Şimdi Ara

SCENİC SEVERLER BURADA TOPLANALIM (412. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
13.161
Cevap
142
Favori
1.356.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 410411412413414
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LPG sorunlu. Kullanımda sorun yaşamasan bile AlışVerişMerkezlerine giremiyorsun, Kapalı Otoparklar almıyor. Muayenesi, Sızdırmazlık raparu vs. vs. vs.. En uygunu bencede Diesel. 2006 öncesi modeller 85 HP'dir. 2006'larda 105 HP bulursan daha iyi olur.
  • Herkese hayırlı ramazanlar.

    Öncelikle sıkıntılarımdan dolayı acilen cevap ayzabilecek herkese şimdiden çok teşekkür ederim.

    yaklaşık 6 ay öncesinde 2000 model otomatik bir scenic rxe aldım. Herkes gibi çok büyük bir hevesle, hoşuma giderek aldım. yalnız son bir aydır yaşadığım sıkıntılar beni çileden çıkarttı.

    öncelikle otomatik vites arıza lambası yandı. bu lamba her yandığında arabanın çekişi düşüyor müthiş bir hırıltı yapıyor. servise soruyorsun basınç hatası 2000 lira.

    yakıttan yana iyice dertlenir oldum. önceki arabamla tabi arada kg farkı olan bir araba 300 kg kadar bir depo lpg ile 600 km giderken 380 km zorla gittim hemde 100 ü dahi geçmedim. her türlü pintiliği yaparak.

    şimdi bir de hırıltı sorunum başladı. araç d,r,1,2 ve p konumlarında rolantide veya yavaşlarken müthiş bir hırıltı ve titreme yapıyor fakat n konumunda tık yok ses duyamazsınız. bunun sebebini çok merak ediyorum yardımcı olacaklar şimdidden çok sağolun!

    he birde sunroof varki herşeyi sağlam ama tamir masrafı 1000 tl olan sunroof.

    kısacası scenicle tanıştım tanışalı sürekli bir kara bulut tepemde geziyor gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bupbup

    Herkese hayırlı ramazanlar.

    Öncelikle sıkıntılarımdan dolayı acilen cevap ayzabilecek herkese şimdiden çok teşekkür ederim.

    yaklaşık 6 ay öncesinde 2000 model otomatik bir scenic rxe aldım. Herkes gibi çok büyük bir hevesle, hoşuma giderek aldım. yalnız son bir aydır yaşadığım sıkıntılar beni çileden çıkarttı.

    öncelikle otomatik vites arıza lambası yandı. bu lamba her yandığında arabanın çekişi düşüyor müthiş bir hırıltı yapıyor. servise soruyorsun basınç hatası 2000 lira.

    yakıttan yana iyice dertlenir oldum. önceki arabamla tabi arada kg farkı olan bir araba 300 kg kadar bir depo lpg ile 600 km giderken 380 km zorla gittim hemde 100 ü dahi geçmedim. her türlü pintiliği yaparak.

    şimdi bir de hırıltı sorunum başladı. araç d,r,1,2 ve p konumlarında rolantide veya yavaşlarken müthiş bir hırıltı ve titreme yapıyor fakat n konumunda tık yok ses duyamazsınız. bunun sebebini çok merak ediyorum yardımcı olacaklar şimdidden çok sağolun!

    he birde sunroof varki herşeyi sağlam ama tamir masrafı 1000 tl olan sunroof.

    kısacası scenicle tanıştım tanışalı sürekli bir kara bulut tepemde geziyor gibi.


    Merhaba nerede yaşıyorsunuz?İstanbuldamı?
    2000tl otomatik vites servis ücreti çok fazla.
    İstanbulsa iyi ve insaflı bir servis ismi verebilirim.




  • slm arkadaşlar, bundan iki ay önce aracıma Aldesa Marka sıralı sistem tüp taktırdım, LPG takıldıktan sonra yaklaşık 4000 km yol yaptım, aracım şu anda şehir içi 270-- 280 kr civarı yakıyor. Sizce bu normalmi ? Lpg kullanan arkadaşlar degerlerini verebilirmi. yakıt dışında herhangi bir sorunla karşılaşmadım. bu değerleride şehir içinde aracımı çok sakin sürerek kaydettim. seri kullanımda 300 kr üzerine çıkacağını tahmin ediyorum. aracımın bütün bakımları tam, buji ve kabloları v.s hepsi değişmiş durumda. taktırdığım yere her gittiğimde klasik cevaplar verip, bilgisayara bağlayıp yazılımın ve aracın normal olduğunu söylüyolar, bende aracımla ilgili bir problemin olmadığını bildiğimi, yakıtın başka araçlardan fazla olduğunu söylüyorum. Bununla ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden herkese Teşekkür ederim.
    ANKARA LPG LİTRE FİYATI 2.250
    ARACIM 2006 SCENİC privilege 1.6 tiptronik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: minopsina

    slm arkadaşlar, bundan iki ay önce aracıma Aldesa Marka sıralı sistem tüp taktırdım, LPG takıldıktan sonra yaklaşık 4000 km yol yaptım, aracım şu anda şehir içi 270-- 280 kr civarı yakıyor. Sizce bu normalmi ? Lpg kullanan arkadaşlar degerlerini verebilirmi. yakıt dışında herhangi bir sorunla karşılaşmadım. bu değerleride şehir içinde aracımı çok sakin sürerek kaydettim. seri kullanımda 300 kr üzerine çıkacağını tahmin ediyorum. aracımın bütün bakımları tam, buji ve kabloları v.s hepsi değişmiş durumda. taktırdığım yere her gittiğimde klasik cevaplar verip, bilgisayara bağlayıp yazılımın ve aracın normal olduğunu söylüyolar, bende aracımla ilgili bir problemin olmadığını bildiğimi, yakıtın başka araçlardan fazla olduğunu söylüyorum. Bununla ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden herkese Teşekkür ederim.
    ANKARA LPG LİTRE FİYATI 2.250
    ARACIM 2006 SCENİC privilege 1.6 tiptronik


    Bence Çok yakıyor....

    Bende Aldesa sıralı sistem var Hiç sorun çıkarmadı.Ayrıca km 20 kuruş yakıyor...




  • İyi günler 2004 model Renault Scenic imi satıyorum.Aracımda kaza,boya,değişen yoktur.Aracım Orjinal ANKARA arabasıdır.
    Detaylı bilgi için ;http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sahibinden-32-000-km-de-full-full-53840639/detay/

    ====== RAMAZAN AYINIZ MÜBAREK OLSUN =======
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wantedcan06

    İyi günler 2004 model Renault Scenic imi satıyorum.Aracımda kaza,boya,değişen yoktur.Aracım Orjinal ANKARA arabasıdır.
    Detaylı bilgi için ;http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sahibinden-32-000-km-de-full-full-53840639/detay/

    ====== RAMAZAN AYINIZ MÜBAREK OLSUN =======


    Satma nedenınız nedır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xvet


    quote:

    Orijinalden alıntı: wantedcan06

    İyi günler 2004 model Renault Scenic imi satıyorum.Aracımda kaza,boya,değişen yoktur.Aracım Orjinal ANKARA arabasıdır.
    Detaylı bilgi için ;http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sahibinden-32-000-km-de-full-full-53840639/detay/

    ====== RAMAZAN AYINIZ MÜBAREK OLSUN =======


    Satma nedenınız nedır?


    Satma nedenim , kredi borcumu kapatmak. Araba ile ilgili hiç sorunum yok. Dört dörtlük araba.




  • herşeyi sağlam olan sunroofun tamir masrafı nasıl 1000tl olur. sunroofun sıkıntısı nedır düğmeye bastığında hareket yok ama kontak lambalarında hafıf bır sonukleşme oluyorsa muhtemel dişli arızasıdır. onuda 150tl ye yaptırırsın.
  • mrb arkadaslar...2004 model scenic 2 1.6 dinamic kullanıcsıyım... aracı tek kullandıgım için satmayı planlıorum yerine daha küçük bi araba olan ford fiesta almayı düşünüorum...aracı babamda devraldım yani ilk kullanıcısı sayılırız;) aracım 62.000 km de...manisada yasıorum ilgilenen arkadaşlarla burdan iletişime geçebiliriz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakkos -- 8 Ağustos 2011; 4:10:49 >
  • Yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun sorun yaşayanlara da bir an önce sorunlarından kurtulmalarını dilerim. İnşallah kazasız belasız sürüş oluruz hepimiz için.

    Mart ayından beri 2006 1.6 Privilege BVA kullanıyorum uzun süredir foruma girmemiştim son kaldığım yerden itibaren tüm mesajları okudum. Bu süre içerisinde yaşadığım tecrübeleri paylaşmak istiyorum.

    Öncelikle çok şükür bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım ve hala araçtan çok memnunum. Bazı arkadaşlar demişler bağımlılık yapıyor kullandıktan sonra başka araç beğenemedim diye gerçekten öyle bir şey. Arada bir ilanlara bakıyorum bir değişiklik olsun değiştireyim diye fakat kıyaslarken yakıt tüketimi haricinde Scenic'e devam diyorum. Artık sadece Scenic'in en üst modellerine bakınıyorum.

    Kullandıkça insan yeni özelliklerini keşfediyor. Aracı eşim de araç kullansın diye almıştım bir türlü manuel vitesi halledememişti. Daha önceki aracımız Megan I olduğu için genelde kıyaslamalarımız da hep onunla oldu.

    * Geçen hafta boş ve sakin bir yolda aracı kullanması için eşime verdim. "Al biraz da ben yan koltuğun keyfini çıkarayım" dedim. Orasını burasını kurcalarken Koltuğu yatırdım, daha önce hiç farketmediğim bir özelliğini gördüm sağ taraftaki ön koltuk tamamiyle arka tarafa yattı. Yatırırken son noktada biraz daha fazla bastırdığınızda tam olarak yatıyor ve resmen yatak oluyor. Bir de Cam tavanı açtım ooohhh gerçekten mükemmel bir keyif. Bu aracı uzun yolda insan karavan niyetine bile kullanabilir.

    * Arka koltukların altına klima bağlantısı var yani arkaya da hava üflüyor ancak ön taraf kadar fazla değil. Üflemeyi ayaklara ayarlayıp ısıyı düşürdüğünüzde arkada da hissediliyor ancak ne yaptıysam ön taraf kadar olmadı. Farklı bir ayarı mı var ya da sorun mu bilmiyorum ancak bu özellik te hoşuma gitti.

    * Aracı eşim kullanırken bir defa yolda viraj dönerken hafif dengeyi kaybetti. O sırada Denge kontrol sistemi denilen sistem devreye girdi sanırım ve araç kendini anında toparladı ve tabi bunda eşimin soğukkanlılığı da etkili oldu.

    * Yokuşlarda veya sollamalarda BVA otomatik vites gerçekten mükemmel normalde 60'la rampa çıkarken illede hızlı gitmeniz gerekiyorsa veya sollama yapmanı gerekiyorsa gaza biraz daha fazla basmanız yeterli anında 90-100'ü görüyorsunuz. Tabi buna bağlı olarak ta yakıt tüketimi bir anda 8-9'lardan 20'lere dayanıyor. Tırmanışlarda çok rahat istediğim aracı geçebiliyorum. Hatta eminim çoğu şaşırmıştır. Çok çabuk hızlanıyor zaten araç devrini alıp hızlanınca hemen vites değiştiriyor o da sizi en azından bir süre daha götürüyor. Bu gibi durumlarda motor sesi de doğal olarak artıyor ancak ben hep diyorum "Hazır olun şimdi Turboya geçiyoruz" diye : )


    ** Yalnız aracın hoş olmayan bir yanı var. Yokuşlarda park etmek zorunda kaldığınızda çalıştırıp ta doğal olarak P'den D'ye almanız gerektiğinde R'yi geçerken Küütt diye bir ses ve aracı sarsıyor. Veya ileri giderken geri gitmeniz gerektiğinde R'ye aldığınızda gene aynı şekilde Küütt ve sarsıntı. Bunun nedeni nedir acaba doğal mı?

    ** Bir de şimdi aklıma geldi Bu aracın motoru kesinlikle 5 ve 6. cı vitesi kaldıracak güçte. Chip Tuning'le Vites sayısını artırmak mümkün mü? Bir ara forumda bir arkadaş denemiş ve sorun yaşamıştı sanırım. Chip Tuning'i servis yapar mı? Veya nerede yaptırabiliriz? Kaça malolur?


    Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akrep_Kral

    Yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun sorun yaşayanlara da bir an önce sorunlarından kurtulmalarını dilerim. İnşallah kazasız belasız sürüş oluruz hepimiz için.

    Mart ayından beri 2006 1.6 Privilege BVA kullanıyorum uzun süredir foruma girmemiştim son kaldığım yerden itibaren tüm mesajları okudum. Bu süre içerisinde yaşadığım tecrübeleri paylaşmak istiyorum.

    Öncelikle çok şükür bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım ve hala araçtan çok memnunum. Bazı arkadaşlar demişler bağımlılık yapıyor kullandıktan sonra başka araç beğenemedim diye gerçekten öyle bir şey. Arada bir ilanlara bakıyorum bir değişiklik olsun değiştireyim diye fakat kıyaslarken yakıt tüketimi haricinde Scenic'e devam diyorum. Artık sadece Scenic'in en üst modellerine bakınıyorum.

    Kullandıkça insan yeni özelliklerini keşfediyor. Aracı eşim de araç kullansın diye almıştım bir türlü manuel vitesi halledememişti. Daha önceki aracımız Megan I olduğu için genelde kıyaslamalarımız da hep onunla oldu.

    * Geçen hafta boş ve sakin bir yolda aracı kullanması için eşime verdim. "Al biraz da ben yan koltuğun keyfini çıkarayım" dedim. Orasını burasını kurcalarken Koltuğu yatırdım, daha önce hiç farketmediğim bir özelliğini gördüm sağ taraftaki ön koltuk tamamiyle arka tarafa yattı. Yatırırken son noktada biraz daha fazla bastırdığınızda tam olarak yatıyor ve resmen yatak oluyor. Bir de Cam tavanı açtım ooohhh gerçekten mükemmel bir keyif. Bu aracı uzun yolda insan karavan niyetine bile kullanabilir.

    * Arka koltukların altına klima bağlantısı var yani arkaya da hava üflüyor ancak ön taraf kadar fazla değil. Üflemeyi ayaklara ayarlayıp ısıyı düşürdüğünüzde arkada da hissediliyor ancak ne yaptıysam ön taraf kadar olmadı. Farklı bir ayarı mı var ya da sorun mu bilmiyorum ancak bu özellik te hoşuma gitti.

    * Aracı eşim kullanırken bir defa yolda viraj dönerken hafif dengeyi kaybetti. O sırada Denge kontrol sistemi denilen sistem devreye girdi sanırım ve araç kendini anında toparladı ve tabi bunda eşimin soğukkanlılığı da etkili oldu.

    * Yokuşlarda veya sollamalarda BVA otomatik vites gerçekten mükemmel normalde 60'la rampa çıkarken illede hızlı gitmeniz gerekiyorsa veya sollama yapmanı gerekiyorsa gaza biraz daha fazla basmanız yeterli anında 90-100'ü görüyorsunuz. Tabi buna bağlı olarak ta yakıt tüketimi bir anda 8-9'lardan 20'lere dayanıyor. Tırmanışlarda çok rahat istediğim aracı geçebiliyorum. Hatta eminim çoğu şaşırmıştır. Çok çabuk hızlanıyor zaten araç devrini alıp hızlanınca hemen vites değiştiriyor o da sizi en azından bir süre daha götürüyor. Bu gibi durumlarda motor sesi de doğal olarak artıyor ancak ben hep diyorum "Hazır olun şimdi Turboya geçiyoruz" diye : )


    ** Yalnız aracın hoş olmayan bir yanı var. Yokuşlarda park etmek zorunda kaldığınızda çalıştırıp ta doğal olarak P'den D'ye almanız gerektiğinde R'yi geçerken Küütt diye bir ses ve aracı sarsıyor. Veya ileri giderken geri gitmeniz gerektiğinde R'ye aldığınızda gene aynı şekilde Küütt ve sarsıntı. Bunun nedeni nedir acaba doğal mı?

    ** Bir de şimdi aklıma geldi Bu aracın motoru kesinlikle 5 ve 6. cı vitesi kaldıracak güçte. Chip Tuning'le Vites sayısını artırmak mümkün mü? Bir ara forumda bir arkadaş denemiş ve sorun yaşamıştı sanırım. Chip Tuning'i servis yapar mı? Veya nerede yaptırabiliriz? Kaça malolur?


    Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim.


    Bende ScenicII aracımı Satıyorum.3-4 ay içinde.Çok mutsuzum.Satmamın Sebebi ise Eşim ehliyet Aldı.Ve Scenic süremiyor.Manuel Oldugu için çok zorlanıyor.Bende biraz Arabaları Kavrasın Diye küçük Otomatik bir araba alıcam.En fazla 1 sene Sonra Yine scenic e dönücem.Artık vazgeçemiyorum.....Ne yapayım.

    Geçenlerde Komşumun 2006 Golf u ne Bindim.İçimden Dedim Bunlar arabamı....Sanki Koltuk yok yere oturuyoruz.Konsol Yukarda Önü Zor görüyorum.Ve Çok tekirgin Hissediyorum kendimi Heran Kaza olacak gibi.Ama sonra arabama Biniyorum arabalara Tepeden bakmak Neymiş öyle anlıyorum....

    Şunada ekliyim : Sizin araba Otomatik oldugu için Chip Tuning olmuyor.Araba Birçok hata veriyor.Forumda Birisi yaptırmıştı O bakımdan Biliyorum..




  • selam arkadaşlar uzun süredir girmemiştim 2002rxt yi sattım 2007sportwey modelini aldım scenic 2 daha da hoşuma gitti çok sessiz bir araba performasıda fena deyil 1.6 motora göre ben birşey sorcam doğuda görev yaptığımız için buralarda renault servisi yok hava filitresi dıkandı değiştirmek için sanayiye gittim hava filitresinin yerini usta bulamadı nerde olduğunu söylerseniz sevinirim scenic 1 de ortada belliydi bunda görün müyor şimdiden teşekür ederim hayırlı ramazanlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cerrah05

    selam arkadaşlar uzun süredir girmemiştim 2002rxt yi sattım 2007sportwey modelini aldım scenic 2 daha da hoşuma gitti çok sessiz bir araba performasıda fena deyil 1.6 motora göre ben birşey sorcam doğuda görev yaptığımız için buralarda renault servisi yok hava filitresi dıkandı değiştirmek için sanayiye gittim hava filitresinin yerini usta bulamadı nerde olduğunu söylerseniz sevinirim scenic 1 de ortada belliydi bunda görün müyor şimdiden teşekür ederim hayırlı ramazanlar
























  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akrep_Kral

    Yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun sorun yaşayanlara da bir an önce sorunlarından kurtulmalarını dilerim. İnşallah kazasız belasız sürüş oluruz hepimiz için.

    Mart ayından beri 2006 1.6 Privilege BVA kullanıyorum uzun süredir foruma girmemiştim son kaldığım yerden itibaren tüm mesajları okudum. Bu süre içerisinde yaşadığım tecrübeleri paylaşmak istiyorum.

    Öncelikle çok şükür bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım ve hala araçtan çok memnunum. Bazı arkadaşlar demişler bağımlılık yapıyor kullandıktan sonra başka araç beğenemedim diye gerçekten öyle bir şey. Arada bir ilanlara bakıyorum bir değişiklik olsun değiştireyim diye fakat kıyaslarken yakıt tüketimi haricinde Scenic'e devam diyorum. Artık sadece Scenic'in en üst modellerine bakınıyorum.

    Kullandıkça insan yeni özelliklerini keşfediyor. Aracı eşim de araç kullansın diye almıştım bir türlü manuel vitesi halledememişti. Daha önceki aracımız Megan I olduğu için genelde kıyaslamalarımız da hep onunla oldu.

    * Geçen hafta boş ve sakin bir yolda aracı kullanması için eşime verdim. "Al biraz da ben yan koltuğun keyfini çıkarayım" dedim. Orasını burasını kurcalarken Koltuğu yatırdım, daha önce hiç farketmediğim bir özelliğini gördüm sağ taraftaki ön koltuk tamamiyle arka tarafa yattı. Yatırırken son noktada biraz daha fazla bastırdığınızda tam olarak yatıyor ve resmen yatak oluyor. Bir de Cam tavanı açtım ooohhh gerçekten mükemmel bir keyif. Bu aracı uzun yolda insan karavan niyetine bile kullanabilir.

    * Arka koltukların altına klima bağlantısı var yani arkaya da hava üflüyor ancak ön taraf kadar fazla değil. Üflemeyi ayaklara ayarlayıp ısıyı düşürdüğünüzde arkada da hissediliyor ancak ne yaptıysam ön taraf kadar olmadı. Farklı bir ayarı mı var ya da sorun mu bilmiyorum ancak bu özellik te hoşuma gitti.

    * Aracı eşim kullanırken bir defa yolda viraj dönerken hafif dengeyi kaybetti. O sırada Denge kontrol sistemi denilen sistem devreye girdi sanırım ve araç kendini anında toparladı ve tabi bunda eşimin soğukkanlılığı da etkili oldu.

    * Yokuşlarda veya sollamalarda BVA otomatik vites gerçekten mükemmel normalde 60'la rampa çıkarken illede hızlı gitmeniz gerekiyorsa veya sollama yapmanı gerekiyorsa gaza biraz daha fazla basmanız yeterli anında 90-100'ü görüyorsunuz. Tabi buna bağlı olarak ta yakıt tüketimi bir anda 8-9'lardan 20'lere dayanıyor. Tırmanışlarda çok rahat istediğim aracı geçebiliyorum. Hatta eminim çoğu şaşırmıştır. Çok çabuk hızlanıyor zaten araç devrini alıp hızlanınca hemen vites değiştiriyor o da sizi en azından bir süre daha götürüyor. Bu gibi durumlarda motor sesi de doğal olarak artıyor ancak ben hep diyorum "Hazır olun şimdi Turboya geçiyoruz" diye : )


    ** Yalnız aracın hoş olmayan bir yanı var. Yokuşlarda park etmek zorunda kaldığınızda çalıştırıp ta doğal olarak P'den D'ye almanız gerektiğinde R'yi geçerken Küütt diye bir ses ve aracı sarsıyor. Veya ileri giderken geri gitmeniz gerektiğinde R'ye aldığınızda gene aynı şekilde Küütt ve sarsıntı. Bunun nedeni nedir acaba doğal mı?

    ** Bir de şimdi aklıma geldi Bu aracın motoru kesinlikle 5 ve 6. cı vitesi kaldıracak güçte. Chip Tuning'le Vites sayısını artırmak mümkün mü? Bir ara forumda bir arkadaş denemiş ve sorun yaşamıştı sanırım. Chip Tuning'i servis yapar mı? Veya nerede yaptırabiliriz? Kaça malolur?


    Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim.


    Bende ScenicII aracımı Satıyorum.3-4 ay içinde.Çok mutsuzum.Satmamın Sebebi ise Eşim ehliyet Aldı.Ve Scenic süremiyor.Manuel Oldugu için çok zorlanıyor.Bende biraz Arabaları Kavrasın Diye küçük Otomatik bir araba alıcam.En fazla 1 sene Sonra Yine scenic e dönücem.Artık vazgeçemiyorum.....Ne yapayım.

    Geçenlerde Komşumun 2006 Golf u ne Bindim.İçimden Dedim Bunlar arabamı....Sanki Koltuk yok yere oturuyoruz.Konsol Yukarda Önü Zor görüyorum.Ve Çok tekirgin Hissediyorum kendimi Heran Kaza olacak gibi.Ama sonra arabama Biniyorum arabalara Tepeden bakmak Neymiş öyle anlıyorum....

    Şunada ekliyim : Sizin araba Otomatik oldugu için Chip Tuning olmuyor.Araba Birçok hata veriyor.Forumda Birisi yaptırmıştı O bakımdan Biliyorum..


    Eşinizin Scenic Manuel vitesi kullanmakta zorlanması gerçekten doğal. Benim ilk test ettiğim araç manuel vitesli idi ben bile tedirgin oldum o araçta gerçi kullanan da çok hor kullanmış ama Megandan sonra o araç bana her an elimden kayıp gidecek gibi gelmişti. Ama şu an kullandığım otomatik vitesi test ederken "Oohhh be dedim" çok fark var aralarında. Tabi benim test ettiğim manul vitesli de bir sorun yoksa.

    Bir de eklemeyi unuttum Sceniclerin Suspansiyon sistemi gerçekten çok güzel tüm araçları zorlayacak zor zeminler haricinde insan üzerinde tüyden minder olan salıncağa binmiş gibi hissediyor kendisini. Meganla katur kutur gittiğim yerlerde sadece salınıyorum.

    Yalnız bu keyfin bedeli olsa gerek sanırım biraz da aracın genişliğinin de etkisi aracın altı tümseklerde çok sürtüyor o yüzden çok dikkatli olmak gerekiyor. Sürüş keyfini bozan tek olumsuzluk bu. Araçta 16" lastik var 17 " kullanan var mı acaba? Bir de diğer mesajda bahsettiğim Yokuşta geri vitesteki sorunu yaşayan var mı acaba?




  • Resimler için teşekkürler Level123 Bende merak ediyordum nerede bu filtre diye
  • resimler için teşekürler eksik olma üstdat yarın gideyimde söyleyeyim ustaya
  • Önemli değil paylaştıgım iyi oldu Foruma faydası olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akrep_Kral
    ** Yalnız aracın hoş olmayan bir yanı var. Yokuşlarda park etmek zorunda kaldığınızda çalıştırıp ta doğal olarak P'den D'ye almanız gerektiğinde R'yi geçerken Küütt diye bir ses ve aracı sarsıyor. Veya ileri giderken geri gitmeniz gerektiğinde R'ye aldığınızda gene aynı şekilde Küütt ve sarsıntı. Bunun nedeni nedir acaba doğal mı?

    ** Bir de şimdi aklıma geldi Bu aracın motoru kesinlikle 5 ve 6. cı vitesi kaldıracak güçte. Chip Tuning'le Vites sayısını artırmak mümkün mü? Bir ara forumda bir arkadaş denemiş ve sorun yaşamıştı sanırım. Chip Tuning'i servis yapar mı? Veya nerede yaptırabiliriz? Kaça malolur?


    Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim.

    Merhaba Akrep_Kral. Yokuşlarda durduğunda vites geçişlerinin sarsıntılı olması vites sistemindan kaynaklanan bir durum ve normal. Benim Scenic'tede oluyor, Hanım kulladığı otomatik vites Modus'tada.. Ancak bunun önüne geçmenin bir yolu var. Oda şöyle; Aracı P 'ye aldıktan sonra ayağını Fren pedalından çekmeden arabanı stop edersen, Otomatik park freni devreye girer. Böylece Park vitesine yük binmez. Sende arabanı yeniden çalıştırıp P'den R 'ya yada D 'ye aldığında KÜT sesi ve vuruntu olmaz.

    Chip tuning olayına gelince. Bu yolla vites sayısını da arttıramazsın vites oranlarınıda değiştiremezsin. Bu yolla sadece Benzin Enjeksiyon zamanını, miktarını, Turbo basıncını (Turbo diesel arabalarda) yeniden programlamak içindir. Bu şekilde sadece motor gücü ile oynayabilirsin. Gelelim bizim arabaların durumuna. Daha önce Chip tuning yaptırıp sonrada geri dönüş yapan bendim. Bu işi yeğenim profesyonel olarak yapıyor. Maslak sanayii'de iş yeri var. O yapmıştı. Ancak Aracın otomatik vites oluşundan dolayı Tork konvertörünün olması vites sisteminin artan motor gücüne uyum sağlayamamasına sebep oldu. Bu yüzden araç zorlandığında (tam gaz gidişte) üst devirlere çıkıldığında ve bir üst vitese geçilmesi gerektiğinde vites kutusu arızası vermeye başladı. Bu arıza ile birlikte enjeksiyon hatası, ASR ESP hatası, arka arkaya çıkıyordu. Bende Eski haline çevirmek zorunda kaldım. Aracın vites sistemi yeni nesil EDC yada DSG şanzıman olsa bu sorun olmuyormuş ama bizim kullandığımız sistemlerde maalesef durum böyle. Zaten araba benzinli olduğundan artan güç çok fazla olmuyor. Benimkisi 136 HP'den 145 HP'ye çıkmıştı. Oysa dizel olsa çok daha fazla fark oluyor.

    Herkese Hayırlı Ramazanlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Clio98

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akrep_Kral
    ** Yalnız aracın hoş olmayan bir yanı var. Yokuşlarda park etmek zorunda kaldığınızda çalıştırıp ta doğal olarak P'den D'ye almanız gerektiğinde R'yi geçerken Küütt diye bir ses ve aracı sarsıyor. Veya ileri giderken geri gitmeniz gerektiğinde R'ye aldığınızda gene aynı şekilde Küütt ve sarsıntı. Bunun nedeni nedir acaba doğal mı?

    ** Bir de şimdi aklıma geldi Bu aracın motoru kesinlikle 5 ve 6. cı vitesi kaldıracak güçte. Chip Tuning'le Vites sayısını artırmak mümkün mü? Bir ara forumda bir arkadaş denemiş ve sorun yaşamıştı sanırım. Chip Tuning'i servis yapar mı? Veya nerede yaptırabiliriz? Kaça malolur?


    Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim.

    Merhaba Akrep_Kral. Yokuşlarda durduğunda vites geçişlerinin sarsıntılı olması vites sistemindan kaynaklanan bir durum ve normal. Benim Scenic'tede oluyor, Hanım kulladığı otomatik vites Modus'tada.. Ancak bunun önüne geçmenin bir yolu var. Oda şöyle; Aracı P 'ye aldıktan sonra ayağını Fren pedalından çekmeden arabanı stop edersen, Otomatik park freni devreye girer. Böylece Park vitesine yük binmez. Sende arabanı yeniden çalıştırıp P'den R 'ya yada D 'ye aldığında KÜT sesi ve vuruntu olmaz.

    Chip tuning olayına gelince. Bu yolla vites sayısını da arttıramazsın vites oranlarınıda değiştiremezsin. Bu yolla sadece Benzin Enjeksiyon zamanını, miktarını, Turbo basıncını (Turbo diesel arabalarda) yeniden programlamak içindir. Bu şekilde sadece motor gücü ile oynayabilirsin. Gelelim bizim arabaların durumuna. Daha önce Chip tuning yaptırıp sonrada geri dönüş yapan bendim. Bu işi yeğenim profesyonel olarak yapıyor. Maslak sanayii'de iş yeri var. O yapmıştı. Ancak Aracın otomatik vites oluşundan dolayı Tork konvertörünün olması vites sisteminin artan motor gücüne uyum sağlayamamasına sebep oldu. Bu yüzden araç zorlandığında (tam gaz gidişte) üst devirlere çıkıldığında ve bir üst vitese geçilmesi gerektiğinde vites kutusu arızası vermeye başladı. Bu arıza ile birlikte enjeksiyon hatası, ASR ESP hatası, arka arkaya çıkıyordu. Bende Eski haline çevirmek zorunda kaldım. Aracın vites sistemi yeni nesil EDC yada DSG şanzıman olsa bu sorun olmuyormuş ama bizim kullandığımız sistemlerde maalesef durum böyle. Zaten araba benzinli olduğundan artan güç çok fazla olmuyor. Benimkisi 136 HP'den 145 HP'ye çıkmıştı. Oysa dizel olsa çok daha fazla fark oluyor.

    Herkese Hayırlı Ramazanlar.


    Teşekkürler bilgi ve pratik çözüm için. Açıkçası bu kür sesi beni bir hayli endişelendirmeye başlamıştı. En azından normal olduğunu öğrenmek içimi rahatlattı.
    Çözüm önerini direksiyona geçtiğimde yokuşta durarak bir deniyeyim.

    Peki araçtaki şanzıman sistemini EDC ile değiştirme şansımız var mı?




  • 
Sayfa: önceki 410411412413414
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.