Şimdi Ara

Volkswagen Golf GTI TCR, serinin en hızlısı olacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
1.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Alman üretici Volkswagen, 2016 yılındaki Clubsport Edition 40’tan sonra şimdi de bir başka Golf GTI versiyonu için hazırlıklarını tamamlamak üzere. Golf GTI TCR adını taşıyacak model, güç bakımından GTI Performance ve Golf R arasında kendine yer bulacak. Volkswagen, araçla ilgili birkaç taslak görüntüsü paylaştı.
     

    Her yıl Avusturya’da düzenlenen Wörthersee GTI festivali için duyurulan Volkswagen Golf GTI TCR, trafiğe uygun olarak üretilen şimdiye kadarki en hızlı GTI modeli olacak. TCR yarış arabasının bir versiyonu olan Gofl GTI TCR, 290 beygir güç ve 370 Nm tork üreten üniteye sahip olacak. Üretilen bu güç, ön tekerleklere 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman aracılığıyla iletilecek.

     

    0-100 km/s hızlanma süresi henüz açıklanmayan aracın maksimum hızı 250 km/s olacak. Opsiyonel olarak hız limiti kaldırıldığında ise bu değer 264 km/s’e yükselecek. Karşılaştırmak gerekirse, 310 beygir güç ve 400 Nm tork üreten Golf R modelinin 100 km/s hıza ulaşması 4.6 saniyeyi buluyor. Golf TCR modelinde bu sürenin 4.7-4.8 saniye civarında olacağı düşünülüyor.

     
     

    10 Mayıs Perşembe günü gerçekleşecek olan Wörthersee GTI festivalinde ortaya çıkacak Volkswagen Golf GTI TCR, bu yıl bitmeden satışa sunulmuş olacak.

     








  • Bu aracın 0-100'ü 4.7 falan olamaz, tahminim 5.3-5.8 saniye aralığında olacak.

    Neden mi? Önden çeker klasmanında 275 hp olan Hyundai i30N 6.1 saniye, 245 hp VW Golf GTI Performance ise 6.2 saniye. Buna göre düşünürsek 290 hp GTI ancak sub-5'leri görebilir. DSG'nin katkısı ile biraz daha hızlanacaktır.

    Golf R ise 4 çeker olduğundan ayrı bir mesele.
  • 4.7 falan yapması imkansız.
  • Bu aracın 0-100'ü 4.7 falan olamaz, tahminim 5.3-5.8 saniye aralığında olacak.

    Neden mi? Önden çeker klasmanında 275 hp olan Hyundai i30N 6.1 saniye, 245 hp VW Golf GTI Performance ise 6.2 saniye. Buna göre düşünürsek 290 hp GTI ancak sub-5'leri görebilir. DSG'nin katkısı ile biraz daha hızlanacaktır.

    Golf R ise 4 çeker olduğundan ayrı bir mesele.
  • 290 hp FWD leon cupra 5.8 idi. Bu araba ozel seri falan filan desek max 5.5 olur. 4.8 hayal bir değer. AWD golf R ile karsilastirmak saçmalık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volkswagen mühendisi arge yapmış yıllarca uğraşmış,buraya gelmiş dh zekası yapmamaz edemez.... adam olmaz bu ülke

    edit:banada gelip kimse birşey demesin 2016 Golf R arkadaşımda aylarca bindim + 420 hp Meth+ K04 turbo 2015 Golf GTI ye bindim yine arkadaşımın,bu araba biraz gıdıklasan çok rahat 100-200 9 görür.Önder çeker kalkmaz kafası eskide kaldı Diff. Lock XDS denen şeyler var lastik var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StreamRolleR -- 4 Mayıs 2018; 22:23:22 >
  • 0-100 değerleri çok afaki ama önceki gti'lara göre kayda değer gelişme olmuş. R modeli nasıl gelecek asıl merak konusu o.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmg02 -- 4 Mayıs 2018; 21:44:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    Hocam arge de birr yere kadar, tıpkı fizik kuralları gibii. Günümüz teknolojisi ile önden çeker bi araba için zor değerler bunlar. En azından şu noktada anlaşırız diye düşünüyorum, bu 0-100 performansının devamlı kullanılma potansiyeli yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmg02

    Hocam arge de birr yere kadar, tıpkı fizik kuralları gibii. Günümüz teknolojisi ile önden çeker bi araba için zor değerler bunlar. En azından şu noktada anlaşırız diye düşünüyorum, bu 0-100 performansının devamlı kullanılma potansiyeli yok.
    0-100 zaten bilmeyen kullanıcıyı etkilemek için çıkmış birşey. Gerçek performans arabası ölçümü 100-200 şeklinde yapılıyor .
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    100-200 de 290 bg sınıfındaki diğer araçlar gibi olacak zaten, fazlasını beklemek haksızlık olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Volkswagen mühendisi arge yapmış yıllarca uğraşmış,buraya gelmiş dh zekası yapmamaz edemez.... adam olmaz bu ülke

    edit:banada gelip kimse birşey demesin 2016 Golf R arkadaşımda aylarca bindim + 420 hp Meth+ K04 turbo 2015 Golf GTI ye bindim yine arkadaşımın,bu araba biraz gıdıklasan çok rahat 100-200 9 görür.Önder çeker kalkmaz kafası eskide kaldı Diff. Lock XDS denen şeyler var lastik var
    İyi o zaman değerler açıklanınca birlikte görürüz yapabilmiş mi yapamamış mı
  • Önden çeker bu kadar guclu araba yapmak anlamsiz , devamli patinaja dusecektir
  • Volkswagen Golf GTI TCR, serinin en hızlısı olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Draqonn kullanıcısına yanıt
    4.7yi görünceki ağzımdan çıkan iki kelimeyi buraya yazsam süresiz ban yerim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • jantlar çok cici duruyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 58 bin euro. Porsche cayman Amerika'da 56 bin dolardan başlıyor. Almanya fiyatını göremedim.



    Sizce cayman almak mı mantıklı yoksa golf r mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    4.7 falan yapması imkansız.
    Bunu bilimsel olarak aciklar misin ?



    Bir seye imkansiz diyorsan nedenini biliyorsun demektir. Bekliyorum cevabini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    Subaru mühendisi arge yapmış, bir performans otomobili nasıl olur demiş, simetrik dört tekerden çekiş sistemi kullanmış ki bu Volkswagen gibi önden çekişli kafası ile çalışan dört çeker sistemi değil tamamen simetrik ve tam zamanlı %50/50 tork dağılımı yapan bir sistem kullanmış, o da yetmemiş ben aracın dengesini ve simetrik anlayışını bozmadan motoru nasıl yerleştiririm demiş ve Boxer motor kullanmış, motor aracın merkezinde ve ağırlık merkezi aşağıda konumlandıracak şekilde harika bir yol tutuşa sahip otomobil yapmış ama dh mühendisi gelmiş 20mp telefon 12 mp telefondan daha iyi fotoğraf çeker mantığı ile Golf bu saniyede 100km hıza çıkarmı avukatlığı yapar..

    Ya çıksa ne olur çıkmasa ne olur sonuçta Golf işte Golfff...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    Subaru mühendisi arge yapmış, bir performans otomobili nasıl olur demiş, simetrik dört tekerden çekiş sistemi kullanmış ki bu Volkswagen gibi önden çekişli kafası ile çalışan dört çeker sistemi değil tamamen simetrik ve tam zamanlı %50/50 tork dağılımı yapan bir sistem kullanmış, o da yetmemiş ben aracın dengesini ve simetrik anlayışını bozmadan motoru nasıl yerleştiririm demiş ve Boxer motor kullanmış, motor aracın merkezinde ve ağırlık merkezi aşağıda konumlandıracak şekilde harika bir yol tutuşa sahip otomobil yapmış ama dh mühendisi gelmiş 20mp telefon 12 mp telefondan daha iyi fotoğraf çeker mantığı ile Golf bu saniyede 100km hıza çıkarmı avukatlığı yapar..

    Ya çıksa ne olur çıkmasa ne olur sonuçta Golf işte Golfff...
    öyle bir yazmışsın ki bilmeyen biri subaruyu uzay mekiği, golfü ise at arabası zanneder. boynuz kulağı geçiyor sen farkında değilsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    öyle bir yazmışsın ki bilmeyen biri subaruyu uzay mekiği, golfü ise at arabası zanneder. boynuz kulağı geçiyor sen farkında değilsin.

    Alıntıları Göster
    Hangi kulağa geçmiş? Katalog verilerinden araç kıyaslaması yaparakmı geçmiş? Biz gerçekleri biliyoruz da, asıl sorun sizin gibilerin Golf gibi bir aracı uzay mekiği sanmasıdır yada bir saniye daha erken 100km hıza çıktı diye aracı bi halt sanmasıdır, Golf 3 saniye de 100km hıza çıksa bile asla bir STI mühendisliğine sahip bir araç olmayacak..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    Hangi kulağa geçmiş? Katalog verilerinden araç kıyaslaması yaparakmı geçmiş? Biz gerçekleri biliyoruz da, asıl sorun sizin gibilerin Golf gibi bir aracı uzay mekiği sanmasıdır yada bir saniye daha erken 100km hıza çıktı diye aracı bi halt sanmasıdır, Golf 3 saniye de 100km hıza çıksa bile asla bir STI mühendisliğine sahip bir araç olmayacak..

    Alıntıları Göster
    nürburgring diye bir pisti duydun mu otomotiv uzmanı arkadaşım?

    300 hp Golf MK7 R 8:14:00

    280 hp WRX STi 8:24:00

    senin anlı şanlı impreza 10 sn fark yemiş. hani nerede mühendislik?

    sakın 20 hp'yi bahane etme ve sakın modifiyeli STi'ların sürelerini örnek gösterme.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.