Şimdi Ara

Apple akıllı hoparlörü için Oscar'lı yönetmen Spike Jonze'a reklam filmi çektirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Akıllı hoparlör sektörü daha da kalabalıklaşmaya başladıkça şirketler artık ön plana çıkmak için farklı yollara başvurmaya başladı. Pazarın yenilerinden Apple, HomePod hoparlörü için hiçbir masraftan kaçınmayarak Oscar ödüllü yönetmen Spike Jonze'a bir reklam filmi çektirdi.

     

    Ayrıca Bkz.Microsoft devletlere Azure bulut hizmetinin lokal sürümünü sunacak
    Sonuç olarak Fatboy Slim'in “Praise You” klibini hatırlatan eğlenceli bir reklam filmi ortaya çıkmış. Ayırabileceğiniz birkaç dakikanız varsa aşağıdaki video aracılığıyla izleyebilirsiniz. Öte yandan şu anda HomePod'un ne kadar iyi sattığını bilmiyoruz. İlk rakamlar akıllı hoparlörün pazarın %3'lük kısmına hükmettiğini, geri kalanının ise Amazon ve Google'ın hakimiyetinde olduğunu gösteriyor.

     

    Samsung da Bixby destekli akıllı hoparlör çıkaracak


    Daha önce raporlar da HomePod'un ilk gün ön siparişlerinde diğer akıllı hoparlörlerden daha yüksek bir rakama ulaştığını öne sürmüştü ancak şirketin bu başarısını uzun vadeye yayıp yayamayacağını zaman gösterecek. Unutmamak gerekir ki Samsung bu yılın sonlarına doğru piyasaya sürmeyi planladığı Bixby destekli akıllı hoparlörü üzerinde çalışıyor. Dolayısıyla önümüzdeki günlerde pazar çok daha rekabetçi bir seviyeye ulaşacak.

     








  • Apple öncü diyince mesajlarımızı sildiriyorlardı ;) o koca yürekliler haberleri de sildirsinler bakalım.



    Kim ne derse desin Apple.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HomePod'u falan bilmem ancak video gerçekten başarılı. Geçişler, renkler, oyuncu seçimi, görsel kalite ciddi anlamda takdir edilecek düzeyde. Ha ama gidip bu reklamdan sonra HomePod alır mıyım? Asla :) Videonun amacı tanıtımsa amacına ulaşmış, ürünü aldırmaksa bende her türlü sınıfta kalır :)

  • konusu biraz insanları ezikleştirmiş.
    benim reklamın başlangıcındaki gibi bir hayatım var. berbat bir hayat. ben bu cihazı aldığımda böyle şeyler yaşayacağımı sanmıyorum. telefonumla açıyorum o yetiyor zaten. Bu arada kadın tüm gün yoruluyor berbat şeyler yaşıyor. böyle şeylere bu cihaz için katlanmak pek mantıklı değil.

  • 4 dakikalık reklamda sadece HomePod'un yalnızca müzik çal komutuna tepki vermesi ve çalan müziğe karşı üzerinizdeki depresifliği atmak için hayal gücünüzü kullanmamız gerektiğini anlıyorum.mp3 çalardan bir tık öte teknoloji gibi yansıtılmış.Başarısız.

  • Video ve dans başarılı reklam etkisi ise başarısız.

    açıkçası azıcık araştıran apple homepod'un mevcut haliyle ne kadar eksik ve yetersiz bir cihaz olduğunun farkına varır.

    mevcut haliyle iphone içerisindeki siri'den fazlasını bırakın aynı performansı bile sunamıyor.

    -Web arama yok
    -Telefon ile arama yok
    -mesaj okuma için ses tanıma özelliği yok , herhangi birisi mesajlarınızı okuyabilir.
    -üzerindeki dokunmatik yüzey çok sınırlı kullanıma sahip

    Apple bu özellikleri entegre etmeden çıkarmamalıydı bu cihazı , yada en azından güncelleme ile geleceğinin garantisini vermeli.

  • şimdi demeden edemeyeceğim , belki bu kadar başarılı görsel efektler uygulayabilecek bir ekibin parçası değilim ama çok daha başarılı bir reklam kurgusu size planlayabilirim.


    Yoğun bir işgünü yağmurlu hava ve insan kalabalığından bunalan Jane , apple watch ile evindeki Homepod'a ev derecesini ayarlama komutu verir, ışık seçimi olarak loş sarı tonlar ayarlamasını söyler.

    Evine varan jane kapının açılması ile siri aktif olur ve ışıkları önceden ayarladığı tona getirir.

    Ev zaten istediği gibi 23 dereceye ayarlanmıştır.

    Hey siri deyip rahat ( cousy) bir liste oluşturmasına söyler ve kanepesine oturup biraz rahatlar.

    depresif ruh halinden sıyrılamayan Jane'e bir mesaj gelir , mesajı okumasını söyler.Arkadaşı Julia aramaktadır , partiye gittik ama elektrikler kesildi napıyorsun sana gelelim mi der.

    Jane mesaj ile cevaplamasını söyler siriye ve arkadaşlarını davet eder.

    Arkadaşları geldiğinde siriye hareketli bir dans listesi yapmasını söyler ve philips hue lambaları olduğu için ışığı da ona göre disco moduna getirmesini ister.

    böylece partiyi eve taşımış olurlar.

    Bunun için Homepod arama ve philips hue entegrasyonu, kapı kilidinin elektronik devre ile değiştirilmesi ( halihazırda kameralı ev kilitleri var ) , evin termostatın siri ile uyumlu olarak seçilmesi yeterli olacaktır.





  • Spike Jonze, Oscar'ı yönetmenlikten değil senaristlikten almıştır, bunu da ekleyim buraya :p

  • frostburn F kullanıcısına yanıt
    Seninki de iyimiş.



    Ama kalabalıktan ziyade, sanırım Homepod’da anlatılmak istenen senin bir parçan, yalnızken arkadaşın demeye getirmişler. İşte ne bileyim mesela aynda kendisine bakmaya çekiniyor ama sonra alışması Homepod’un zamanla isteklerine göre davranması ve kendisine benzemesi, kendini tanıması falan anlatılmak istenmiş heralde.



    Reklam mode off. Övdüm gidiyorum.

    Bu arada kim ne derse desin Apple.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kulak Misafiri

    Seninki de iyimiş.



    Ama kalabalıktan ziyade, sanırım Homepod’da anlatılmak istenen senin bir parçan, yalnızken arkadaşın demeye getirmişler. İşte ne bileyim mesela aynda kendisine bakmaya çekiniyor ama sonra alışması Homepod’un zamanla isteklerine göre davranması ve kendisine benzemesi, kendini tanıması falan anlatılmak istenmiş heralde.



    Reklam mode off. Övdüm gidiyorum.

    Bu arada kim ne derse desin Apple.

    eğer geliştirilmezse mevcut haliyle ancak bluetooth speaker olur bu cihaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aparlo mu bu şimdi?

  • Ben telefonumda bile kapattım "Hey Sİri" özelliğini. Stabil çalışmıyor, bazı zamanlar algılamıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hoparlörünu mobilya üzerinde bıraktığı iz için de bir film çeksinler

  • Apple şöyle iyi bir docking station çıkarsa aslında.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Apple, pazarlama için devasa bir bütçe ayırıyor. Samsung çok daha az bir bütçe. Apple daha fazla kar ediyor.
  • Video çok başarılı ve müziğin kalitesi ve sesi ile dar evreninin kafasında ne kadar genişlediği ve rahatlattığı iyi vurgulanmış. Ama bu bir etkileşimli hoparlör almak için yeterli mi? Hey Siri demek dışında ve bir parça dinlemek ve ışıklar dışında ürünün başkaca da bir özelliği vurgulanmamış. Yani eve girip müzik seti veya bilgisayarınızdan herhangi bir paça açıp renkli bir aydınlatma sisteminiz ile rahatlıkla bu atmosfer yaratılabilir ki? Niye 24 saat internete bağlı bir ev dinleme aygıtını evimize misaif edelim, o kadar mı yalnızız?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.