem de yol tutuşu zayıf bir ebat gibi. Acaba hangi ebatta kış lastiği alırsam daha uygun olur? Tavsiyelerinizi bekliyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechnicaL

    70S harici tüm modeller enjeksiyonludur.

    70s karbüratörlüdür ve tüpte hiç sorun oluşturmaz.

    70s sahibiyim elektrik cam sis farı sonradan da yaptırılabilinir.

    Hidrolik direksiyon bile takıyorlar.

    Herşey paraya bakar.

    Saçma değil mi? Mesela 60s modeli vardı.Ondan sonra uno s ve sx çıktı. İlk çıkan 70sx modellerinin karbüratörlü olması lazım. Çünkü sonradan 70sx ie gibi modeller çıktı. Hele 2001 yılında en full modeli 1.4 i.e varken 70s modelleri hala karbüratörlü müydü?
    Bizde 96 model sx vardı o araba enjeksiyonlu değildi diye hatırlıyorum.
  • arkadaşlar 4 adet uno hobby jantı arıyorum. Bulabilir miyim?
  • 155 70 13 sanırım bizim lastik ebatı.

    Uygun fiyata kış lastiği nereden bulabilirim?
  • selam.Öncelikle araba konusunda çok bilgisizim.Bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorm.

    3 yıldız ilk arabam olan uno 60s kullanıyorum aldığımdan beri ufak tefek yağ antifiriz gibi en ufak konuda bile sanayiye götürdüm anlamadığımdan.Yıldım kayserideki sanayiciler doymuyor :)) kış mevsimi sabah arabayı ısıtıyım derken marşa bastım araba çalıştı ama gaz almıyor.Gaz teli kopmuştur diye düşündüm ama evim ilçede sanayiye götüemiyorumda usta getiremiyorumda bi arkadaştan yardım istedim.El elin eşeğini bilirsiniz işte...

    neyse sorum şu öncelikle bu sorun gaz teli kopması mıdır yoksa atıp çıkması da olabilirmi?? gaz teli koptuysa internetten sipariş verip getirteceğim gerisinide artık yapabilirsem kendim yapamazsam yine usta bulacağım
    bu durumda hangi yolu izlemeliyim yardımcı olurmusunuz.
  • Arkadaşlar bende birtane 60s var 93 model vites sırasıyla 1 ve 2ye atarken sıkıntı yok, ama her 3 ve 4 atışımda cırtlamalar oluyor. 4 ten 3-2-1 düşerken ve geri viteste sıkıntı yok. bu sorun neden kaynaklı olabilir.(Not: baskı balata yeni) teşekkürler.
  • S.A. ABİLER KARDEŞLER...
    Öncelikle başımdan geçenleri anlatayım..bilenler nolur bi akıl verin..98 model 70 s unom var..arabayı yeni aldım bildiğimiz bi elemandan..Allah var motoru temiz..yürüyen falan da temiz(teeemizdi)(yada hala temiz)...arkadaşlar..1 hafta önce hastane çıkışı geri manevra yapıpdönecektim tam sağ yaptım geriye taktım..taak küütt diye yüksek bi sesle alttan vurdu..tekrar boşa aldım tekrar taktım gene aynısı..boşa aldım.neyse araabayı stop edip arkadaşın arabasıyla çoluğu çucuğu eve attım..geldik arkadaşla bindik öne gidiyor..geri de gidiyor tam sağ tam sol yapmadım korkudan ama şuan gidip geliyor..
    Ama o günden bu yana debriyaja bastıkça her vites değiştirmemde ön alttan takır tukur sesler geliyor..arada sırada takur tukur sesler geliyor..acaba diyorum takozlar salıncaklar falan mı bişey oldu kitledi...yardım istiyorum..hala korkudan tam sağ tam sol yapmıyorum..ALLAH RAZI OLSUN..




  • ferhatgur F kullanıcısına yanıt
    Debriyajı biraz yukarı aldırıp deneyin. Ayarlanması 2 dk sürer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok teşekkür ederim.. ilk fırsatta deniyeceğim.
  • karatech kullanıcısına yanıt
    dediğinizi yaptım ama o da olmadı...
  • 
Sayfa: önceki 341342343344345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.