Şimdi Ara

God of War'da Opsiyonel Boss Dövüşleri Olacak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
       Game Informer dergisi ile konuşan Cory Barlog God of War'da isteğe bağlı boss dövüşlerinin olacağını doğruladı.

       Oyunun yönetmeni isteğe bağlı boss dövüşleri hakkında detay vermedi, bunun dışında Kratos'u güçlendirmek için toplanabilirlerin olacağını ancak önceki oyunlarda olduğu gibi sandıktan çıkmayacağını belirtti.
     
       Cory Barlog, Game Informer ile yaptığı daha önceki bir röportajda da God of War'da yan görevler olacağını doğrulamıştı.
     
       God of War 20 Nisan'da PlayStation 4 için çıkacak.








  • İsteğe bağlı ...

    Bu, bosslar hikayede hiç bir anlam ifade etmeyecek demek mi oluyor ?

    Galiba Kratos'un bir sahnede oğluna "dur bulaşma, şimdi olmaz" gibi bir diyaloğu olmuştu.Bu bölümler gibi anlarda istersek dalabileceğiz.

    Peki dalmazsak ne kaybedeceğiz? Akışında bir şey değişecek mi hikayenin?

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Casual tipler için böyle şeyler yapmışsanız ne diyeyim ben size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi level level gidip karşılaşabileceğimiz boss lar mı olacak ? güçlendikçe gidip sırayla kapışacağız falan ne bilim başka oyun olsa hoşuma giderdi belki ama bu oyunu düşününce içime sinmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usuallysony

    şimdi level level gidip karşılaşabileceğimiz boss lar mı olacak ? güçlendikçe gidip sırayla kapışacağız falan ne bilim başka oyun olsa hoşuma giderdi belki ama bu oyunu düşününce içime sinmedi

    aynen benimde pek içime sinmedi. diğer oyunlardaki gibi bir ilerleyiş olsaydı keşke. yan görevler, opsiyonel bosslar falan kafamı karıştırdı. açık dünya mı yoksa chapter chapter ilerlediğimiz bir oyun mu olacak açıklandı mı o ? eğer açık dünya olursa yazık olur oyuna. her türlü oynayıp bitireceğiz fakat eski tarz çok daha güzeldi ilerleyiş




  • İsteğe bağlı boss dövüşleri biraz keşif sonrasında rastlanılan boss'lar ise harika.. Muhtemelen toplanabilirlik'te söz konusu olabileceğinden tadından yenmez daha fazlası vardır umarım.
  • Geçmiş olsun bu haberler birlikte oyun patlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oouuu sanki seçime göre farklı sonlar kokusu alıyorum
  • Farketmez. Her türlü oynanır. Oynamayacaklara lafım yok. Ps4 alacaklar sıraya girsin. Bu oyunu oynamayalımda hangi oyunu alıp oynayalım. İsteklerimiz farklı olsada bu oyunu her play station sahibi oynayacak.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Allah belasını versin su dark sauls tarzı oyunların , canım oyunun içine edeceksiniz . Nereye gittiğin belli olmayan , bölüm geçmek için kanser olan oyunlardan ne zevk alınır.

    Kratosa dokunmayın hangi oyunun dokunursanız dokunun. Hatta yeni oyunda yapmayin eski tüm oyunlarını yeniden yapsanizda oynarım.



    Yarin bu oyunlari oynayan çoğu çocuk kalp veya tansiyon veya seker hastası olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avei21


    quote:

    Orijinalden alıntı: usuallysony

    şimdi level level gidip karşılaşabileceğimiz boss lar mı olacak ? güçlendikçe gidip sırayla kapışacağız falan ne bilim başka oyun olsa hoşuma giderdi belki ama bu oyunu düşününce içime sinmedi

    aynen benimde pek içime sinmedi. diğer oyunlardaki gibi bir ilerleyiş olsaydı keşke. yan görevler, opsiyonel bosslar falan kafamı karıştırdı. açık dünya mı yoksa chapter chapter ilerlediğimiz bir oyun mu olacak açıklandı mı o ? eğer açık dünya olursa yazık olur oyuna. her türlü oynayıp bitireceğiz fakat eski tarz çok daha güzeldi ilerleyiş

    tam açık dünya değil kardeşim uncharted ın son oyunu gibi düşün o kadar açık bölümler olabilir fakat sakın bu oyunu birden fazla sonlu falan yapmasınlar yani tamam oynarız gene alırız ama god of war ya bu hiç yakıştıramam böyle şeyleri bu oyuna




  • Güzel haber bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünyanın en baba oyunu geliyor. Oyunda o kadar çok içerik var ki gözden kaçırdığımız şeyler olacak. Hikayeye daha çok etkimiz var. Oyunu tekrar oynamak sebep var. Secret bosslarda olabilir. Dolu dolu yenilikçi epic bir oyun bizleri bekliyor.
  • İsteğe bağlıları öldürmemek ya da öldürmek hikayede değişiklik yapmayacaktır. Middle Earth oyunlarında Orc liderleri oluyordu ya gidip öldürürsek üstlerinden çıkan zırhları kılıçları falan alıyorduk, birazda xp ve upgrade puanı veriyordu. Öldürmezsek sadece bunları almamış oluyorduk oyunun hikaye çizgisi ayrı bir yerdeydi yani hiçbir etkisi yoktu hikayeye. Bu da o tarz bir şey işte.
  • Bu haberin neresi kötü de bu kadar olumsuz mesaj gelmiş. Beğenmeyen biri alıntılayarak açıklayabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yan görevlerin ve isteğe bağlı bossların nasıl olacağını görmek lazım. Eğer isteğe bağlı bosslar aferink kestin al şu silahı ya da ekstra xp şeklinde mi olacak yoksa konuya etki edecek mi? Eğer konuya etki edecek ve ekstra diyaloglar açacaksa o zaman bir sıkıntı yok fakat yeni GOW oyununda beni düşündüren bu yanları değil.

    GOW'u çok seven biri olarak GOW öyle hikayeye aman aman abanan üzerine düşünen bir seri olmadı hiç. Mitolojik figürleri iyi bir şekilde uyarladığı ve çok etkileyici olduğu için ağzımız açık oynuyorduk. Aksiyon senaryoları çok iyiydi ailemizi kendimizden koruma gibi bölümler vardı. Fakat dediğim gibi öyle aman aman konu üzerine ince düşünen bir oyun değildi. Zaten Kratos'da eskiden izlediğimiz aksiyon filmleri karakterleri gibiydi. Öyle derinliği olan, bambaşka bir karakter değildi.

    Böyle olunca oyun Nors mitolojisine geçmiş pek fark etmiyordu. Çünkü GOW zaten böyle bir seriydi yani oyunda oynaynalar bilir ne olduğunu bilmediğimiz bir yere atlarız, işler yaparız ve ilerlerdik. Öyle açıklama gereğine girmezdi ki zaten açıklamasına da gerek yoktu. Fakat şimdi yeni oyunda konuya baya önem verecekler gibi duruyor. Böyle olunca hiç takılmadığımız soruları oyunculara sordurabilir ve bunları iyi açıklayamazsa olumsuz bir etkisi olur.

    Yeni GOW'da tüm ara sahneler Phantom Pain'de olduğu gibi tek plan olacakmış. Yani farklı açılara kamera geçmeyecek. Phantom Pain bunu çok güzel bir şekilde yapıyordu çünkü Kojima zaten filmlere aşırı ilgili ve yönetmen sayılabilecek biri. Ama GOW ekibi çok başarılı olsa bile ki bana göre en iyi GOW oyunu olan 2. oyunda çalışan kişiler çalışıyor. Öyle bir geçmişleri yok. Sanırım The Last of Us etkisinden dolayı konuya aşırı şekilde eğiliyorlar ve GOW gibi bir seride bu patlayabilir.

    Çok iyi bir şekilde de yapabilirler ama GOW oyununu iyi bir konu üzerine kurmak bana Doom serisine konu eklemek gibi geliyor. Yeni çıkan Doom niye başarılı oldu çünkü konu 'abi sen şeytan öldürüyorsun, öldür işte' şeklinde geçtiler. İyi bir konuya her zaman önem veririm ve iyi bir konusu olan oyunlar benim için çok önemlidir ama her seriye uyacak diye bir şey de yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Project Scorpio

    Geçmiş olsun bu haberler birlikte oyun patlar.


    Nick-Mesaj uyumu... Azıcık az ağlayın yahu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Project Scorpio

    Geçmiş olsun bu haberler birlikte oyun patlar.


    bloodborne çıkmadan önce de konusunda ağlıyordun böyle patlayacak diye sonra noldu yazık sana :D
  • Bırakın küçük enişteyi. Xçöpüyle mutluluklar

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Project Scorpio kullanıcısına yanıt
    Sea of thieves gibi bir şaheserin yanında zaten lafı bile edilemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.