Şimdi Ara

2018 Peugeot 508 modeli Cenevre'de tanıtılabilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Fransız otomobil devi, şimdiye dek 2008, 3008, ve 5008 modellerinde yaptığı değişimlerle SUV ve compact SUV pazarında elini oldukça güçlendirdi. Yeni mimarisi ve tasarım anlayışıyla büyük bir ivme yakalayan Peugeot, bu başarısını sedan pazarında yeni 508 modeliyle sürdürüp sedan otomobillere olan ilgiyi yeniden alevlendirmeyi hedefliyor.
     

    Cenevre'de tanıtılacak 

    Üreticinin yeni nesil sedanı 508 üzerinde çalıştığı zaten daha önce sızan fotoğraflardan biliniyor. Ancak, şirkete oldukça yakın bir kaynaktan gelen bilgiye göre araç 6 Mart’ta kapılarını açacak 2018 Cenevre Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak ve şimdiki modelden oldukça farklı bir görünüme sahip olacak.

     
     

    Yarı otonom sistem olabilir 

    Cenevre’de tanıtılacak pek çok araç hakkında fikir sahibi olmamıza rağmen, Peugeot’dan yeni 508’in tasarımı veya eklenecek teknolojiler konusunda hiçbir açıklama gelmedi. Yalnızca, 2015 yılında PSA CEO’su tarafından yeni araçta otomatik direksiyon ve frenleme gibi özelliklere sahip olan yarı otonom bir sistemin bulunacağı açıklanmıştı.

     
     
     

    Daha önce sızdırılan görüntülerden anlaşıldığı kadarıyla, yeni 508 coupe benzeri arkaya doğru eğimli bir çattı hattına sahip olacak. Ayrıca, aracın 2017 Cenevre Otomobil Fuarı’nda tanıtılan Instinct konseptinden de özellikle ön farların dahil olduğu bazı tasarım ipuçları taşıyacağı düşünülüyor. Arka tarafta ise muhtemelen SUV modellerde kullanılan stop lambası grubu 508’e uyarlanacak.

     
     

    Station wagon versiyonu da gelebilir 

    Yeni nesil 508 modeli, PSA’nın daha önceki PF3 platformundan 3008 ve 5008 gibi yeni nesil modellerin de mimarisinin temelini oluşturan EMP2 platformuna transfer olacak. Sedanla birlikte station wagon versiyonunun da tanıtılmasını beklediğimiz aracın SUV kardeşlerine benzerliği bununla da sınırlı kalmayacak. Kaputun altında da bu modellerde bulunan 1.2 litre turbo benzinli, 1.6 ve 2.0 litre turbo dizel motorları yelpazesinde bulunduracağı düşünülüyor. Ayrıca yelpazede bir plug-in hybrid motorun bulunması da bekleniyor.

    Peugeot 508 modeli dönüşümünü tamamladıktan sonra Volkswagen Passat, Ford Mondeo ve Opel Insignia gibi rakiplerle karşılaşacak.









  • Çok uzun olacak gibi. 308, 3008 ve 5008 den sonra aynı kalitede bi araç gelirde piyasada yer edinir. Tabi ülkemize gelmeyen eat8 de gelir umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fransizlar D segmente tutunamadi gitti. Talismani gorduk bunun da akibeti oyle olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mavi araba şimşek mcquen gibi olmuş :D

  • Passatın olduğu yerde işi zor. Çıksın bakalım..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne yaparlarsa yapsınlar mutlaka rakiplerinden ucuz satmak zorundalar. Çok büyük meblayı kimse türkiyede körü körüne arabaya bağlamaz. Avrupa için belki geçerli değildir ama türkiye piyasası bu. Bide 1.6 güçlü motor ve otomatik şanzıman lazım

  • Arabada sıkıntı yok. Algıda var. Bu algıda ancak aracı ucuz satarak bir nevi tolare edilir.



    Pug tr bayileri liste fiyatlarını çok iyi ayarlamalı. Misal 100k ya fiyatı olan aracı gidip 80 e verirse gider kumda oynar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3008 vizyonunda bir arac olacaksa bu sefer gol olur diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fransızların D sınıfında tutunup tutunamadığı bakış açısına göre değişir. Satış adetleri söz konusuysa tutunamadığı söylenebilir. Ancak konu süreklilik ise Fransızlar uzun süredir D sınıfında araç üretiyorlar. D sınıfında araç tasarlamak,üretmek başlı başına bir iş. Ta Renault 25'ten beri (Renault 25'i D sınıfı olarak hatırlıyorum.) Safrane, Laguna, Talisman, Peugeot 406-407,508, Citröen C5 bence gayet alınabilecek araçlardı.
    Ayrıca günümüzde E sınıfının altındaki araçlarda marka fark etmeksizin büyük farklar olduğunu zannetmiyorum. Passat'tan da artık insanlar biraz sıkılır diye umuyorum. BMW 318i Sedanın 205.000, C 180 'in 221.000 olduğu günümüzde 200.000 lira altında dolu bir İnsignia, Talisman bence daha alınabilir özellikte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t821926 -- 11 Şubat 2018; 18:1:36 >
  • 1.2 130 Hp, 1.6 165 ve 205 hp benzinli motorlarda düz ve EAT6 Otomatik ile kombine edilecek gibi duruyor.
    Dizelde ise 1.5 130 Hp EAT6, 2.0 180 hp EAT8, olma ihtimali yüksek.

    Ayrıca 1.6 205 HP + elektirik motoru ile 240 hp lik bir plug-in hybrid sisteminde olacağı söylentiler arasında. Türkiye ye gelir mi bilinmez.

    Platform, malzeme kalitesi ve teknoloji olarak üst düzey olacağından bahsediliyor.
  • Prototip arabanın farı tasarımdan çok ledi patlamış gibi duruyor :)))

  • Keşke yine tutmasa da milletin boş pasat aldığı paraya dolu 508 binsek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni model nasil gorecegiz ancak eskisi gayet hos gorunuyor, piyasa passat vs dolu oldugu icin 508 dikkat cekici, digerleri maalesef sirket araci gibi duruyor ancak 508’in elegant bir durusu var..

  • Avrupa icin cok guzek bir arac daha.



    Almanyada adamlar catir cutur Talisman SW ye biniyor.



    Bizimkiler hala arkadas neder,amcamin oglu neder satarken rahat ederiz diye passata devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 318i alınır.para yetmezse passat alınır.ona alternatif ingisnia alınır.mondeo falan alan kalmadı artık.pejo'nunsa bu sınıfta şansı hiç olmadı olmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 12 Şubat 2018; 16:24:35 >
  • Peugeot bu sınıfta en güzel ekmeğini 407 ile yedi. O zamanlar hiç bir firma 1.6 dizel seçeneği getirmemişken PUG getirdi 407 ile ve her taraf 407 oldu. Sonrası zaten malum. 508 ile yalan oldular.
  • 2018 Peugeot 508 modeli Cenevre'de tanıtılabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t821926

    Fransızların D sınıfında tutunup tutunamadığı bakış açısına göre değişir. Satış adetleri söz konusuysa tutunamadığı söylenebilir. Ancak konu süreklilik ise Fransızlar uzun süredir D sınıfında araç üretiyorlar. D sınıfında araç tasarlamak,üretmek başlı başına bir iş. Ta Renault 25'ten beri (Renault 25'i D sınıfı olarak hatırlıyorum.) Safrane, Laguna, Talisman, Peugeot 406-407,508, Citröen C5 bence gayet alınabilecek araçlardı.
    Ayrıca günümüzde E sınıfının altındaki araçlarda marka fark etmeksizin büyük farklar olduğunu zannetmiyorum. Passat'tan da artık insanlar biraz sıkılır diye umuyorum. BMW 318i Sedanın 205.000, C 180 'in 221.000 olduğu günümüzde 200.000 lira altında dolu bir İnsignia, Talisman bence daha alınabilir özellikte.

    Keşke herkes sizin gibi bilgili olsa . Liseli gencler geliyor satış rakamlara bakarak yada evindeki şu araç iyi bu araç iyi bilmenden etmeden konuşuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cnv_58 kullanıcısına yanıt
    Satislar az olunca tutunamamis oluyorlar. Anlamak zor degil. C5 nasil silindi piyasadan hepimiz gorduk. Talisman yepyeni olmasina ragmen avrupada cakildi. Kimse fransiz D segmentine merakli degil C nin ustu almanlarin isi. Fransizlar kucuk araba yapsin yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Satislar az olunca tutunamamis oluyorlar. Anlamak zor degil. C5 nasil silindi piyasadan hepimiz gorduk. Talisman yepyeni olmasina ragmen avrupada cakildi. Kimse fransiz D segmentine merakli degil C nin ustu almanlarin isi. Fransizlar kucuk araba yapsin yeter.

    3008 gibi suv da yenilik yapsınlar işler değişir.



    Eat8, 130 hp ile süper olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.