Şimdi Ara

Yeni Renault Captur, hibrit motorla gelebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

    Otomobil üreticileri, yasaklar nedeniyle dizel motorlu araç üretmekten vazgeçerken, yavaş yavaş hibrit motorlu versiyonları yelpazesine dahil ediyor. Son gelen haberlere göre, Renault’un ikinci nesil Captur modelinde de plug-in hybrid ünite kullanılacak.
     

    Fransız L’argus sitesinin haberine göre, 2019 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtılması muhtemel olan ikinci nesil Renault Captur crossover'ın motor seçenekleri arasına hibrit de dahil edilebilir. Bunun yanı sıra, Fransız şirketin 1.3 litre TCe motoru baz alan üç silindirli 1.0 litre motor kullanacağı da gelen haberler arasında.

     

    Renault dizel yasaklarından korkmuyor 

    Özellikle Avrupa’daki yasaklar nedeniyle üreticiler birer birer dizel motorları yelpazesinden çıkarıyor. Ancak Renault’un bu yasaklarla ilgili bir endişesi yok. Fransız üretici, yeni nesil araçlarını dizel motor seçeneğiyle sunmaya devam edecek. Dolayısıyla, güncel Captur’un mirasçısında da 1.5 litre dCi seçeneği varlığını koruyacak.

     

    Gelecek Renault Clio ve Nissan Juke modelleriyle birlikte yeni CMF-B platformu üzerine inşa edilecek 2020 model Captur, genişleyen aks mesafesi sayesinde daha ferah bir yaşam alanı ve bagaj kapasitesine sahip olacak.

     
     

    Yeni nesil Renault Captur’un daha gelişmiş bir bilgi-eğlence sistemine sahip olarak satışa sunulacağı da gelen bilgiler arasında. Nissan Juke ile birlikte tanıtılması muhtemel olan yeni Captur’un seviye 2 otonom yeteneği kazanacağı da söyleniyor. Ancak, doğrulanmış bir bilgi olmadığı için bunun sadece bir söylentiden ibaret olduğunu belirtmek gerekiyor.

     

    İkinci nesil Renault Captur modelinin 2020 yılının ilk çeyreğinde satışa sunulacağı düşünülüyor.








  • Kadjara göre sönük bir model

  • capturu seviyorum çizgileri güzel bir araç ve kaliteli hissiyatı da var ama şuna niye 1.0 ya da 1.3 dizel turbo hybrid koymuyorlar anlamış değilim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeratul87

    Kadjara göre sönük bir model

    Haliyle...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khytr89

    capturu seviyorum çizgileri güzel bir araç ve kaliteli hissiyatı da var ama şuna niye 1.0 ya da 1.3 dizel turbo hybrid koymuyorlar anlamış değilim.

    kardeş sen olayı yalnış anlamışsın. dizel fazla NOx salınım yaptığı için avrupada dizel yasaklanıyor sen dizel+hibrit diyorsun. istediği kadar euro 6 olsun mazotun kirleticiliği fazla.
  • DCİ kalkarsa reno biter zaten.
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Dci kalksa bile hiçbir şey olmaz. Renault elektrik ve hybride yeterli yatırımı yapıyor.



    Ayrica benzinli Tce motorlarida gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • predator93 kullanıcısına yanıt
    Sanki bunca yildir bilinmiyor muydu.. ayrica 5dk yakit doluyla 1000km giden dizel bir arac oldugu surece kimse 5 saat sarjla 300km yi goze almadigi icin insanlarin kanlarina girmeye calisiyorlar ki arac satisi olsun (abd sirketi teslanin cikisindan sonraya denk gelmesi de manidar).. eger abd cevreye gercekten duyarli oldugu icin emisyon konusunu tepeye cikardigini saniyorsan yaniliyorsun adamlar kyoto sozlesmesini fesh etti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 31 Mart 2018; 23:17:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    DCİ kalkarsa reno biter zaten.

    reno hiçbir zaman bitmez işembeyi kübradan sallamayın.motor konusunda hiç bir dönem kimseyi üzmemiştir bu işinde üstadlarındandır motor konusunda konuşuyorum.
  • Ek olarak mercedes e300 cdi bluetech hybrid modeliyle deniz geçişi hariç tek depoyla afrikadan ingiltereye yol kat edilmiş durumda.



    Ayrica aciklayici olmalari lazim. Benim arabam dizel ve 100km de ortalamasi 3.7 litre + benim arabanin benzinlisi 100km de 9 litre yakiyor yani 2 katindan fazla. Km basina dustugu emisyon degeri goz onune alinmali. Hybrid ile dizel birlesirse ve b c segmentine inerse harika seyler ortaya cikacaktir mercedesinde yaptigi gibi.



    Ama tabii cevre kimsenin umrunda degil. Elektirikli arabaya binen guya cevreci adam o kimyasal bataryanin geri donusumunu , onu gectim dolumuyla ilgili ne kadar nukleer santral acildigini, ekolojik dunyayi katleten ruzgar enerjisi tribunu yapildigini nerden bilecek ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıl 2020 Renault; "Dizel seçeneği de varlığını sürdürecek."

    Edit: Hala yorumlarda pil teknolojisinin 2018 şartlarında kalacağını düşünen, gelişeceğini aklına getiremeyen var ciddi ciddi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerbuyucu -- 1 Nisan 2018; 1:33:0 >
  • Ahan buldum yine rüzgar türbinleri zararlı diyenleri sizin gibiler gidip tavsanlaro öldürüp ruzgar türbinlerinin önüne atıyorlar yurt dışında madem tatli canlilarin ekolojik dengesini düşünüyorsun fuel oil veya doğal gaz elektrik santralleri kuralım dahada zehirlenelim ha ayrica bunları besleyecek kaynaklarıda taş kirma yontemiyle çıkaralım yer alti suları kirlensin ha ayrica yetmedi bu tas kirma yada Normal petrol çıkarma yöntemini o güzel nükleer santral, fuel oil ve doğal gaz elektrik uretim tesisleriyle elektrik verelim. Ha evet zararı var rüzgar türbinlerinin fakat acaba su saydığım petrol yada doğalgaz çıkarma yontemleri ve bunları besleyecegin elektrik kaynagi ile daha cok zarar veriyorsun bu canlılara ayrica tanker kazalarini eklemedim ve yıllık petrol ve doğalgaz cikarmak icin gereken elektrik miktarinin elektrikli arabalari milyarlarca km yol katetmesini sağladığındanda bahsetmedim. Elektrikli arabada en cok yakan dediğimiz Tesla Model S 100 km de 2 litre benzin kadar enerji harciyor en verimli dediğimiz Model 3 ise 1.30 lt benzin kadar enerji harciyor bunuda belirtmek isterim petrol lobisinin para basarak yazdırdığı haberlerde füzyon enerjisi Helyum sayesinde etrafı kirletiyor deseler inanacak duruma gelmişsiniz yazık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 1 Nisan 2018; 1:28:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O arka görünümdeki o korkunçluk, o gözleri kör edici çirkinlik, o çirkinlik ötesi arka görünüm... Aman Allah'ım bu ne hakikatten ya?

  • Önce şu arka frenleri disk fren yapsınlar sonra hybrid motor seçeceği eklesinler
    kampana frenler dacia ve captur un kalitesini daha uzaktan belli ediyor

  • alpikom A kullanıcısına yanıt
    sen sallarken sorun yok yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    DCİ kalkarsa reno biter zaten.

    DCİ üretir. Avrupa yerine bize ve diğer 3. dünya ülkelerine ihraç yapar.
  • Hibrit deyince ilk akla gelen Toyota'dır. Toyota neden dizel hibrit yapmadı?

    Mesela Peugeot, dizel hibrit ünite yaptı ama üretimine devam etmedi.

    Bunların nedenini iyi irdelemek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zehir oranini yukselten zaten senin savundugun elektirikli arabalar. 21.yy de olabiliriz ama hala elektirik kesintisi oluyor, hayatimizdaki butun cihazlar elektirikli. Daha cok elektirik icin dogalgazdan komurden elektirik elde edilecek sence guzel bir sey mi ? Euro standardindaki motorlardan daha yuksek bir kirlilik saglayacagi asikar.



    Ben elektirikli arabalara karsi degilim tabii ki kagit ustunde guzel ama alt yapi ve ust yapi hazir degil. Gunesten gelen isinlari ne zaman yuksek verimlilikte kullanabileceksek o zaman uretilsin.



    Ruzgar enerjisini de bana savunmayin tum raporlar universite arastirmalari ortada. Hic bir sey arastirmadan hemen petrol lobicisi yaptin ya benim gibi bisiklet sever adami helal olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khytr89

    Zehir oranini yukselten zaten senin savundugun elektirikli arabalar. 21.yy de olabiliriz ama hala elektirik kesintisi oluyor, hayatimizdaki butun cihazlar elektirikli. Daha cok elektirik icin dogalgazdan komurden elektirik elde edilecek sence guzel bir sey mi ? Euro standardindaki motorlardan daha yuksek bir kirlilik saglayacagi asikar.



    Ben elektirikli arabalara karsi degilim tabii ki kagit ustunde guzel ama alt yapi ve ust yapi hazir degil. Gunesten gelen isinlari ne zaman yuksek verimlilikte kullanabileceksek o zaman uretilsin.



    Ruzgar enerjisini de bana savunmayin tum raporlar universite arastirmalari ortada. Hic bir sey arastirmadan hemen petrol lobicisi yaptin ya benim gibi bisiklet sever adami helal olsun

    Hayir iste olayı anlamiyirsunuz petrol turevi seylerden uzaklastikca verimsiz olan seylerin verimi artacak örneğin son yillarda gunes paneli talebinde patlama oldu elektrikli araba alan güneş panelide almak istiyor bu sayede güneş paneli fiyatları düştü ve daha cok arastirma yapıldı bu konu hakkında arastirma yaparsaniz cikttan 30 yil sonra %16 dan sadece %17 verimlilige ulastigini ama sadece su son 5 senede %18 den %23 verimlilige ulaştılar ben zaten yazdigim yazıda ruzgar panelinin zararsiz oldugundan bahsetmedim petrol cikarma ve petrol cilarilirken harcanan enerjinin ruzgar türbinlerinden daha cok zarar verdiginden bahsettim cevreyi daha az kirleten pillerde geliştiriliyor merak etmeyin petrol sirketleri ayakta kalabilmek icin çevreci şeylere yatirim yapmaya basladilar talep arttikca daha az cevreye zarar gelecektir fakst sunu unutmamak gerek tum insanlar elektrikli toplu tasima araçları ve bisiklet kullansa sizin gibi cevre kirliliği denen bir problemde kalmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.