Şimdi Ara

Tesla'ya dişli rakip geliyor: Ferrari CEO'sundan olay açıklamalar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
3.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Daha önce elektrikli otomobil üretmeyi düşünmeyen İtalya merkezli ünlü spor otomobil üreticisi Ferrari, şimdi ise tam elektrikli bir süper otomobil geliştirme fikrine sıcak bakıyor. Şirketin CEO'su Bloomberg'e verdiği demeçte Tesla'nın bu yöndeki çabalarını taktir ettiklerini ancak bunun sektördeki herkes tarafından yapılabileceğini söyledi.

     

    Ayrıca Bkz.Yeni Nissan Leaf'in ön siparişleri 13.000'i geçti
    Detroit'teki Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı'nda gelecekte piyasaya sürecekleri araçlar hakkında açıklamalarda bulunan deneyimli yönetici, Ferrari’nin tarihindeki ilk SUV modelinin ise 2019 yılı sonu veya 2020 başında geleceğini belirtti. Yakında çıkması beklenen Ferrari SUV'un dünyanın en hızlısı olarak kendi segmentinde bir devrim yaratması bekleniyor.

     


    Tesla'yı küçümsemiyorum ancak hepimiz yapabiliriz


    Tesla süper otomobil olarak lanse edilen Roadster'i geçtiğimiz Kasım ayında şirketin elektrikli tır modeli olan Semi ile birlikte tanıtmıştı. Marchionne bu konuyla ilgili yaptığı açıklamada "Eğer elektrikli bir süper otomobil üretilecekse bunu ilk Ferrari yapacak. İnsanlar Tesla'nın süper otomobili ile yaptıklarına hayret ediyor. Elon'un yaptıklarını küçümsemiyorum ancak hepimizin yapabileceğini düşünüyorum" dedi.








  • Sergio kısaca diyor ki:



    Ulen oğğğlum spor otomobil sadece 0-100 müdür??? Daya kwh i, bir kasaya monte et al sana 0-100. Olay bu kadar basit değil. Olay 300 km hızla giderken viraj alabilmek , gerektiğinde durabilmek ve bunları yaparken performans kaybı yaşamadan bobin yakmadan yapmak .

    Tesla nın alacağı yol çok fazla. Ferrariye Lamboya Porsche ye rakip olması mümkün değil.
    elon reis öttürüyor milleti yeminle.
    ayrıca bana göre "ferrari","porsche" vs. gibi süperspor markaların elektrikli araç segmentinde şansları ve geleceği yok zira herşeyin başı zaten pil-kwh'ye bakıyor...
    model S p100d 2.9 saniyede ludicrous modda zaten 100'e ulaşıyor,teslanın yerinde ferrari yazınca ne olacak performans aynı olduktan sonra?
  • Do it.

  • ProsesMuhendisi kullanıcısına yanıt
    Aklıma iyi kötü çirkindeki muhteşem replik geldi: When you have to shoot, shoot dont talk!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamdaki öz güvene bak abi kıskanıyorum.düşünsenize ferrarinin ceosusunuz ve gerçekten de yapabileceğinizi bilerek en iyisini biz yaparız diyorsunuz.o cümleyi kurarken ne kadar zevk aldığını tahmin edemiyorum

  • Tesla dediğin markanın araçları sen ofiste işindeyken ,Uber üzerinden para kazanıp akşam da seni eve bırakıyor bu halen süper otomobil dıgıdı dıgıdı...

  • elon reis öttürüyor milleti yeminle.
    ayrıca bana göre "ferrari","porsche" vs. gibi süperspor markaların elektrikli araç segmentinde şansları ve geleceği yok zira herşeyin başı zaten pil-kwh'ye bakıyor...
    model S p100d 2.9 saniyede ludicrous modda zaten 100'e ulaşıyor,teslanın yerinde ferrari yazınca ne olacak performans aynı olduktan sonra?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B4ris -- 17 Ocak 2018; 20:14:3 >
  • Tesla zaten çıtayı belirliyor, 1.9 saniyeye kadar çekti 0-100 olayını.İnsanlarin %99 içinde 0-100 ya da kabaca hızlanma önemli.Ferrari şu saatten sonra ışınlanma teknolojisini koyabilirse araçlarına, ancak o zaman Tesla dan daha önde olur.Atı alan Üsküdar'i geçti artık, geleceğin lider markası Tesla olacak, elektrikli araç demek Tesla demek diye yıkılması zor bir algı oluşturdu bile marka çoktan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elon aktı gidiyor halen biz yapacağız diyor.evet yaparlar ama bu saatten sonra bir kaç sene geriden gelir artık bögle firmalar...

  • Anlamadığım nokta...


    Tesla roadster elektrikli süper otomobil değilse nedir?


    0-100 hızlanmasını 1.9 saniyede tamamlıyor?


    Serci her zamanki gibi boş konuşmuş.

  • Bir devrin sonu...

  • Tesla gibi 0-100 delikanlisi degil ferrari. Porsche 2019 da ferrarinin yerine ders verecek zaten az kaldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sergio kısaca diyor ki:



    Ulen oğğğlum spor otomobil sadece 0-100 müdür??? Daya kwh i, bir kasaya monte et al sana 0-100. Olay bu kadar basit değil. Olay 300 km hızla giderken viraj alabilmek , gerektiğinde durabilmek ve bunları yaparken performans kaybı yaşamadan bobin yakmadan yapmak .

    Tesla nın alacağı yol çok fazla. Ferrariye Lamboya Porsche ye rakip olması mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğerleri gibi 2025'te yapacağız der, 1-2 konsept çalışması sergiler geçerler...
  • İçine pil ve motor koyup şu an piyasadaki her marka araç çıkarabilir. (renonun bile var. hadi onu geçtim hali hazırda benzinli olan bir arabayı elektrikliye çeviren şirketler var.) Açın tesla'nın türkiyedeki youtuberlarını izleyin. Tesla da tesla diyen youtuber olan bile kabul etti tesla araç motorları verimli değil. Akıllılık yapıp dünyanın en kaliteli li-ion üreticisi panasonic ile anlaştılar ve devasa kwlarda piller koyarak motorunun verimsizliğini ört bas ettiler. Fisker diye bir şirket 1 dakika da 800 km diyor mesela. Geçen röportajında yine çamura yatmadan buna benzer bir şey söyledi. İnanmak güç ama doğru ise ortalık karışacak. Vesselam Li-ion da sınıra dayandı. Bunun yanında tesla'nın yalıtımı falan iyi değil ayrıca servis ağı da öyle çok yaygın değil. Porsche zaten üst kesime oynayan markalardan ama bir mercedes vs bu işe girdiği zaman görücez bu işi. Mercedes elektrikli araba yaptım dediği zaman oooo ama tesla bu işin göğüsleyicisi falan mı denilecek sanıyorsunuz? Aracın egzoz emisyonunu düşürmek için harcanan argeler motorun verimi ve yeni pil teknolojilerine harcanacak artık. Bunu en iyi yapanda kazanacak. 85KW pil koyup süperşarj noktasında 1 saat bilmem kaç dk beklemek yerine yarısı kada KW ile aynı menzil alındığı ve yarısı kadar sürede dolduğu düşünüldüğü zaman işler değişmez mi? Ferrarinin patronu bu bir süper araba değil demedi zaten. Herkes kendi takipçilerini heyecanlandıracak şeyler söylüyor. "Hay a...k biz bittik tesla bizi mahvetti mi diyecekti." Tabi en iyisi benim şuyum buyum diyecek. Süper spor arabalar beni ilgilendirmiyor. Bu foruma girecek insanları da ilgilendireceğini zannetmiyorum. Mercedes, Toyota vb ağı geniş, bir araba çıkarmak için milletin ön sipariş parasına ihtiyacı olmayan(model 3) markalar işin içine girince güzel rekabet olacak. 1.9 saniyede 0-100 yapmakta hava civa. Burada 4-5 saniyede çıkan arabaya sahip olan birinin bile olduğunu zannetmiyorum ki 0-100 saçma sapan bir değer. Önemli olan daha çok sollama vs de araç akarken yüklenince gereken tork. Elektrikli araç yine burada hayat kurtarıyor. 0 dan 250 nm tork veren i3 bile hayli hayli yetiyor insana. hadi araba delilerine 400 lük yapsınlar, zengine 10000 lik. Pilin, şanzımanın anasını ağlatacak şeylere heves etmenin pek manası yok. Ağır toplar bu işe girmeden Tesla helal bilmem ne diye şakşak yapmak bence anlamsız. Bulunduğun sektörde teksen yaptığın her şey güzel görünür insana tabi. Bir o sektöre girenler olsun da bakalım sonra neler olacak. Tesla'nın da bu büyük, paralı şirketlere karşı hazır olmak için argeler yaptığını ve yeni tesla serilerine bunları sakladığını düşünüyorum. Göğüs vs çok değişecek. Ha teslanın en büyük artısı seviye 5 otonom için korkunç bir veri biriktirdi ve biriktirmeye devam ediyor. Yakın tarihte kendi maps'ini çıkaracağını düşünüyorum. Bu noktada diğer araçların yakalaması için korkunç rakamlarda satış yapması lazım ki teslanın X araçla 5 yılda topladığı veriyi 5X araç ile çok daha kısa sürede tamamlasın.

    Bazı arkadaşlar tesla yerine ferrari yazınca ne olacak demiş. Araçların 0-100leri aynı olabilir. Şu an için bundan sonra şarj olma, menzil vs değerlerine göre yarışacaklar görünüyor. İçeriye eklenecek cezbedici oyuncaklar ile marka farkları yine olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ridianod -- 17 Ocak 2018; 20:39:56 >




  • kkvan kullanıcısına yanıt
    (model s in aldığı virajları görmemiş)

  • Başkan geleceği görmüş

    Geleneksel bir ferrari nin batmasını engellemek için kesenin ağzını açmışlar

    Kurucu Enzo ferrari nin belgeselini açıp izleyin

    Ben geçilmekten mutlu olurum daha çok çalışırım diyen bir adam👍

    Tesla nın sektöre getirdiği soluk ortada zaten aksini iddia eden yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sınav_testmis_kanka S kullanıcısına yanıt
    Sinav testmis kanka diyecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar amigoluk iyi birşey değildir. Bu siteyi amigoluk yapmak için değil birşeyler öğrenmek için ziyaret etmeliyiz. Tesla'yı Ferrari'yi Apple'ı Samsung'u babanız kurmadı.

  • Herkesin unuttuğu birşey var. Tesla en başından beri elektrikli otomobiller üzerine ar-ge yapan ve üreten bir marka. Köklü geçmişe sahip ( Mercedes, Bmw, Audi, Ferrari, Porsche vs. ) markalar Tesla kadar elektrikli otomobillere yatırım yapsa ( Tesla' dan ekonomik olarak cok daha güçlü ve tecrübeli markalar ) eminim ki onlarda en az Tesla kadar başarılı olurdu. Tesla' nın şuan yaptığı bayrağı taşıması. Zamanı gelince bu markalara bayrağı devretmek zorunda kalabilir. Herşey 0-100 değil. Yarin bir gün Ferrari elektrikli super spor bir araba üretir ve derki " benim arabam 1.9 sn de 0-100 yapmıyor ama 2.5 sn. de çıkabiliyor. Son hızı ise 320 km " der, Tesla' nın havası söner. Ben Marchionne' ye katilıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F1 de geçen yıl motor paketlerinden umutluyduk ama fos çıktı.Bu sene ne yapabileceksin bakalım en çok bunu merak ediyorum. Vettel'i dayanaklılık sorunlarıyla geçen yıl heba etmiştin.Kimi desen keyfe keder hareket ediyor.bakalım

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.