Şimdi Ara

Cep telefonu ve internet faturasındaki iade işlemleri e-devlet üzerinden yapılacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Haberleşme sektöründeki işletmeciler, kullanıcıya olması gerekenden daha yüksek ücretli faturalar çıkarabiliyor. Böyle durumlarda haksız alınan ücret BTK tarafından tespit ediliyor. E-devlet’e eklenecek yeni özellik sayesinde, telefon faturalarındaki haksız ücretlerin takibi ve tahsilatı e-devlet üzerinden yapılacak.
     

    30 Haziran'da yürürlüğe girecek

    Cep telefonu, internet, TV servisi ve diğer elektronik haberleşme sektöründeki işletmeciler, söz konusu iadeyi alacak aboneleri, kısa mesaj, elektronik posta, arama, sesli yanıt sistemi veya faturalar üzerinden ücretsiz olarak bilgilendirecek. Vatandaşlar e-devlet üzerinden IBAN numaralarını bildirerek, alacaklarını tahsil edebilecek.

     

    İşletmeciler tarafından Kurul Kararı uyarınca farklı bir süre belirtilmemesi halinde iadeler, 30 gün içinde tamamlanacak. İlgili değişikliği içeren karar BTK tarafından onaylandı. Söz konusu özellik 30 Haziran tarihinde yayına alınacak.








  • eeee devlet gelişiyor :)

  • Güzel haber

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geri ödeme yerine anca borç çıkarırlar

  • e devlete kaldıysa işimiz yaş.

    isteyene ss atabilirim ilk 2015 te telefona gelen reklam mesajlarını e develet üzerinden şikayete edebilme özelliği geldi. o zamanlar 1-2 tane şikayet etmiştim. daha yeni gündeme alınmış bir tanesi eksik bilgi verdim diye (zaten 3 tane bilgi istiyor neyin eksiğini vermişim ayrı konu) gündeme alınmamış bir tanesinden savunma istenmiş halen bekleniyor. yıl oldu 2018. sistem mantıklı ama çok yavaş işliyor. çözüm değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JQKER -- 9 Mart 2018; 13:20:8 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turcell'e 1,50 tl borcum varmış. Kredi kartı ile ödedim. Almam kalsın da demedi.

  • devlet bize bahir :)

  • onun yerine 'haksız ücret' alınmasını en baştan engelleyecek tedbirleri alsanız daha iyi olmaz mı

  • Telefondan şifreli giriş yapıp banka vs yerlere girmeye hep çekinirim. Güvenemiyorum bir türlü telefon üzerinden işlem yapmaya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Her şeyi e-devlet'e eklemek güzel bir fikir olabilir ancak e-devlet de nihayetinde insan yapımıdır. Yarın öbür gün çöker ise halimiz duman olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turkcell'den 65 kuruş alacaklı çıktım, IBAN'ı mı verdim bekliyorum.

  • her şeyi şuraya taşısınlarda artık gitmeyelim devlet dairelerine

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkaakco

    Her şeyi e-devlet'e eklemek güzel bir fikir olabilir ancak e-devlet de nihayetinde insan yapımıdır. Yarın öbür gün çöker ise halimiz duman olabilir.

    Sanki devlet dairelerinde kalem kağıtla işlem yapılır. Orada da her şey internet üzerinden yapılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kapı kapı dolaşıp dağ gibi merdivenlerden aşıp kağıt dilekçeleri oraya buraya vererek hak almak zordu, emeklisi var, engellisi var, hastası var, işi gücü olanı var.



    yukardaki arkadaşa cevap olsun, borç bırakılmış 1 tl yi almak için 200 tl mahkeme masrafıyla tahsil ettiğini okudum bir gsm firmasının şikayetvarda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hele şükür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-devletin başına vizyon sahibi biri geçmiş belli. son zamanlarda sunulan hizmetler aşırı iyi. yavaş yavaş kaymakamlıklardaki yoğunlukta azalır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • güzel fakat haksız olup olmadıgını nasıl anlıyoruz, nasıl olacak geçmişe dönük olacak mı?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.