Şimdi Ara

Microsoft, H&M için moda tavsiyesi veren interaktif bir ayna geliştirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Microsoft, İsveçli giyim markası H&M için müşteri etkileşime girdiğinde otomatik olarak devreye giren konuşma ve yüz tanıma özelliklerine sahip interaktif bir ayna geliştirdi. Ayna, etkileşimde bulunduğu müşterilerin selfiesini de çekebiliyor.

     

    Ayrıca Bkz.Meizu 16'nın posteri cihazın ön tasarımını ve lansman tarihini açığa çıkardı
    H&M'in New York'taki Times Meydanı'nda bulunan amiral gemisi mağazası için tasarlanan ayna moda tavsiyeleri verebildiği gibi karşısındaki müşterinin fotoğrafını çekerek sanal bir moda dergisinin kapağına yerleştirebiliyor. Ayrıca H&M haber bültenine abone olan müşterilere %20'nin üzerinde indirim imkanı sunduğunu da belirtelim.

     


    Microsoft Azure ile oluşturuldu


    Ayna, bulut bilişim platformu Microsoft Azure kullanılarak oluşturuldu. H&M Kuzey Amerika Başkanı Daniel Kulle "H&M'de müşteri deneyimini geliştirmek için sürekli olarak yenilik yapıyoruz. Ses tanıma özellikli harika bir ayna geliştirmek için Microsoft ile birlikte çalıştık. Moda ve teknolojinin müşterilerle etkileşime girmenin yeni yollarını nasıl oluşturduğunu öğrendiğimiz Microsoft ile yaptığımız bu işbirliğinden memnunuz" dedi.

     








  • bende giymek istediğini üstünde gösteriyor zannettim.

  • Aynen ben de karşısına geçiyorsun mağazada ki ürünleri üzerinde gösteriyor sandım. Dergi kapağını yapmak için photoshop bilmek bile lazım değil uygulamalar bile yapar bunları iki tıkla. Ne kadar saçma bir yatırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tam kezbanlara göre

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.