Şimdi Ara

Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
    Geçtiğimiz sene "iPhone ile çekildi" sloganıyla 8-12 yaş aralığındaki 16 yetenekli çocuğu iPhone 7 kamerasının arkasına oturtan Apple, bu sene ise 15 çocuğun kendi yaratıcılıklarıyla ortaya çıkardığı 16 otoportre ile 23 Nisan coşkusuna ortak oluyor. 
     
    Yayınladığı reklam filmlerinde Apple Pencil'ın iPad ile olan uyumuna dikkat çeken Cupertino merkezli teknoloji devi, "iPad’in gücü ve kullanım kolaylığı, Apple Pencil’ın çok yönlülüğü ve 15 çocuğun sınırsız yaratıcılığı birleşince, ortaya 16 olağanüstü otoportre çıktı. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı çocukların yarattığı bu harika resimler ve filmlerle kutlayalım." açıklamasında bulundu. Aşağıda yer alan galeriden küçüklerin çizmiş olduğu resimlere göz atabilirsiniz. 
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
    Apple, 23 Nisan'a özel 5 yeni reklam filmi yayınladı
     

    Apple 23 Nisan özel reklamları








  • Bu ilk video eğer 13 yaşında birinin ses tonuysa , ben de hiç bir şey bilmiyorum
    Eleştirel bir bakış açısıyla yazdığım bir yorumdur bu .
  • TheMarjinaLs kullanıcısına yanıt
    hocam eleştiriniz açık bir biçimde görülebiliyor zaten neden belirtme gereği duydunuz
  • Çok akıllıca reklam bunlar, adamlar çağ atlatıyor

  • Anlaşılan satışlar çok düşük. Apple gibi kullanıcısına değer vermeyecen müşteri düşmanı bir firma bu kadar düştüyse kimse yüzüne bakmıyor demekki.

  • Güzel reklam olmuş. Valla kim ne derse desin Apple'dan şaşmam arkadaş. Daha geçen ay IphoneX'in ekranında yeşil bir çizgi belirdi ışın kılıcı gibi. Servise verdim 1 hafta sonra sıfır yeni IphoneX ile değiştirdiler. Birkaç sefer düşmüştü, sağında solunda çizikler vardı sağ olsunlar 5 ay sonra sıfırlandı telefon Helal olsun Apple adam gibi firma. Müşterisine de it gibi hizmet ediyorlar afedersin. Türkiyedeki en iyi müşteri hizmeti Apple'da. Arıyorsun bir derdin olduğunda adamlar bir tarafını yırtıyorlar yardımcı olabilmek için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leipold

    Güzel reklam olmuş. Valla kim ne derse desin Apple'dan şaşmam arkadaş. Daha geçen ay IphoneX'in ekranında yeşil bir çizgi belirdi ışın kılıcı gibi. Servise verdim 1 hafta sonra sıfır yeni IphoneX ile değiştirdiler. Birkaç sefer düşmüştü, sağında solunda çizikler vardı sağ olsunlar 5 ay sonra sıfırlandı telefon Helal olsun Apple adam gibi firma. Müşterisine de it gibi hizmet ediyorlar afedersin. Türkiyedeki en iyi müşteri hizmeti Apple'da. Arıyorsun bir derdin olduğunda adamlar bir tarafını yırtıyorlar yardımcı olabilmek için
    Şimdi birisi çıkıp "5 bin tl verdin tabi iyi hizmet verecek" diyecek.

    Ona bakarsanız Samsung'un S9 Plus model telefonu 5 bin tl ama servisi Apple'ın yanından geçemez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    Şimdi birisi çıkıp "5 bin tl verdin tabi iyi hizmet verecek" diyecek.

    Ona bakarsanız Samsung'un S9 Plus model telefonu 5 bin tl ama servisi Apple'ın yanından geçemez.

    Alıntıları Göster
    Valla kim ne derse desin. Sakıp Sabancı'nın da zamanında söylediği anonim bir laf vardır. "Ucuz mal alacak kadar zengin değilim" der. Bende öyleyim. Allah'a şükür kendim ve sevdiklerim için harcadığım paraya bir saniye içim sızlamaz. Saat, telefon, notebook, araba, kıyafet. Bunlar önemli şeyler. Zaten imkanların el verdiği müddetçe kendin için harcadığın lüks aslında kendine yatırımıdır insanın. Ne kadar presentable olursan işinde de hayatında da o kadar başarılı olma şansın artar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leipold

    Güzel reklam olmuş. Valla kim ne derse desin Apple'dan şaşmam arkadaş. Daha geçen ay IphoneX'in ekranında yeşil bir çizgi belirdi ışın kılıcı gibi. Servise verdim 1 hafta sonra sıfır yeni IphoneX ile değiştirdiler. Birkaç sefer düşmüştü, sağında solunda çizikler vardı sağ olsunlar 5 ay sonra sıfırlandı telefon Helal olsun Apple adam gibi firma. Müşterisine de it gibi hizmet ediyorlar afedersin. Türkiyedeki en iyi müşteri hizmeti Apple'da. Arıyorsun bir derdin olduğunda adamlar bir tarafını yırtıyorlar yardımcı olabilmek için
    Telefona 7bin bayıldıktan sonra bir zahmet iyi hizmet versinler. Hatta sizi güle oynaya da karşılasınlar
    Huawei telefonu evden alıp eve getiriyor. Samsung da kronik sorunda 2 güne yeni telefon veriyor. Daha aldığınız saatte randevuya gelmeyen servise servis demeyin. Bir de bir tarafını yırtıyorlar yardımcı olabilmek için demişsiniz Apple olduğundan eminsiniz bunun di mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerim5100

    Telefona 7bin bayıldıktan sonra bir zahmet iyi hizmet versinler. Hatta sizi güle oynaya da karşılasınlar
    Huawei telefonu evden alıp eve getiriyor. Samsung da kronik sorunda 2 güne yeni telefon veriyor. Daha aldığınız saatte randevuya gelmeyen servise servis demeyin. Bir de bir tarafını yırtıyorlar yardımcı olabilmek için demişsiniz Apple olduğundan eminsiniz bunun di mi

    Alıntıları Göster
    Apple müşteri hizmetleri gayet profesyonel bir şekilde ilgilendi bugüne kadar. 4000 lira vermişim ya da 7000 lira vermişim bir telefona. Bunlar benim için önemli olmayan şeyler, rahatlık konfor ve tarz daha önemli. %50 si zaten vergi o paranın. Geri kalanın %50'nin yarısı teknoloji yarısı prestij olan marka bedeli.

    Müşteri hizmeti konusunda Apple merkezde çalışanlar bildiğim kadarı ile müşterilerden gelen anketler doğrultusunda prim sistemi ile çalışıyorlar. Bu nedenle hizmet kalitesi çok yüksek. Apple merkez ile sadece bu son olayda 3 sefer telefonla görüşmek zorunda kaldım.

    1- Çok kibar ve saygılılar hatta aşırı diyebilirim.
    2- Çok ilgililer, sorunu çözmek ya da benim sorularıma cevap vermek için ellerinden geleni yapıyorlar. Mesela Zorlu'ya gitmeden oradaki merkezden randevumu aldı,telefonu hangi gün nereye bırakmam gerektiğini söyledi. Tahmini tamir süresini verdi ve hepsi swisswatch gibi tıkır tıkır işledi.
    3- Görüşmenin sonunda anket gönderiyorlar ve çok rica ediyorlar doldurmam için. Bu da o prim sistemi hakkında duyduklarımı doğruluyor, bir nevi feedback alıyorlar her müşteriden.

    İsteyen hıwei kullanır, isteyen samsung nokia. Sizin başınıza Apple müşteri hizmetleri ile ilgili kötü şeyler gelmiş olabilir, benim her işim düştüğünde yüksek kaliteli hizmet verdiler haklarını yiyemem.




  • bana 23 nisan reklamı verme, bana 23 nisanda yüzde 23 indirim ile gel Apple

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leipold

    Apple müşteri hizmetleri gayet profesyonel bir şekilde ilgilendi bugüne kadar. 4000 lira vermişim ya da 7000 lira vermişim bir telefona. Bunlar benim için önemli olmayan şeyler, rahatlık konfor ve tarz daha önemli. %50 si zaten vergi o paranın. Geri kalanın %50'nin yarısı teknoloji yarısı prestij olan marka bedeli.

    Müşteri hizmeti konusunda Apple merkezde çalışanlar bildiğim kadarı ile müşterilerden gelen anketler doğrultusunda prim sistemi ile çalışıyorlar. Bu nedenle hizmet kalitesi çok yüksek. Apple merkez ile sadece bu son olayda 3 sefer telefonla görüşmek zorunda kaldım.

    1- Çok kibar ve saygılılar hatta aşırı diyebilirim.
    2- Çok ilgililer, sorunu çözmek ya da benim sorularıma cevap vermek için ellerinden geleni yapıyorlar. Mesela Zorlu'ya gitmeden oradaki merkezden randevumu aldı,telefonu hangi gün nereye bırakmam gerektiğini söyledi. Tahmini tamir süresini verdi ve hepsi swisswatch gibi tıkır tıkır işledi.
    3- Görüşmenin sonunda anket gönderiyorlar ve çok rica ediyorlar doldurmam için. Bu da o prim sistemi hakkında duyduklarımı doğruluyor, bir nevi feedback alıyorlar her müşteriden.

    İsteyen hıwei kullanır, isteyen samsung nokia. Sizin başınıza Apple müşteri hizmetleri ile ilgili kötü şeyler gelmiş olabilir, benim her işim düştüğünde yüksek kaliteli hizmet verdiler haklarını yiyemem.


    Alıntıları Göster
    İlk defa sana katılıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leipold

    Apple müşteri hizmetleri gayet profesyonel bir şekilde ilgilendi bugüne kadar. 4000 lira vermişim ya da 7000 lira vermişim bir telefona. Bunlar benim için önemli olmayan şeyler, rahatlık konfor ve tarz daha önemli. %50 si zaten vergi o paranın. Geri kalanın %50'nin yarısı teknoloji yarısı prestij olan marka bedeli.

    Müşteri hizmeti konusunda Apple merkezde çalışanlar bildiğim kadarı ile müşterilerden gelen anketler doğrultusunda prim sistemi ile çalışıyorlar. Bu nedenle hizmet kalitesi çok yüksek. Apple merkez ile sadece bu son olayda 3 sefer telefonla görüşmek zorunda kaldım.

    1- Çok kibar ve saygılılar hatta aşırı diyebilirim.
    2- Çok ilgililer, sorunu çözmek ya da benim sorularıma cevap vermek için ellerinden geleni yapıyorlar. Mesela Zorlu'ya gitmeden oradaki merkezden randevumu aldı,telefonu hangi gün nereye bırakmam gerektiğini söyledi. Tahmini tamir süresini verdi ve hepsi swisswatch gibi tıkır tıkır işledi.
    3- Görüşmenin sonunda anket gönderiyorlar ve çok rica ediyorlar doldurmam için. Bu da o prim sistemi hakkında duyduklarımı doğruluyor, bir nevi feedback alıyorlar her müşteriden.

    İsteyen hıwei kullanır, isteyen samsung nokia. Sizin başınıza Apple müşteri hizmetleri ile ilgili kötü şeyler gelmiş olabilir, benim her işim düştüğünde yüksek kaliteli hizmet verdiler haklarını yiyemem.


    Alıntıları Göster
    Yani ben hem yaşadığımı hem de gördüğümü bilirim.
    *Hiçbir zaman randevu vaktinde gelmediler.
    *Her seferinde "Burada tek siz yoksunuz" misali bir laubalilikle herşeyi geçiştiriyorlar.
    *En ufak kusurda faturayı müşteriye kitleme peşindeler. Çerçevedeki iki ezikten sebep ekrandaki arızanın suçu arkadaşımmış gibi gösterip çocuğa 1500TL kitlediklerine bizzat şahit oldum.
    *Müşteriye saygıları tamamen alınan ürünün fiyatına bağlı. Daha adam gibi muamele gören iP6/6S, Macbook Air vs. sahibi görmedim.
    O yüzden "şarjım bir günü çıkarmıyor diye yenisini verdiler" hikayesini bir kenara bırakırsak az önce de dediğim gibi pahalı bir ürün (MB Pro, iPad Pro, iPX vs.) almadığınız sürece her daim masrafı size kitliyorlar ve öyle hızlı falan da değiller. Diğer markalarda en azından her ürüne aynı muamele gösteriliyor. Apple'ın bu konuda aşırı hiyerarşik çalıştığı bir gerçek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leipold

    Apple müşteri hizmetleri gayet profesyonel bir şekilde ilgilendi bugüne kadar. 4000 lira vermişim ya da 7000 lira vermişim bir telefona. Bunlar benim için önemli olmayan şeyler, rahatlık konfor ve tarz daha önemli. %50 si zaten vergi o paranın. Geri kalanın %50'nin yarısı teknoloji yarısı prestij olan marka bedeli.

    Müşteri hizmeti konusunda Apple merkezde çalışanlar bildiğim kadarı ile müşterilerden gelen anketler doğrultusunda prim sistemi ile çalışıyorlar. Bu nedenle hizmet kalitesi çok yüksek. Apple merkez ile sadece bu son olayda 3 sefer telefonla görüşmek zorunda kaldım.

    1- Çok kibar ve saygılılar hatta aşırı diyebilirim.
    2- Çok ilgililer, sorunu çözmek ya da benim sorularıma cevap vermek için ellerinden geleni yapıyorlar. Mesela Zorlu'ya gitmeden oradaki merkezden randevumu aldı,telefonu hangi gün nereye bırakmam gerektiğini söyledi. Tahmini tamir süresini verdi ve hepsi swisswatch gibi tıkır tıkır işledi.
    3- Görüşmenin sonunda anket gönderiyorlar ve çok rica ediyorlar doldurmam için. Bu da o prim sistemi hakkında duyduklarımı doğruluyor, bir nevi feedback alıyorlar her müşteriden.

    İsteyen hıwei kullanır, isteyen samsung nokia. Sizin başınıza Apple müşteri hizmetleri ile ilgili kötü şeyler gelmiş olabilir, benim her işim düştüğünde yüksek kaliteli hizmet verdiler haklarını yiyemem.


    Alıntıları Göster
    hocam brak trol besleme, muhatap bile alma, o zavalli her Apple konusuna girer, trollugunu yapar, kemik atan olmazsa cikar, boyle boyle pos kasar zavalli ezik trol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hareketliperde

    bana 23 nisan reklamı verme, bana 23 nisanda yüzde 23 indirim ile gel Apple
    cocuklara yapar belki, o zaman yasiniz tutuyorsa alirsiniz.
  • Bazı İnsanlar gerçekten ilginç. Sanki kendilerinin böyle bir projesi varmışta ellerinden apple çalmış gibi.. şirket batsa mutlu olacaklar. Anlamadım bu nasıl ezikliktir? Pahalıysa almayıverirsin, alandan sanane?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leipold

    Güzel reklam olmuş. Valla kim ne derse desin Apple'dan şaşmam arkadaş. Daha geçen ay IphoneX'in ekranında yeşil bir çizgi belirdi ışın kılıcı gibi. Servise verdim 1 hafta sonra sıfır yeni IphoneX ile değiştirdiler. Birkaç sefer düşmüştü, sağında solunda çizikler vardı sağ olsunlar 5 ay sonra sıfırlandı telefon Helal olsun Apple adam gibi firma. Müşterisine de it gibi hizmet ediyorlar afedersin. Türkiyedeki en iyi müşteri hizmeti Apple'da. Arıyorsun bir derdin olduğunda adamlar bir tarafını yırtıyorlar yardımcı olabilmek için
    Kesinlikle katılıyorum. Ben de iPhone 7 kullanıyorum ve çok memnunum, kulaklığım bozulmuştu servise vermiştim ve adamlar sıfır ürün göndermişti.

    Apple'dan şaşmamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leipold

    Güzel reklam olmuş. Valla kim ne derse desin Apple'dan şaşmam arkadaş. Daha geçen ay IphoneX'in ekranında yeşil bir çizgi belirdi ışın kılıcı gibi. Servise verdim 1 hafta sonra sıfır yeni IphoneX ile değiştirdiler. Birkaç sefer düşmüştü, sağında solunda çizikler vardı sağ olsunlar 5 ay sonra sıfırlandı telefon Helal olsun Apple adam gibi firma. Müşterisine de it gibi hizmet ediyorlar afedersin. Türkiyedeki en iyi müşteri hizmeti Apple'da. Arıyorsun bir derdin olduğunda adamlar bir tarafını yırtıyorlar yardımcı olabilmek için
    hocam iyi guzel telefon ama çok pahalı değilmi? bende iphone x almak yerine;

    1) enduro motosiklet (150cc xtreme max)

    2) asus i5 6200 laptop

    3) gtx 960 lı i5 islemcili masaustu

    4) xiaomi mi 6 128gb-6gb

    şeklinde teknolojik set topladim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Kesinlikle katılıyorum. Ben de iPhone 7 kullanıyorum ve çok memnunum, kulaklığım bozulmuştu servise vermiştim ve adamlar sıfır ürün göndermişti.

    Apple'dan şaşmamak lazım.

    Alıntıları Göster
    Ben zamanında aldığım G2 ile 3 kere kulaklık değişip 1 pil yenilettim. Bu Apple’ın kalitesini göstermez, general mobile bile olsa o kulaklığı değişmek zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Ben zamanında aldığım G2 ile 3 kere kulaklık değişip 1 pil yenilettim. Bu Apple’ın kalitesini göstermez, general mobile bile olsa o kulaklığı değişmek zorundalar.

    Alıntıları Göster
    Bekle zorundalar.

    Sen git bakalım Samsung'a acaba değişim yaparlar mı, THH'ye başvuru yapıp sonuç almadan Türkiye'de Apple'dan başka kolay kolay kimse değişim yapmaz. İnsanları yanlış yönlendirmeyi bırakın artık.

    Kaldı ki o leş gibi kameraya sahip plastik takoza bırakın da versinler 15 lira etmeyecek dandik kulaklığını...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.