Şimdi Ara

Porsche, elektriğe olan yatırımını 3 milyar Euro arttırdı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

    Mission E’den plug-in hybrid (PHEV) 911 modeline, Alman üretici harıl harıl yüksek performanslı elektrikli araçların geleceğine hazırlanmaya devam ediyor. Şirket, bu vizyonunu başarıya ulaştırmak için 2022 yılına kadar bu alandaki arttırma çıkarma kararı aldı. Yatırımın bir parçası da Mission E versiyonlarının ve türevlerinin geliştirilmesine destek amacıyla kullanılacak.

    Yatırımı iki katına çıkardı 

    Porsche, elektromobilite’ye yaptığı orijinal yatırımı 3 milyar Euro genişleterek ikiye katladı. Bu yatırımın yaklaşık 500 milyon Euro’su 600hp gücündeki Mission E ve türevlerinin geliştirilmesi için kullanılacak. 1 milyar Euro’sunu da var olan modellerini elektriklendirmek için harcayacak.

    Alman üretici aynı zamanda bu yatırımın yaklaşık 700 milyon Euro’sunu şarj altyapısını, akıllı mobilite sistemini ve diğer yeni teknolojileri desteklemek için değerlendirecek. Zira BMW, Daimler, Ford, Porsche ve Audi gibi dev üreticiler, ortak bir girişimle Avrupa’yı 400 hızlı şarj istasyonuyla donatmak için çalışmalar yürütüyor.

     
     

    Platform geliştirmeyi planlıyor 

    Porsche’nin planları arasında yer alan bir başka konu ise elektrikli spor otomobiller ve süper otomobiller için bir platform geliştirmek. Bu platformun temel oluşturabileceği modellerin ise bir Porsche 918 mirasçısı ve elektrikli bir R8 olabileceği düşünülüyor. Ayrıca bu platformun Lamborghini ve Audi gibi diğer üreticilerle paylaşılması da muhtemel görünüyor.

    Geçen yılın sonlarında da Porsche’nin ana kuruluşu Volkswagen Grubu, 2022 sonu itibariyle elektriklendirme, otonom sürüş, mobilite servisleri ve dijitalleşme konularına 34 milyar Euro yatırım ayıracaklarını açıklamıştı. Şirket aynı zamanda 2030 yılına kadar her bir modelini elektriklendireceğini belirtmişti. 








  • Otomobilin geleceği tamamen Elektriklide şekillenecek, gücünü aynı zamanda güneşten de alan türde olanları çoğalacak. 10-15 yıla kalmaz içten yanmalı motorlar tarih olur. Üreticiler tamamen farkında bunun.

  • Hele biz yerli otomobili bi yapalım da..



    Karıştırmayın şimdi porşe morşe..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hadi bakalım.

  • Yarışta çok geri kalıyoruz çok.

  • Millet gider mersine biz gideriz tersine.

  • TITRE TESLA

  • kanal istanbul bütçesi açıklandı..65mılyar tl. 18mılyar dolar yapar..
    dünyada boyle nakite ıhtıyaç oldugu bir dönemde harfıyat ve toprak kazmaya 18mılyar dolar verilir mi?
    bu parayı önce tarımda sanayide enerjide değerlendir. nakit akışı sağla..5-10 yıl sonra ne yaparsan yap.

    hemde mevcut bogaz var..2ci boğaza bu kadar acil ne gerek var?bogaz okyanusa da açılmıyor.kucuk denıze acılıyor.
    o denizde olan ülkeler kim?.bulgarıstan romanya ukrayna rusya...hepsi bizden aç.gemı geçirmek için para mı verirler?
    hem para verseler ne olacak? 18 mılyar doları 20 yılda amorti ediyor.
    akıllı kullansanıza şu parayı...türkiyenin elektrık ıhtıyacının yüzde 60ı ithal.yurtdışından alıyoruz.
    türkiyenın dış borcunun yüzde75'i enerji açığı yüzünden.elektrık doğalgaz petrol.


    ılısu barajı 1 mılyar dolar..
    akkuyu nükleer santral 5 mılyar dolar
    atak helikopteri fabrikası 3,5 mılyar dolar
    marmaray 1,75 mılyar dolar.metro hattıyla birlikte...
    volvonun değeri 3,5 mılyar dolar

    bu kalemlerin hepsi 15 mılyar dolar...hala 3 mılyar dolar kenarda para var.
    bu parayı da tarıma sanayiye yatır.esnafını çifçini destekle..üretene kolaylık sağla.teşvik et.

    en insaf..madem deli gibi vergi verıyoruz.akıllı harcayın şu parayı..
    topraga harfiyata gömmeyin parayı.katma değeri yüksek işlerde kullanın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    kanal istanbul bütçesi açıklandı..65mılyar tl. 18mılyar dolar yapar..
    dünyada boyle nakite ıhtıyaç oldugu bir dönemde harfıyat ve toprak kazmaya 18mılyar dolar verilir mi?
    bu parayı önce tarımda sanayide enerjide değerlendir. nakit akışı sağla..5-10 yıl sonra ne yaparsan yap.

    hemde mevcut bogaz var..2ci boğaza bu kadar acil ne gerek var?bogaz okyanusa da açılmıyor.kucuk denıze acılıyor.
    o denizde olan ülkeler kim?.bulgarıstan romanya ukrayna rusya...hepsi bizden aç.gemı geçirmek için para mı verirler?
    hem para verseler ne olacak? 18 mılyar doları 20 yılda amorti ediyor.
    akıllı kullansanıza şu parayı...türkiyenin elektrık ıhtıyacının yüzde 60ı ithal.yurtdışından alıyoruz.
    türkiyenın dış borcunun yüzde75'i enerji açığı yüzünden.elektrık doğalgaz petrol.


    ılısu barajı 1 mılyar dolar..
    akkuyu nükleer santral 5 mılyar dolar
    atak helikopteri fabrikası 3,5 mılyar dolar
    marmaray 1,75 mılyar dolar.metro hattıyla birlikte...
    volvonun değeri 3,5 mılyar dolar

    bu kalemlerin hepsi 15 mılyar dolar...hala 3 mılyar dolar kenarda para var.
    bu parayı da tarıma sanayiye yatır.esnafını çifçini destekle..üretene kolaylık sağla.teşvik et.

    en insaf..madem deli gibi vergi verıyoruz.akıllı harcayın şu parayı..
    topraga harfiyata gömmeyin parayı.katma değeri yüksek işlerde kullanın..


    proje olduğuna bakma ordaki parayıda bir şekilde cebe indirmeye çalışırlar o projeyide firmaya yaptırıp 30 sene devrederler parayı gene senden almaya çalışırlar




  • araplar ve biz gelişmeyelim diye parayı toprağa yatırıyoruz. denizde yeni adalar, karaya deniz getirmeler...

  • kimse yeni boğazın ekolojik dengeyi bozacağından bahsetmemiş ordaki akıntı sirkülasyonu denizlerdeki tuzluluk oranı boğazın girişlerindeki yükseklik farklılığı bile bi denge neden ikinci boğaz yapmak istenir onuda anlamadım hala

  • Gözümüz araba görsün

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.