Şimdi Ara

Nissan yakında Leaf’in daha uzun menzilli versiyonunu çıkaracak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Nissan daha uzun menzil sunan bir Nissan Leaf çıkarmayı planlıyor. Şirketin bu yönde bir hazırlıkta olduğu 2019 model araç fiyatlarının açıklandığı basın bülteninde ortaya çıktı.

     

    Ayrıca Bkz.Volvo sürücüsüz araçlarını İsveç'te test etmek için izin aldı
    Nissan, Cuma günü yaptığı açıklamada 2019 model Leaf elektrikli otomobilinin fiyatını duyurmayı planlanıyordu. Ancak, basın açıklamasının derinlerinde "Gelecekte daha uzun menzilli bir versiyon sunulacak" şeklinde bir cümle vardı.
     

    Menzil önemli ölçüde yükseliyor


    Söz konusu cümlede muhtemelen 60 kWh'lik (standart versiyondan 20 kWh daha fazla) bir batarya paketi ile gelmesi beklenen E-Plus versiyonu kastediliyor. Yeni araç tek şarjla tam 362 km yok yapabilecek. Karşılaştırma yapabilmeniz açısından piyasadaki en yeni nesil Leaf'in 241 km menzil sunduğunu belirtelim.

     

    Aracın 0'dan 100 km/s hıza ulaşma süresi de 8.5 saniyeden 6.5 saniyeye düşecek. E-Plus'ın 50 kW yerine 100 kW DC şarj kapasitesine ve ek bir termal yönetim sistemine sahip olduğu söyleniyor. Nissan, yüksek kapasiteli batarya ile güçlendirilmiş versiyonun ne zaman piyasaya çıkacağını ise açıklamadı.








  • Elektrikli araçlar güzele benziyor. Ne kadar çok çeşit gelirse o kadar iyi ama bu model bizim ülkemize uğrar mı bilemiyorum.

  • İyi hoş da tipleri çok kötü bu elektrikli araçların. Trafikte bile uzaktan hemen anlaşılıyor.
  • Bende hibrit bir araç var. Bu kulaklar neler duydu... "Hamza, gel gel, bah! Araba hiç ses çıkartmıyör" veya "Abi, bunu nerede fişe takıyorsun"...

    Bunları duyduktan sonra bırak elektrikli otomobilleri, diğer bir çok konuda insan umudunu yitirmiyor değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuya gelecek olursak; Nissan Leaf'de aktif batarya soğutma sistemi bulunmuyor, bu yüzden şarj esnasında pilin sıcaklığının artmaması için şarj gücü giderek düşürülüyor ve bataryanın tam dolma süresi uzuyor. Yeni güncelleme ile bu sorunu galiba aşacaklardır.

    Kim için iyi? Elbette ecnebi memleketinde elektrikli araç alacaklar için iyi. Bizi şimdilik pek bağlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.