Şimdi Ara

Uber, yaşanan saldırı olayları sonrası kullanıcı sayısını 5'e katladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
3.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
40 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Son haftalarda İstanbul’da taksiciler ve Uber arasındaki gerilim gittikçe tırmandı. Öyle ki taksicilerin Uber sürücülerine yönelik saldırıları gittikçe şiddetini yükseltti. Ancak görünen o ki bu durum Uber’e yaradı. Yaşanan her bir üzücü olayın ardından Uber kullanıcıları hatırı sayılır bir şekilde artış gösterdi.
     

    Taksiciler ve Uber arasındaki tansiyon bir türlü düşmezken, yaşanan bu üzücü olayların iki tarafı da etkileyen sonuçları oldu. Düzenlenen saldırılar ve yapılan açıklamalar sonrası taksici cephesinde plaka fiyatlarının 100 bin lira civarında gerilediği görüldü. Uber tarafında ise büyük bir patlama etkisi yarattı.

     
     
     

    Rakam 5'e katlandı 

    7 Mart tarihinde taksicilerin Uber sürücüsüne saldırdığı olaydan sonra geçen 10 günlük süre içerisinde her bir saldırıdan sonra bu hizmeti kullananların sayısında büyük artış oldu. 6 Mart tarihinde Uber’in iOS ve Android telefonlara indirilme sayısı 5 bin iken, saldırıların başladığı 7 Mart’tan itibaren bu rakam 5’e katlanarak 24 bin 500’e ulaştı.









  • "Keskin sirke küpüne zarar" diye boşuna dememişler atalarımız.

    beter olun sarılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackLead -- 21 Mart 2018; 13:44:8 >
  • Ben demiştim demek istemiyorum ama, ben demiştim





    Uber, yaşanan saldırı olayları sonrası kullanıcı sayısını 5'e katladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunuda siyasete çevirdiler ya pes
  • Cahil oldukları için bu duruma şaşırıp anlamayacaklardır. Yazık az eğitimli olsalar zaten mal mal saldırmak yerine kendilerini geliştirmeye örnek olmaya çalışırlar. Ama yok ayaklanırlarmış, etrafı yakıp yıkarlarmış. Haa taş devrinde yaşıyorduk biz de. Böyle mağara insanları ve bunların bulunduğu sektörler tarihten bir bir silinecek. Hayır ne acı ki savunabileceğimiz yerli bir sektör değiller. Yakın bile değiller hani az yakın olsalar yine insanlar yerliyi tercih eder. İşin kötüsü yarın öbür gün bu sektördekiler yani bu kafadakiler ya köşe başı çevirip otopark mafyacılığı oynar ya eli bıçaklı minibüsçü falan olur ya da kenarda köşede tinerci olur yani yine bizim başımıza bela olurlar.

  • Taksi şöförlerinin plaka sahiplerine kulluk yapması yüzünden oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beter olsun taksici mafyası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende taksiye binme huyu yoktur ancak özel araba çogunlukla trafikteyim bu taksiciler trafikte adamı kanser eder biri aniden önüne gecer öbürü önünde yavaş gider yada ani frenleme yapar bu taksicilere hükümet el atması lazım çok egitimsizler her çakal çukalı taksici yapmışlar
  • Güzelll

  • Sabah servisi kaçırdığım için Uber çağırdım. Taksinin 40 lira yazdığı yere 27 liraya geldim. Üstelik taksicilerin “karşıya geçemem yaa” geyiğini de çekmemiş oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dış kapının iç mandalı kullanıcısına yanıt
    Çok doğru bir tespit yapmışsınız hocam tebrik ederim
  • Ben de indirenler arasındaydım ama bulunduğunuz bölgede(Kocaeli izmit) hizmetimiz yok deyince sildim geri...

  • klasik bir söz olan

    reklamın iyisi kötüsü olmaz diyerek cümleye başlayım

    taksiciler veya dolmuşlar... veya kamyoncular.. kimse kusura bakmasın.. bunların bu kadar kötü bir şöhrete kavuşmasında en önemli etken kullanım şekli ve süreci.
    dolmuşçular...
    son dönemde dolmuşçular hem indirmek hemde yeni yolcu almak için mümkün mertebe durak harici durmamaya gayret ediyor dicem.. ama bu sadece kaba bir yorum
    ama asıl sorun duraktan kalktıktan 50m bile gitmeden dur ben burda ineceğim diye tutturanlar.
    dolayısı ile adamların sen işine saygı göstermediğin için adamlar da her türlü rezaleti veya aşırı dolu yolcu almayı mübah görüyor

    taksiciler konusunda.. kimse kusura bakmasın... toplu taşıma araçlarında bağıra bağıra o telefon konuşanlar.. yanındaki ile dedikodu yapanlar.. bitmeyen iş stres dertleri ve olmadık hikayeler ile etrafındakileri rahatsız edenler.. bu kesim maalesef susmuyor arkadaş... dolmuşda da aynı sorun..


    sorunun asıl kaynağı.. biz birbirimize saygı göstermiyoruz.. kim kendi hakları nerde bitiyor başlıyor bilmediği için.. sürekli karşısındakinin haklarına tecavüz etmeyi domuzdan kıl koparmak olarak algıladığı için... domuzun kendisi de kılı da ne kadar helal ayrı bir konu..... bu süreç bitmez.

    kamyoncu konusu ise bambaşka.

    herkes az çalışıp çok aşırı fazla kazanma derdinde.. başkasının çalışmasında kazancında gözü var.

    hani bir dönem iyi bilir.. Alman usulü... bunu Türk adetlerine göre çok kaba buldular ama şimdi bir yere gidiliyor.. herkes kendi hesabını ödemediği gibi başkasına diğer hesapları da yıkma derdine giriyor.. bulunca bir efendi birini.. kastırrrrr.....

    medeni dediğimiz şehir hayatı ilerledikçe ve yaşam İstanbulda henüz 24 saat değil ama yakın... 24 saatlik bir şehir sürecine binince hem taksi hemde metro gibi sistemler daha da önemli olacak...

    istanbul da marmaray kullanıcıları bilir.. 23.40 da biter sefer.. dolayısı ile karşıya gidecek olanlar farklı güzergahları veya eski klasik saat 1-2 ye kadar olan gemi seferleri veya sarı dolmuşları bulmak zorunda.. oda her yerde yok... daha çok taksim/beşiktaş üzeri bulmak zorundasınız.

    taksi ücreti az fazla.. pek fazla kullanmadığım için bilmem ama metrobüs para iadesi çok kötü.. eleman aktarmalı ilk durak son durak arası 3.85 e gidiyor.. ben cevizlibağ a para iadesi ile 3,5 liraya... dolayısı ile bu maliyet sorunu genelde var..

    dolmuş da ilk ve son durak arası 2,5 lira... ben yolun yarısını bile gitmiyorum 2,4 istiyor dolmuşcu... kafayı yememek elde değil..

    bunun çözümü topluca müracaatlar ve birleşik şikayet konusu.. olmadıkça çözüm olmaz.




  • Taksicilerin böyle şeyler yapabileceğine inanıyoruz zaten toplum olarak, ama burdan fayda sağlayan UBER oldu. Saldırı olaylarının perde arkasında UBER'in olma ihtimali nedir sizce? (sadece bir düşünce)

  • 24k yetmez, 240.000 olsun 2 milyon olsun! Beter olsun sari teroristler!
  • ez prim, sarı taksiye teşekkür borçlusun ubercim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: varevolverine

    Taksicilerin böyle şeyler yapabileceğine inanıyoruz zaten toplum olarak, ama burdan fayda sağlayan UBER oldu. Saldırı olaylarının perde arkasında UBER'in olma ihtimali nedir sizce? (sadece bir düşünce)

    Uberden once taksiler superdi zaten mis kokuyordu. TAksici abilerin de hepsi cok saygiliydi 4-5 dil bilen insanlardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beter olsunlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uber soforlerinin taksi soforlerinden cok mu fakı var zan ediyorsunuz adamlar aynı .
    Uberi farklı kılan adam oyle bir program yazmıskı hem musteriyi hemde soforunu kolluyor ve takip ediyor aynı zamanda işi de baya kolaylastırıyor..
    Boylelikle herkes memnun.Bu arada Taksiciler esnaf odası ne işe yararki.. Yapılması gereken taksiciler içinde uber tarzı bir program yapmak..yada bi şeklide uberle anlaşıp kendilerinide sisteme entegre etmek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El_domingo -- 21 Mart 2018; 15:28:8 >
  • Komplo teorilerine başlayalım bazı olaylarda taksiciler görünüyor bazı olaylarda taksi yok. Taksi olamayanlari uber kendi yaptırmış olabilir. İşlerine yarayacak diye.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.