Şimdi Ara

Tesla Roadster test edilirken görüntülendi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •   

    Tesla’nın dünyanın en hızlısı olarak nitelediği elektrikli aracı Roadster, son bir hafta içerisinde pek çok kez karşımıza çıktı. Elon Musk’ın Tesla çalışanları için sergilediği araç bu kez de Fremont fabrikasının test pistinde görüntülendi.

    Tesla Roadster daha dün şirketin Palo Alto’daki genel merkezinde sergilenmiş ve çalışanlar tarafından görüntülenmişti. Çekilen bu görüntüler Roadster prototipini belki de şimdiye kadarki en net haliyle görmemize imkan sağladı. Araç bunun hemen öncesinde de şirketin bir başka tesisi olan Fremont fabrikasında ortaya çıkmıştı.

     
     
     
     
     

    Bugün ise aynı prototip olduğu düşünülen Tesla Roadster, Fremont fabrikasının pistinde test edilirken görüntülendi. Görüntüleri çeken Shehryar Khan isimli kullanıcı bunu Twitter hesabından paylaştı.

    Tesla CEO’su Elon Musk, Roadster’i tanıttığı etkinlikte 1.9 saniyelik 0-100 km/s süresi ve 1000km menzil gibi oldukça etkileyici özelliklerden bahsetmişti. Verilen bu özellikler 10,000Nm tork, 400km/s maksimum hız ve 4.2 saniyelik 0-160km/s hızlanma süresi gibi şaşırtıcı detaylar da bulunuyor.

    Tesla Roadster Fremont fabrikasında test edilirken yakalanan görüntüleri ve etkinlik sırasındaki test görüntülerini aşağıdan izleyebilirsiniz.

     

     
     







  • Burda daha iyi :)



    https://youtu.be/LbFTI657NFA

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O nasıl bir hızlanma verisidir öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10000 NM tork...bizim baştakilerin gözü faltaşı gibi olmuştur..."ne vergi alınır bundan" diye...beygirden sonra birde tork vergisi :)))

  • Türkiye'de bu araba için lastiğin dönüş hızı ya da sayısı ile orantılı vergi icat ederler valla!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyunluk opsiyon mu standart mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zolzauza

    10000 NM tork...bizim baştakilerin gözü faltaşı gibi olmuştur..."ne vergi alınır bundan" diye...beygirden sonra birde tork vergisi :)))

    Belirtmek istiyorum o direk motordan çıkan tork değil, tekerleğe aktarılan tork gücü, motrun ürettiği tork 1.027 nm, yine bir araba için çok fazla ama muscle car ve super car dediğimiz araçlarda mevcut olan miktarlar bunlar, mesela dodge demon bu hesapla 14,000nm tork. Her zaman olduğu gibi adamın oluşturduğu markların pr çalışmaları çok iyi yönetiliyor, sunum günü bin nm denseydi günlerce kimsenin ağzında bu kadar dolanmayacaktı, zaten teslanın Türk medyasında bu kadar popüler hale getirilmesinin sebebini de anladık, bizim pazara da girmeyi düşünüyorlar, başta donanım haber sağ olsun iyi reklam alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi horizons2 -- 18 Şubat 2018; 0:25:28 >




  • Bilgilendirme için teşekkürler hocam.



    Genede bizimkiler için güzel bir vergi kapısı :)



    145 Nm üzerini affetmezler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lambo Gallardo Lp 560 kullandim bir kere korkudan basamamis olsam da cunku sehir ici 80 e kadar bir seri kalkayim dedim insan bir farkli oluyor.



    0-160 4 saniye ise resmen pilotlar gibi g kuvvet testlerine girmek lazim surmeden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mümkünse TR gönderirken girişte yazılımla düşürsünler arabanın gücünü sonra güncellemeyle yükseltiriz :)

  • BU araç Türkiye'ye girdiğinde girdiğinde aklıma gelen olasılıklar ;
    Aynı telefonlarda olduğu gibi A B C serilerinden en kalitesizi (d seviye) gelir ama A serisi üründen en az 10 kat pahalı satılır.
    Hükümet bize özel kontürlü tesla icat ettirir ankara da doğal gaz nasıl oluyorsa gaz pedalında kontürün kadar basarsın elektrik faturan hariç birde kaçak elektirik kullananların da ödemeleri senden ekstra alınır. :]

  • dünyanın en hızlı arabası çok güzel olmuş ya

  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Sanırım bir kaç mesajınızda da g kuvvetine atıfta bulundunuz. Gözünüzde biraz fazla büyütüyorsunjz g kuvvetini. G kuvveti 6 farklı yönde etki eder. Gittiğiniz yönün tersi şeklindedir yani (yukarı,aşağı, sağ, sol, iler, geri). Pilotları ilgilendiren kısımlar yukarı ve aşağı yönlerden gelen g kuvvetidir. Az miktarda yanal g de hissederler ancak bu çok önemsizdir. İnsanları negatif anlamda etkileyen g kuvvetleri ise aşağıdan yukarıya doğru ve arkadan öne doğru olan kuvvetlerdir. Yani uçakta alçalışta içinizin hoş olmasının sebebi budur. Salıncakta sallanırken de yine aynı şeyi yaşarsınız.



    Ancak, otomobillerde görülen g kuvveti sabit olup önden arkaya doğru olur. Bir videoda, super car'ın hızlanma videosunda, anlık hissedilen g kuvveti de ekrandaydı. Yanlış hatırlamıyorsam max 1.4 g gördüm. 1 g sizin kendi ağırlığınızdır. 1.4 g ise size pozitif yönden %40 daha fazla ağırlık etkimesi demek. Yani koltuğa yapıştırır ama sadece o kadar :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Muhtemelen gorecegimiz ilk ve son prototip olur. Gelecegi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vergi ve kur yüzünden, Türkiye de asla alıp binemeyeceğiz.

  • Spor araba değil yer uçağı olmuş bu.

  • Bildiğin Drag Race aracı olmuş.

    Eline sağlık Tesla :)

  • Arabanın yan aynaları yok arkaya nasıl bakıcaz?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Muhtemelen gorecegimiz ilk ve son prototip olur. Gelecegi yok.

    Tabi canim oyle olur kesin Neyse su Rimac Concept 2 de cikacak bakalim o nasil olacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cansev07

    Arabanın yan aynaları yok arkaya nasıl bakıcaz?

    arabayı kimsenin geçebileceğini ihtimale katmamışlar :D

    Kamera var genco :D
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.